بازدید 10456

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۵ مهر/ ۲۳۳ بیمار دیگر هم جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۶۱ میلیون و ۴۲۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۱ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۵۴۹ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 07 October 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۴۳ میلیون و ۵۴۳ هزار و ۹۹ دوز اول و ۱۷ میلیون و ۸۸۱ هزار و ۳۰۳ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده که بر اساس آن، مجموع واکسن‌های تزریق شده به ۶۱ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۴۰۲ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق یک میلیون و ۶ هزار و ۴۵۷ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۱۷۴۲ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۶۷۴ هزار و ۸۳ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۳۳ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۲ هزار و ۱۲ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۱۶۹ هزار و ۹۹۹ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۵۵۴۹ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۲ میلیون و ۹۶۳ هزار و ۶۵۶ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۹۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۷۶ شهر در وضعیت زرد و ۵۸ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۲ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 

 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۸
مردم بزرگوار رعایت کنید
با رعایت نکردن شما مشکلات زیر را تا سال بعد هم باید تحمل کنیم ؛
عدم سفرهای تفریحی و کاری
عدم بازگشایی مدارس و دانشگاهها
افزایش جریمه های پلیس به نفع دولت
کاهش کیفی و کمی عملکرد کادر درمان
کاهش درآمد سرپرستان خانواده
افزایش افسردگی و مشکلات روحی در افراد
افزایش بیماری های ناشی از خانه نشینی
افزایش میزان جرم و بزه در جامعه
کاهش دید و بازدید های فامیلی
.........
....
...
...
..


رعایت کنید . به نفع خودمان است
از همه مهمتر اینکه چرا پول های جریمه های ما توی جیب دولت بره .
امارات دیروز پایان کرونا را در کشورش اعلام کرد جالب است بدانید در بیست وچهار ساعت قبل از اعلام خبر 176 نفر توی امارات بیمار شده بودند و یک نفر فوتی داشته است!! حتی از یک آنفولانزای فصلی هم ضعیفتر!! و کل کشته های امارات در جریان بیماری تقریبا دو هزار نفر!! جمعیت امارات تقریبا ده میلیون نفر است و جمعیت ایران تقریبا هشت برابر جمعیت امارات اگر بخواهیم جمعیت ومرگ ومیر را با هم قیاس کنیم و میزان تلفات امارات در هشت ضرب کنیم می‌شود شانزده هزار نفر یعنی تقریبا معادل 9-10 روز ما در جریان پیک بیماری یعنی حتی اگر جمعیت را برابر در نظر بگیریم تمام کشته های امارات در جریان بیماری معادل چند روز ما است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
تازه به این نکته توجه کن که روزانه صدها پرواز از اقصی نقاط عالم به دبی وارد میشود و ده ها هزار نفر ورود میکنند در صورتیکه ما یکصدم انها مسافر ورودی نداریم.
حالا فرض بر این باشد که خیلی از افراد ناخواسته و حتی پس از دریافت واکسن به کرونا مبتلا شده باشند
آیا نباید یک داروی موثر و قطعی تا الان ساخته میشد ؟؟؟
چرا فکر می کنید بیماران خودشان اینطور خواسته اند که بیمار بشوند ؟؟؟؟؟؟؟
در خبرها خواندم دکتر روازاده به دادگاه نظام پزشکی بخاطر اسرار بر طبابت خواص در مورد کرونا و مخالفت با زدن واکسن فراخوانده شده سئوالی که الان پیش می‌آید چرا نباید آنانی که از اساس با واردات واکسن مخالفت کردند و مردم را به روز سیاه نشاندند الان در دادگاه حاضر شده و پاسخگو باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
و همچنین آنانی که با ورود واکسن های غربی مخالفت کردند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
مخالفت با ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی بوده و هنوزم ممنوعه
واردات از کشورهای دیگر بوده و هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
برو بابا در پیت هیچ کس مخالف ورود واکسن نبوده تنها کسی که باید محاکمه بشه اربات آمریکا به خاطر تروریسم اقتصادیه
عصر پنجشنبه است و عزیزانی که به خاطر لجاجت وسو مدیریت در مملکت، زیر خروارها خاک خوابیده اند!! تسلیت به
همه مردم ایران و به امید روزی که همه پاسخگو کردارشان باشند و قانون فقط برای ضعفا نباشد
پاسخ ها
نامی
| Slovakia |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
روح درگذشتگان کرونا شاد. امیدوارم مقصران این وضعیت روزی به سزای ظلم و کوتاهی که کردند برسند.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
اون روز که همه ازجمله مسئولان پاسخگوی عملکردشون باشند هیچگاه در ایران فرا نمی‌رسد مگر برسیم به روز قیامت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۵
خدا ازت نگذره حسن روحانی
سخت نگیرید دیگه یه بیماری است که بالاخره تموم میشه زنده بودنتون هم بی فایده است چه فایده ای داذید؟ چونه نزنید
سلام دوستان مردم ایران واقعا مواظب باشید خطر در کمین من از بهمن ۹۸ همیشه در همه حال مواظبت کردم مسافرت نرفتم میهمونی نرفتم نه فامیلی اومد نه من جایی رفتم ولی متاسفانه دوففته پیش گرفتار شدیم همه خانواده کارمن به بیمارستان کشید بیش از ۴۰ میلیون هزینه دوا و دارو کردم خدارو شکر الان بهترم ولی واقعا کابوس وحشتناکی هست .نمی دونم چرا بعضی ها جدی نمیگیرن ماکه مدام رعایت می کردیم این شد ..دلم برای پرستاران با حقوق ۵ میلیونی اونم تو اون وضعیت واقعا سوخت خدا کمکشون کنه دارن با جونشون بازی می کنند .
بیش از یک سال به نادرست و با امید واهی به تولید واکسن داخلی دست روی دست گذاشتید و از واردات واکسن خودداری کردید . کجا رفتند آنهاییکه شعار صدور واکسن میدادند ؟ چرا کسی باز خواست نمیشود ؟ هیچ دولتی بعد از انقلاب حتی یک مورد قابل ارائه ، در خدمت رسانی به مردم کاری نکرده است
چرا وزیر بهداشت در مورد کرونا طوری صحبت می کند که انگار همه چیز تمام شده دکتر عین اللهی شما حتی دورکاری مادران دارای فرزند خردسال و مادران باردار حدف کردید
بابا حالا حالا ها کرونا از ایران ریشه کن نمیشه چون دلالان مرگ که از بیماری کرونا کسب درآمد میکنند نمی‌گذارند تموم بشه. فردا کلمه سلطان کرونا رو شنیدیم تعجب نکنین اینجا یه چیز عادیه
چرا تزریق واکسن اجباری نمیشه ؟ چطور دولت انقدر بیخیاله ؟ منزل به منزل جستجو کنید . به مردم بگویید هرکسی را که واکسن نزده معرفی کنید یک میلیون تومن پاداش میگیرید و کسانی که واکسن نزدند را دادگاهی کنید . کسانی که ازین به بعد واکسن نمیزنند جرمشون مباشرت در قتله
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر