بازدید 4683

جانگ‌وو: مصاف ایران و کره، نبرد یک گله است

کد خبر: ۱۰۸۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵ 11 October 2021

ستاره تیم ملی کره جنوبی در نشست خبری پیش از بازی با تیم ملی کشورمان از خط تهاجمی اسکوچیچ تعریف کرد و مدعی شد که خط هافبک و دفاعی تیم باید 90 دقیقه متمرکز باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، جانگ وو یونگ در نشست خبری پیش از بازی مقابل ایران اظهار داشت: اهمیت خط دفاعی در هر مسابقه‌ای بسیار بالاست و ما باید با سازماندهی خوبی دفاع کنیم. ایران بازیکنان با استعداد با قدرت تهاجمی بالایی دارد و همین مسئله باعث می‌شود که خط میانی و تدافعی در 90 دقیقه باید با همکاری و سازماندهی خوبی بازی کند. ما در طول تمام بازی باید تمرکز روی مسابقه داشته باشیم زیرا چنین مسابقه‌ای ، بازی تک گل‌هاست. امتیاز در اینجا برای ما اهمیت زیادی دارد تا بتوانیم به صدرنشین گروه بدل شویم و راهی جام جهانی شویم. به همین خاطر در طول 90 دقیقه سعی داریم با تمرکز بازی کنیم.

هافبک تیم ملی کره جنوبی در خصوص قدرت ایران گفت: استایل ، روش و شیوه بازی ایران مثل قبل است. آنها تیمی هستند با قدرت فیزیکی بسیار بالا و نظم بسیار. آنها بازیکنان با توانایی خوبی در خط تهاجمی دارند که ما باید حواسمان به آنها باشد.

وی در رابطه با هماهنگی خود با دیگر هافبک تیم ملی کره جنوبی یعنی «هانگ این بوئم» گفت: وقتی بازی شروع شود ما متوجه خواهیم شد که چه نقشی در این مسابقه داریم. من همه توانم را در این بازی خواهم گذاشت و باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی در بازی رخ خواهد داد. من روی تعادل و ثبات تیم متمرکز خواهم شد و سعی دارم به خط دفاعی کمک کنم. اگر در بازی بعدی حضور داشته باشم همه حواسم و توانم را در میدان خواهم گذاشت.هر کس در زمین باشد، بهترین عملکرد را خواهد داشت زیرا ما یک تیم هستیم و همه تیم می‌خواهد بهترین نمایشش را به ثبت رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل