بازدید 19585
مدیر ناکام چند سال اخیر، نایب رییس تکواندوی آسیا ماند و برای ادامه ریاست در ایران خیز برداشت

حکومت پولادگر بر تکواندوی ایران به ربع قرن می‌رسد! / یک چشم خنده و یک چشم اشک با انتخاب قاره‌ای کاندیدای ایرانی

پولادگر که بیش از بیست سال رییس فدراسیون تکواندوی ایران است، با انتخاب به عنوان نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، حالا با وجود پنج دوره ریاست فدراسیون تکواندو، مشکلی برای ثبت‌نام در دوره جدید انتخابات داخلی این فدراسیون نخواهد داشت و احتمالا این پست را برای ششمین بار پیاپی قبضه خواهد کرد. آیا نتایج ضعیف و موج مهاجرت قهرمانان ایرانی ادامه خواهد یافت؟!
کد خبر: ۱۰۸۱۲۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸ 10 October 2021

صبح امروز (یکشنبه – ۱۸ مهرماه) مجمع انتخاباتی اتحادیه تکواندو آسیا با حضور اعضای ATU به صورت آنلاین برگزار شد و با وجود موفقیت کاندیدای ایرانی، نگرانی هایی را برای اهالی ورزش در داخل ایجاد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، برای ریاست اتحادیه تکواندو آسیا، "کی سوک لی" کره ای تنها کاندیدی بود که از سال ۲۰۱۳ ریاست را برعهده دارد و او با رای اعضای قاره ای برای چهار سال دیگر در این پست ماند. همین انتخاب موضع پولادگر را هم تقویت کرد.

سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو ایران، که اکنون بیش از بیست سال است که در این مسند تکیه زده، به همراه افتخار احمد تبسم از پاکستان، گک ترونگ از ویتنام، ابوبکر عبداللطیف کی کردی از عربستان، محمد عبدالله مناصر از یمن و جین بنگ یانگ از کره‌جنوبی کاندیدای انتخاباتی به منظور نایب رئیسی اتحادیه تکواندو آسیا بودند.

در این میان با رای اعضای مجمع، پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو ایران به مدت ۴ سال دیگر به عنوان نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا انتخاب شد تا امیدها برای تغییر رییس و تفکر حاکم بر تکواندوی ایران نیز از بین برود! نتایج ضعیف پولادگر طی سال های اخیر و حجم گسترده مهاجرت قهرمانان و مربیان شاخص تکواندو به کشورهای همسایه و رقیب، باعث شکل گیری موجی از انتقادها علیه سبک مدیریت پولادگر و تدوام بیش از حد آن شده است.

با این روش، شاید ریاست این مدیر با نفوذ بر تکواندوی ایران ابدی شود و او برای چند دوره دیگر صندلی ریاست فدراسیون کشورمان را به هیچ رقیبی واگذار نکند، چون اغلب رای دهندگان یعنی روسای هیات های استانی نیز با وی همسو هستند و عملا حریفان شانسی برای شکست پولادگر در مجمع انتخابات ندارند!

پولادگر نایب رییس تکواندوی آسیا ماند و برای ادامه ریاست در ایران خیز برداشت

طبق اساسنامه جدید فدراسیون‌های ورزشی، هر رئیسی تنها سه دوره پیاپی یا سه دوره در ادوار مختلف می‌تواند مسئولیت ریاست یک فدراسیون را بر عهده داشته باشد، مگر اینکه بعد از سه دوره ریاست یک فدراسیون، کاندیدا یا رئیس فدراسیون مسئولیت اجرایی در فدراسیون جهانی یا فدراسیون و اتحادیه‌های آسیایی داشته باشد.

در میانه راه وزارت مسعود سلطانی فر، چهره هایی نظیر احمد ناطق نوری رییس طولانی مدت فدراسیون بوکس، محمد مشحون رییس سابق فدراسیون بسکتبال، میرسلیم رییس بیش از دو دهه گذشته فدراسیون نجات غریق و چندین چهره قدیمی مدیریت ورزشی ایران از فدراسیون های خود جدا شده و نفرات جوان تر جانشین آنها شدند؛ اما پولادگر از آن موج نیز به سلامت گذشت و با وجود نزول و افت کیفی تکواندوی ایران، به حکومتش ادامه داد!

حالا پولادگر با انتخاب به عنوان نایب رئیس اتحادیه تکواندو آسیا، با وجود پنج دوره ریاست بر فدراسیون تکواندو، مشکلی برای ثبت‌نام در دوره جدید انتخابات این رشته نخواهد داشت و احتمالا این پست را برای ششمین بار پیاپی کسب خواهد کرد. چهره هایی همچون هادی ساعی و دیگر نامزدهای توانمند و دارای ایده برای اداره این فدراسیون مدال آور المپیکی نیز گویا فعلا باید آرزوی ریاست را با خود نگه دارند تا چه زمانی شخص پولادگر راضی به پایین آمدن از اریکه قدرت باشد.

نویسنده: مجید کوهستانی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۳
يادش بخير
قديما فيلم هاي مافيايي ميديدم
ميگفتيم مگه ميشه
مگه داريم اينها همه براي فيلم هاست

سالهاست در ايران مصداق عيني پيدا كرده پدر خواندگي و باند هاي مافيايي

از زباله گردي گرفته تا پست هاي بالا ............................
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
تا زمانی که سیاست را از ورزش جدا نکنند

و دخالتهای سیاسی و عقیدتی یک جناح خاص!!؟

را از ورزش دور نکنند ، هیچ امیدی به اصلاح امور

ورزش کشور نباید داشت

حتی دین الهی را با سیاسی کاری الوده زمینی در بین

اکثر مردم ، مخصوصا جوانان از بین بردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
باعث و بانی ، اکثر فرار و مهاجرت تکواندو کاران ملی
با استعداد ایران شخص ایشان هستند
همینی که هست ...
امثال این فرد وقتی میبیند ابراد دیگری در حاکمیت مادام العمر یک مقامی را تصاحب کرده و ررای خود یک منافع مادی چشم گیری دست و پا کرده اند برای خود نیز این حق را قائل میشود که به قیمت ظلم در حق جوانان و بیت المال یک پست و موقعیتی را برای همیشه حفظ کند.
واقعا همینیه که هست
ول کن هم نیست تکواندو ایران رو نابود کرد
چرا زمانی که ایران در اوج تکواندو بود پست های جهانی رو به ایرانی ها نمیدادن؟! این ها نقشه رقبای بین المللی تکواندوی ایرانه تا این افراد بی لیاقت و ضعیف در راس ورزش ایران بمونن و باعث نابودی تکواندو و ورزش ایران بشن..
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
دقیقا درست فرمودید
خيلي كشور عجيبي داريم . مديران نالايق سالها بر مسند قدرت ميمانند و افراد لايق در كنج عرلت
به عنوان یک تکواندو کار میگم عامل نابودی تکواندو در ایران ایشون هستش. کی ما از دستش خلاص شیم نمیدونم چرا کسی کاری باهاش نداره هم نمیدونم
فقط انجا مادام العمری نیست مثلا در جهاد دانشگاهی و در پژوهشگاه رویان رییس و معاونین و بعضی مدیران نزدیک به سی سال هست در پستهایشان هستند و حکومت میکنند .
عوضش انقلابیه
اين آقاي پولادگر قوي ترين تکواندو کارها را از کشور فراري داده و باعث نا اميدي و دلسردي جوانها شده.
رکوردار اگه گفتید کیه جناب آقای رییس بوستان‌ها و فضای سبز تهران جناب مختاری از سال ۱۳۶۶ تشریف دارن عین کوه . و در هفتاد هشتاد سالگی هم خدمت می کنن در همون پست
برای یه تعویض کمربند از سفید به زرد 150 هزار تومن از ما پول گرفتن برای چیه و تو جیب کی میره خدا میدونه !!!!
ایشون انقلابی بوده و چقدر چهره نورانی دارن
کاش حکومت زنگنه بر وزرات رو هم محاسبه میکردید
مافیا های ایران هوای هم را دارند به جهنم که تکوندا از هم بپاشد
الفاتحه مع الصلوه برای تکواندو
این آقا ، باعث شد ، بهترین مربی جهان ، از تیم ملی جدا شود یعنی آقای مهماندوست . زمانی که تیم ایران با شکست دادن کره جنوبی قهرمان جهان شدآقای پولادگر بداخلاق ، با بد رفتاری و خلف وعده ، موجب کنار رفتن مهماندوست شد..!
سلام به همه دوستان تکواندوکار
بنده از شهرستان هستم با سابقه فعالیت 30 ساله در این رشته، هروز و هر سال و هر ماه و د رهمه زمینه از سوی فدراسیون تکواندو و هیات های تکواندو بر تکواندو کاران ظلم و اجحاف می شود و متاسفانه کسی هم از نهادهای نظارتی ورزش ی و غیر ورزش یدر این زمینه بر عملکرد هیات تکواندو استانها و نیاز فدراسیون تکواندو نظارتی نمی کند . الان همه تکواندو کاران با مشگل شهریه بالا دست و پنجه نرم می کنند و گرفتار شهریه سر سام آور و همچنین گرانی کرایه سالن ها برای مربیان هستیم - حق ثبت نام بالا برای شرکت در کلاسهای هماهنگی برای مربیان و داوران و بدتر ا زهمه نبود مسابقات برای تکواندو کاران و گرانی وسایل ورزشی برای تکوواندو کار و نیز حق ثبت نام جهت دادن آزون برای تکواندو کاران می باشد . چرا پولاگر عوض نمی شود وباید حتما یک مدیر دلسوز و با وجدان سر کار بیاید . متاسفانه فدراسیون تکواندو باندی و مافیایی عمل میکند .
عجب! تاسف
اين همه تشنه خدمت تو كشور داريم اين بابا هم يكي از اونها ، براي سران كشور بازنشستگي معنا و مفهومي نداره ، دوست دارن تا لحظه مرگ مملكت رو به باد فنا بدن .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر