بازدید 10023

خرید انواع کلید و پریز ایران الکتریک با قیمت‌های مناسب

زمانی که افراد برای خرید یک محصول اقدام می­‌کنند یکی از فاکتورهای اصلی که در نظر می­‌گیرند قیمت خرید آن است. در مورد سیم‌­کشی و تجهیزات مورد نیاز یک ساختمان در اولویت اول، کیفیت محصول و بعد از آن قیمت برای خریدار دارای اهمیت است.
کد خبر: ۱۰۸۰۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰ 09 October 2021

کلید و پریز از جمله نیازهای اساسی هر ساختمانی می­‌باشد که دارای انواع و برندهای مختلفی است. شرکت‌­های مختلفی طراحی و تولید این تجهیزات را بر عهده دارند و مهمترین فاکتور افراد در انتخاب کلید و پریز، استاندارد بودن و امنیتی است که این تجهیزات برای امنیت ساختمان و سلامت افراد نقش ایفا می­‌کنند می‌باشد.

یکی از شرکت­‌های فعال در این زمینه، ایران الکتریک است که با استفاده از دستگاه‌های مدرن و تمام اتوماتیک و با رعایت موازین ایمنی این دسته از محصولات را تولید و با قیمت مناسب به بازار عرضه می­‌کند.

قیمت کلید و پریز ایران با توجه به طراحی و کیفیت بالای مواد اولیه و داخلی بودن تولید بسیار مناسب است. کلید و پریز دارای دو بخش بیرونی و درونی است که قسمت داخلی نقش اتصال جریان برق و قسمت بیرونی نقش زیبایی ساختمان را برعهده دارد.

قیمت کلید و پریز نیز در انواع مختلف متفاوت است و شرکت ایران الکتریک محصولات خود را با توجه به سلایق مشتریان در طرح و رنگ متفاوت با کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه تولید و به آنها ارائه می‌­نماید.

کلید پریز ایران الکتریک

زمانی که افراد برای خرید یک محصول اقدام می­‌کنند یکی از فاکتورهای اصلی که در نظر می­‌گیرند قیمت خرید آن است. در مورد سیم‌­کشی و تجهیزات مورد نیاز یک ساختمان در اولویت اول، کیفیت محصول و بعد از آن قیمت برای خریدار دارای اهمیت است.

قیمت کلید و پریز ایران بدلیل این که در داخل ایران و توسط متخصصین ایرانی تولید می­‌شود و هزینه واردات بر آنها اعمال نمی­‌شود در مقایسه با برندهای خارجی با همین کیفیت ارزان‌تر است. علاوه بر آن این شرکت از بزرگ‌ترین و باسابقه­‌ترین شرکت‌­ها در تولید کلید و پریز است که بخاطر کیفیت مواد اولیه و دقت در طراحی، از جایگاه بالایی در بازار برخوردار بوده و مورد استقبال و رضایت مصرف‌­کنندگان قرار گرفته است.

همچنین در ساخت این تجهیزات از پلاستیک و فلز مرغوب بکار گرفته شده که خاصیت ضدپوسیدگی داشته و از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است. کلید پریزهای ایران الکتریک در مدل­‌های متنوعی ارائه می‌­گردنند که هر کدام ویژگی خاص خودشان را دارند و بر قیمت کلید و پریز ایران تأثیر می­‌گذارد و افراد می‌­توانند با در نظر گرفتن نیاز، سلیقه و بودجه خود به محصولات مورد نیاز دسترسی آسان‌تری داشته باشند.

انواع کلید و پریز جدید ایران الکتریک در بازار

کلید و پریز در مدل‌های مختلفی مانند مدل ایران، الیزه، برلیان، اقتصادی و... در بازار موجود است که در این مقاله در مورد برخی از محصولات مطالبی را ارائه می­‌کنیم.

کلید پریز ایران الکتریک مدل ارس طلایی

از جمله کلید و پریز جدید که توسط ایران الکتریک ارائه می­‌گردد کلید پریز ایران الکتریک مدل ارس طلایی می‌­باشد که این مدل در سال 2021 روانه بازار شد. کلید پریز مدل ارس منطبق بر استانداردهای جهانی بوده و در تولید آن به­ روزترین تکنولوژی دنیا بکار رفته است.

از لحاظ زیرساخت، مکانیزم و کیفیت همه محصولات این مدل یکسان ولی از لحاظ طرح، رنگ، جنس قاب دور و رویه کلید پریز متفاوت می­‌باشد که این امر دلیل اختلاف قیمت کلید و پریز ایران در این مدل است.

همچنین این محصول در دو رنگ سفید و متال طلایی ساخته می­‌شود و از انواع آن می­‌توان به کلید یک ­پل یا دو پل اهرمی، پریز برق ارت‌­دار، پریز برق ساده، پریز تلفن دوکاره، کلید تبدیل ارس، کلید سه­پل ارس متال طلایی و... اشاره کرد که قیمت کلید و پریز ایران مدل ارس در هر یک با توجه به کاربرد و تفاوت­‌هایی که دارد تعیین می‌­گردد.

 کلید پریز برلیان

همان طور که اشاره کردیم شرکت ایران الکتریک مدل‌های متنوعی را تولید می­‌کند که یکی از آنها کلید پریز ایران مدل برلیان است. این محصول دارای انواع مختلفی چون مدل برلیان رنگی مانند کلید تبدیل برلیان بژ تولید شده از پلی­ کربنات با ساختاری ضدخش و کنتاکت­‌های برنجی و با قابلیت استفاده در هر نوع ساختمانی، کلید دیمر فن برلیان بژ، کلید دوپل برلیان زغال سنگی، پریز برق UPS برلیان زغال سنگی، کلید تبدیل برلیان نقره­ای، پریز آنتن SAT  برلیان نقره­‌ای و دیگر محصولات که هر کدام کاربرد خاص خودشان را دارد.

همچنین مدل برلیان دارای انواع اقتصادی سفید و کرم، پلکسی سفید و مشکی، کلاسیک آرما بژ، پارما کرم و بژ، فلورا بژ، متال سیلورمات، متال طلایی مات، طلایی میان سفید و زیتونی می‌­باشد. قیمت کلید و پریز برلیان در مدل‌های لوکس و ظاهری زیباتر بالاتر از مدل‌های ساده آن است.

کلید پریز الیزه

کلید پریز الیزه از دیگر تولیدات شرکت ایران الکتریک که دارای طرح­‌های شیک و زیبا می­‌باشد و می‌­توانند بر زیبایی محیط بیفزایند. این تجهیزات که وظیفه قطع و وصل کردن جریان برق را دارند با مواد باکیفیت و قابل اعتماد ساخته شده‌­اند.

این محصول مقاوم در برابرUV ، دارای فریم‌­هایی با طرح چوب روشن و تیره و ماندگاری بالا می­‌باشد. این مدل نیز دارای انواع مختلف اقتصادی، رنگی و طرح متال است.

قیمت کلید و پریز الیزه در مدل اقتصادی همان طور که از نامش مشخص است ارزان‌­تر از مدل‌های لوکس و دارای دو رنگ سفید و کرم است. مدل الیزه رنگی شامل رنگ‌های بژ، زرشکی، زغال سنگی و نقره‌­ای و مدل طرح متال شامل دو نوع سیلور براق و طلایی براق است که هر کدام دارای چندین محصول می‌­باشد. قیمت کلید و پریز ایران الکتریک دارای رنج­‌های متفاوتی است که هر شخص با توجه به نیاز خود آنها را تهیه می­‌کند.

نمایندگی کلید و پریز ایران

برای خرید انواع مختلف کلید و پریز و یا اطلاع از قیمت کلید و پریز ایران می‌­توانید از طریق نمایندگی کلید و پریز ایران اقدام کنید و یا به فروشگاه‌­هایی که در این زمینه بطور رسمی فعالیت دارند بصورت اینترنتی یا حضوری مراجعه کنید و بصورت عمده یا جزئی خرید کنید.

از دیگر محصولات می‌­توان به مدل ایران ترنسپرنت سفید، صورتی و قهوه‌­ای اشاره کرد که خود دارای انواع مختلفی از جمله پریز تلفن دوکاره، شاسی زنگ، پریز شبکه کامپیوتر، پریز آنتن تلویزیون، کلید سه­پل و... می‌­باشد.

مدل ایران متال تولید شده توسط این شرکت یکی دیگر از مرغوب‌ترین محصولات ساخته شده از متریال فلز باکیفیت است که طیف وسیعی از محصولات آن در نمایندگی­‌های فعال در کشور با قیمت و ضمانت اصل بودن کالا به مشتریان ارائه می­‌شود.

در واقع این دو دلیل یعنی مناسب و ارزان بودن قیمت کلید و پریز ایران و اورجینال بودن محصول از مهمترین دلایلی است که به افراد اطمینان خرید و استفاده از محصول را می‌­دهد زیرا این وسایل جزو لوازم انتقال­ دهنده انرژی برق بوده که جنس‌­های مرغوب و اصل می­‌تواند ایمنی استفاده از آن را برای مصرف­ کنندگان فراهم ­‌کند.

کلید و پریز ایران الکتریک را از کجا بخریم؟

یکی از راه‌های خرید روش اینترنتی می‌­باشد که این روزها بیشتر از قبل قابل مشاهده است. یکی از فروشگاه‌هایی که می‌­توانید انواع مختلف کلید و پریز را بدون محدودیت زمانی و مکانی بصورت اصل و تضمین شده بخرید فروشگاه ایران الکتریک تنها سایت رسمی فروش اینترنتی محصولات ایران الکتریک است. شما می­‌توانید با مراجعه به سایت https://iranelectric.com ضمن مشاهده تمامی محصولات از قیمت کلید و پریز ایران الکتریک در انواع و کاربردهای مختلف اطلاع یابید. همچنین کالای برق مباشر نماینده رسمی شرکت ایران الکتریک در استان یزد با بیش از نیم قرن سابقه می­‌باشد و فروشگاه اینترنتی ایران الکتریک به عنوان نماینده رسمی شرکت فضل الکتریک با نام تجاری ایران الکتریک، دنا الکتریک و فاین الکتریک با هدف ارائه محصولات با قیمت عادلانه و اصل مشغول به فعالیت است. دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک و نشان ملی ثبت، به روز بودن قیمت­‌ها، ارسال به سراسر ایران و مرجوعیت کالا در صورت وجود نقص فنی از جمله ویژگی­‌های این سایت معتبر می‌­باشد.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل