بازدید 12583

آخرین آمار کرونا در ایران تا دوازدهم مهر/ ۲۳۸ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۵۸ میلیون و ۷۵۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۴ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۵۷۲۷ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۸۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹ 04 October 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۴۱ میلیون و ۸۰۹ هزار و ۸۵ دوز اول و ۱۶ میلیون و ۹۵۰ هزار و ۷۵۵ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده که بر اساس آن، مجموع واکسن‌های تزریق شده به ۵۸ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۸۴۰ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق یک میلیون و ۸۲ هزار و ۸۲۶ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۴ هزار و ۶۰۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۲۱۶۳ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۷۳۵ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۳۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۲۱ هزار و ۳۴۷ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۵ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۷۹۶ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۵۷۲۷ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۲ میلیون و ۶۱۹ هزار و ۲۲۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۹۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۷۶ شهر در وضعیت زرد و ۵۸ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۳ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۷ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۲ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
نهههه خیر این کرونا ماندگار شد ، بالاترم رفت طفلک این مردم هر پنج شش دقیقه عزیزی و از دست میدن. قرنطینه محدودیت همه چی م جمع شد رفت پی کارش .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
طبق اطلاع استاندار کرمان ۳۰ درصد مسافران برگشتی از عراق
کرونا مثبت بودند

یعنی حداقل ۷۰ هزار نفر بیمار کرونایی جدید به امار کشور اصافه خواهد شد

و قطعا تا چند روز اینده بازهم تعداد قربانیان کرونا به بالاتر از موج پنجم خواهد رسید

چرا مسولان بهداشت کشوربفکر تندرستی و جان مردم نیستند ؟
238 نفر دیگر از مردم دچار سو تفاهم شدند و از بین رفتند.!!!تسلیت می‌گویم به همه مردم ایران علی الخصوص اقای پناهیان!!
چند روزیه تعداد ثابته
این نشونه چی می تونه باشه
امیدوارم برای اینکه وضعیت را عادی جلوه دهند دست به آمار سازی نزنند تا بخواهند موفقیت خودشان را در مدیریت کرونا به رخ بکشند!!!!
برادر من، تفاوت یک‌دهم درصدی را با هیچ معیاری نمیتوان وضعیتی به مراتب بهتر نامید. کی میخواهید کلیشه پارسال نوشته شده خود را ویرایش کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۲
دقیقا
به نظرم که یا دوباره رفتیم به سمت پیک ششم یا رسیدیم ته پیک پنجم
عادی انگاری وزارت بهداشت و فراموشی پروتکل ها
جنگ نعمت است !!!!
تحریم نعمت است !!!!!

و حالا:
کرونا نعمت است !!!!!
واکسن سینوفارم در دستورالعملش نوشته برای افراد زیر ۱۷ سال و زنان باردار ممنوع است اما در ایران وزیر بهداشت رییسی دستور داده است برای کودکان و زنان باردار نیز تزریق شود این دستورهای بی پایه و اساس متاسفانه آمار تلفات ناشی از عوارض این واکسن را در ایران بالا می برد
فعلا" روی ۲۰۰ تا۲۵۰ نگه داشتن تا دستور بعدی، شاید ازین طریق حداقل مدارس رو باز کنن
مسئولین بلند نظر قطعا" می دونن این پایان کار کرونا نیست؛ چون همین آمار من دراوردی هم حکایت از شیوع گسترده ش داره چه بسا موج ششم سخت تر در راه باشه
به والله توی شهر کوچیک ما دکتر و پرستار هر چند وقت یکبار تشییع می شن، اینها که نمی توان انکار کرد که واکسن نزده باشن
دلهره این هست که با بازگشایی کل مدارس و ترافیک سنگین و ...مردم بیچاره دوباره گرفتار بشن و چه داغها بر دل ننشست و چه امیدها نا امید نشد.
انتظار این رو داشتیم که این دولت درباره مدیریت کرونا حداقل محتاطانه عمل کنه اما انگار توی گردونه بدبختی قرار گرفتیم.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار