بازدید 4247

متلک سوارز: کومان می‌گفت دی‌یونگ از نیمار بهتر است!

کد خبر: ۱۰۸۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۳ 07 October 2021

لوییس سوارز، مهاجم ۳۵ ساله و اروگوئه‌ای باشگاه اتلتیکو مادرید در تابستان 2020 از بارسلونا به این تیم پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از رادیو کاتالونیا، لوییس سوارز مجددا اذعان می کند که هرگز خواستار جدایی از بارسلونا نبوده است. او در این رابطه می گوید: دوست داشتم در بارسلونا بمانم و اگر از من می خواستند تا دستمزدم را کاهش دهم، این کار را می کردم. مکالمه من با کومان دقیقا 40 ثانیه طول کشید. او به من گفت که در تیمش جایی ندارم. نحوه جدایی‌ام از بارسلونا بیشتر از هر چیز دیگری مرا آزار می دهد. گلزنی به بارسلونا کار بسیار دشواری بود اما در بازی روز شنبه، آن ها رقیب من بودند. به لحاظ روحی، بازیکنان بارسلونا در بازی با ما وضعیت بدی داشتند. تصاویر آن مسابقه گویای همه چیز است.

از سوارز راجع به هدایت بارسلونا توسط ژاوی سوال شد و او پاسخ داد: ژاوی اکنون می تواند هدایت بارسلونا را بر عهده بگیرد. او از توانایی و دانش لازم برای انجام این کار برخوردار است اما به شدت به صبر و حمایت هواداران نیاز خواهد داشت. به همین خاطر من گفته بودم که نمی دانم اکنون زمان مناسبی برای حضور ژاوی روی نیمکت بارسلونا است یا خیر. ژاوی می داند که بارسلونا باید با چینش 3-3-4 بازی کند و نیازی نیست که کارهای عجیب و غریبی انجام دهد.

در پایان از سوارز درباره به خدمت گیری لوک دی یونگ توسط بارسلونا سوال شد و او پاسخ داد: لوک دی یونگ؟ طبق گفته کومان، او از نیمار بهتر است!

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان