بازدید 8358

کشتی فرنگی قهرمانی جهان: صعود دلخانی و گرایی به نیمه‌نهایی

درحالیکه به نظر می‌رسید او کار خیلی سختی مقابل این حریف نداشته باشد، اما ۶-یک از حریف عقب افتاد. قهرمان المپیک هوشیارانه کشتی را ادامه داد و به موقع حریف را به پل زده و ضربه فنی کرد. در این مبارزه دو بار کادرفنی تیم ملی درخواست چلنج داد، اما رضا گرایی مخالفت کرد
کد خبر: ۱۰۸۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ 09 October 2021

کشتی فرنگی ایران صاحب دو نماینده در نیمه نهایی قهرمانی جهان شد.

به گزارش تابناک ورزشی، محمدرضا گرایی و میثم دلخانی راهی کشتی ماقبل فینال قهرمانی جهان در اسلو نروژ شدند.

کشتی فرنگی قهرمانی جهان: صعود دلخانی و گرایی به نیمه‌نهایی

وزن ۶۳ کیلوگرم:

میثم دلخانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل دنیز منیکسه از آلمان با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید و راهی دور بعدی مسابقات شد. میثم دلخانی نماینده وزن ۶۳ کیلوگرم تیم ملی فرنگی کشورمان در مبارزه بعدی به مصاف تمیروف از اوکراین رفت و درحالیکه سه بر یک عقب افتاده بود، با خاک کردن حریف به تساوی ۳-۳ رسید و با توجه به اینکه امتیاز آخر را گرفته بود، او برنده این کشتی شد و به نیمه‌نهایی راه یافت.

وزن ۶۷ کیلوگرم:

محمدرضا گرایی قهرمان المپیک ۲۰۲۰ توکیو در مبارزه اولش در مسابقات جهانی با تسوچیکا شیمویامادا قهرمان آسیا از ژاپن کشتی گرفت و درحالیکه به نظر می‌رسید او کار خیلی سختی مقابل این حریف نداشته باشد، اما ۶-یک از حریف عقب افتاد. قهرمان المپیک هوشیارانه کشتی را ادامه داد و به موقع حریف را به پل زده و ضربه فنی کرد. در این مبارزه دو بار کادرفنی تیم ملی درخواست چلنج داد، اما رضا گرایی مخالفت کرد و بازبینی فیلم اتفاق نیفتاد.

محمدرضا گرایی بعد از آنکه حریف ژاپنی را ضربه فنی کرد، حسام جعفراف قهرمان جوانان جهان جهان را در کمتر از دو دقیقه با کنده فرنگی‌های زیبا و بی نقصش با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر شکست داد.

او که در دور اول استراحت کرده بود، با این پیروزی راهی نیمه نهایی وزن ۶۷ کیلوگرم شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار