بازدید 7081
رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا

مردم را به واکسیناسیون تشویق کنید/ عادی‌انگاری و کمرنگ شدن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خطرناک است/ وزارت بهداشت ایده‌های طب سنتی را بررسی و راستی‌آزمایی کند

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت حضور منظم و کامل کارمندان در ادارات برای پاسخگویی و انجام امور مردم، گفت: طبق جدول رنگ‌بندی شهر‌ها و با توجه به بهبود شرایط با گسترش واکسیناسیون، حضور کارکنان در ادارات، کامل و در ساعت مقرر ضروری و لازم است.
کد خبر: ۱۰۸۰۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ 09 October 2021
تابناک اجتماعی
رئیس جمهور با اشاره به گسترش واکسیناسیون در جامعه و تاثیر آن بر بهبود شرایط از نظر کاهش شمار مبتلایان و جان باختگان گفت: این موفقیت‌ها به معنای نادیده گرفتن و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی نیست و عادی‌انگاری خطرناک است و می‌تواند زمینه را برای موج جدید بیماری فراهم کند.

به گزارش «تابناک»، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، تاکید کرد: رسانه‌های جمعی به‌ویژه صدا و سیما به اطلاع‌رسانی دقیق و اقناعی درباره ضرورت واکسیناسیون ادامه دهند و همچنان توصیه به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با جدیت در دستور کار باشد.
 
مردم را به واکسیناسیون تشویق کنید/ عادی‌انگاری و کمرنگ شدن رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی خطرناک است/ وزارت بهداشت ایده‌های طب سنتی را بررسی و راستی‌آزمایی کند

رئیس جمهور از بزرگان صاحب نفوذ و صاحب تریبون در جوامع محلی و استان‌های مختلف کشور خواست مردم را به واکسیناسیون تشویق و ترغیب کنند.
 
وی با اشاره به ضرورت فعال شدن کمیسیون نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: مصوبات ستاد باید دقیق و کامل اجرا شود و این نظارت شرط موفقیت است.
 
رئیس جمهور همچنین با تبریک فرارسیدن ماه ربیع‌الاول، گفت: در این ماه، شاهد افزایش جشن‌ها و مراسم شادی از سوی مردم هستیم و لازم است از اجتماعات غیرضرور، پرهیز و یا در صورت ضرورت برگزاری مراسم، شیوه‌نامه‌های بهداشتی به طور کامل رعایت شود.
 
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه علمی و پژوهشی به افکار و سخنان جدید و ایده‌ها و نظریات نو، و بسته نشدن باب پژوهش در حوزه درمان کرونا گفت: طب سنتی در زمینه مبارزه با بیماری‌ها، ایده‌ها و نظریاتی دارد که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌تواند آن‌ها را بررسی و راستی‌آزمایی کند.
 
رئیسی در ادامه با بیان اینکه باید به تدریج به سمت بازگشایی حضوری مدارس حرکت کنیم، گفت: با گسترش و تکمیل واکسیناسیون، شاهد آموزش حضوری در مدارس خواهیم بود.
 
وی همچنین با تاکید بر ضرورت حضور منظم و کامل کارمندان در ادارات برای پاسخگویی و انجام امور مردم، گفت: طبق جدول رنگ‌بندی شهر‌ها و با توجه به بهبود شرایط با گسترش واکسیناسیون، حضور کارکنان در ادارات کامل و در ساعت مقرر ضروری و لازم است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
به سیما و سیما بگویید چون ضد واکسن ترین برنامه ها را علیه واکسن دارد
من دوز اول سینوفارم زدم چند از طرف کادر سلامت دیدم که نگرانم میکنه . اول اینکه در کارت واکسن مشخصات واکسن بجز اسم درج نمی شود . دوم از شخصی که تزریق انجام میداد درخواست کردم برای اطمینان خاطر نوع واکسن را نشان د۶د که آیا واقعا سینوفارم تزریق می کند و لی ایشان توجهی نکردن من نمیدانم آیا واقعا سینوفارم تزریق کرده اند یا به سلیقه خود تزریقات انجام می دهند چرا نباید ظرف محتوی واکسن را نشان دهند هیچ مشخصاتی هم داخل کارت واکسن نوشته نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
چرت نگو
همه چیز مشخصه
شما واکسن مورد تایید سازمان بهداشت جهانی وارد کن
مردم را در انتخاب نوع واکسن آزاد بزار
قطعا منم با کمال میل تزریق می کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
کلا توی مغز پوکت واکسن نزدنه، بهونه نیار
آیت الله دکتر؟؟؟!!!! یا خدا ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
آیت الله رو سایت هامیزنن مثل هاشمی رفسنجانی که حجه الاسلام بود، در متن نامه های رهبر اینها به درستی مشخص شده
با اين طب سنتي، خودشون فايزر ميزنن…
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
فایزر کو
اقای رییسی از ملاقاتهای پی در پی شما با این و اون مشخصه!!! با این نوع رعایت شیوه نامه توسط شما توصیه به مردم خنده داره
اگه نگران سلامتی مردم بودین ۲۰۰ هزار نفر رو نمی فرستادین عراق
خاله خدا بیامرز من صحیح وسالم بود به اصرا پسرش رفت واکسن زد همان روز نه فردایش تب لرز بیمارستان بستری سپس به رحمت خدا رفت الان پاسحگوی خاله وامثال خاله ها وعمه های این کشور کی هست؟ اگر بروی شکایت کنی اولا دستگاهی نیست رسیدگی کند دوما اعلام میکنند ازواکسن کرونا نبود بیماری قبلی داشته است
چندنفر از گردن کلفتای طب سنتی که ادعا دارند را ببرید در اورژانس بستری کرونایی ها بستری کنید و نذارید از فضای آنجا خارج بشن و هیچگونه خدمات طب نوین به انها ندهید فقط مجاز باشند روغن بنفشه و تخم شربتی و جوش شیرین و ادرار شتر که میگن مفیده با خودشون داشته باشند و مصرف کنن تا ۲۰ روز . این میشود راستی آزمایی
رهبری هم میگفت از طب سنتی کمک بگیرید و به انها میدان دهید.کو کو کو!!!!!
لطفا نظرات پزشکان مخالف واکسنهای مجوز اضطراری گرفته رو هم بشنوید و صدا سیمای میلی هم نظرات پزشکان مخالف را هم برای مردم پخش کند تا ملت کمی آگاهی پیدا کنند . همش یک طرفه به قاضی میرن و راضی برمیگردن .
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر