بازدید 23525
۱

لقب جالب فیلا برای محمدرضا گرایی

اگر محمدعلی ملقب به شاهین است پس محمدرضا را می توان "ققنوس" نامید چرا که او به طور مداوم از خاکستر شکستی نزدیک برخاسته است.
کد خبر: ۱۰۸۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶ 11 October 2021

محمدرضا گرایی موفق شد شب گذشته در مسابقات جهانی نروژ به مدال طلا دست پیدا کرد تا علاوه بر مدال المپیک، مدال جهانی را هم در سال 2021 در کارنامه خود ثبت کند. گرایی یکی از 2 ایرانی بود که در شب پایانی موفق به کسب مدال شد.

به گزارش تابناک ورزشی، گرایی درباره این مدال، گفت: بعد از قرنطینه من توانستم هم مدال طلای المپیک را کسب کنم هم جهانی بنابراین سال 2021 برای من بهترین سال زندگی‌ام محسوب می‌شود.

لقب جالب فیلا برای محمدرضا گرایی

گرایی که در سال 2019 موفق شده بود مدال طلای زیر 23 سال را کسب کند در مبارزه نخست در حالی که عقب بود اما هیچ نگرانی به خود راه نداد و موفق شد راهی فینال شود. این ورزشکار ایرانی در مبارزه با عبداله‌یف دارنده مدال نقره قهرمانی اروپا پیروز شد تا به مدال طلا دست یابد.

این مدال گرایی بعد از کسب مدال برنز بردارش در وزن 77 کیلوگرم به دست آمد. وی در این خصوص اظهارداشت: از همه همشهری‌های عزیزم که کمک کردند ما به مدال برسیم تشکر می‌کنم.

اگر محمدعلی ملقب به شاهین است پس محمدرضا را می توان "ققنوس" نامید چرا که او به طور مداوم از خاکستر شکستی نزدیک برخاسته است. محمدرضا گرایی در مسابقه اول خود 6 بر یک عقب بود و توانست با ضربه فنی و با بازگشتی معجزه‌آسا حریفش را شکست دهد. وی در نیمه‌نهایی در مبارزه‌ای بسیار نزدیک و با اختلاف یک امتیاز پیروز شد.

این قهرمان وزن 67 کیلوگرم خاطرنشان کرد: می‌دانم بسیاری از پیروزی‌ها در لحظه پایانی ثبت شد. من به خودم و خدا اعتقاد دارم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زنده باد قهرمان قشقایی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر