بازدید 8270
۱

۲۷۰۰ متر حفاری برای اکتشاف نفت و گاز در گمیشان

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون دو هزار و ۷۰۰ متر در گمیشان برای اکتشاف نفت و گاز حفاری شده و باید این پروژه تکمیل شود تا نظر نهایی را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۷۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸ 02 October 2021

به گزارش «تابناک» عبدالجلال ایری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چهار نیروگاه برق در غرب گلستان در شهرستان‌های گمیشان، کردکوی، بندرگز و بندرترکمن احداث خواهد شد.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی افزود: پیمانکار این پروژه‌ها و مکان یابی آنها مشخص شده و فرایند اخذ سرمایه‌گذار را هم طی کرده است.

وی بیان کرد: با توجه به شاخص‌های اقلیمی برای سه شهرستان گمیشان، ترکمن و بندرگز باید تعرفه گرمسیری برق لحاظ شود که رایزنی‌های لازم در این راستا انجام شده و در فرایند بررسی است.

ایری در خصوص اکتشاف نفت و گاز در گمیشان هم بیان کرد: تاکنون دو هزار و ۷۰۰ متر حفاری انجام شده و باید این پروژه تکمیل شود تا نظر نهایی را اعلام کرد.

طبق گفته نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی این پروژه ۱۰ ماهه بوده و هم اکنون ۶ ماه از فرآیند خود را طی کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شهرک صنعتی با ۵۰۰ هکتار در گمیشان مجوز گرفته که به زودی شروع به کار خواهد کرد.

ایری از ایجاد بازارچه در مرز ایران و ترکمنستان خبرداد و گفت: با توجه به فاصله ۱۰ کیلومتری یک بازارچه موقت مرزی با موافقت کشور ترکمنستان ایجاد خواهیم کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شواهد غیر قابل انکاری در مورد منابع عظیم نفت و گاز در این منطقه مرزی وجود دارد چاههای گاز که بصورت طبیعی فوران میکنند و... چرا اکتشاف تا کنون معطل مانده جای تعجب و تاسف است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار