بازدید 14382
۹
سوژه

کنایه تلویحی وزیر ورزش به حواشی سفر استقلال به دوبی

این صحبت های وزیر ورزش می تواند اشاره مستقیمی به وضعیت باشگاه استقلال در سفر به دوبی و اردوی یک هفته ای در امارات باشد که در نهایت منجر به شکست و حذف مقابل الهلال عربستان شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱ 28 September 2021

حمید سجادی وزیرورزش و جوانان در حاشیه مراسم تجلیل از رزمندگان این وزارت از سفر خارجی و پرحاشیه یک تیم انتقاد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که روز گذشته در مراسم تجلیل از رزمندگان این وزارت به مناسبت هفته دفاع مقدس حضور یافته بود، در بخشی از این سخنان به صحبت‌های قابل توجهی درخصوص حواشی تیم اعزامی به مسابقاتی در خارج از کشور پرداخت.

کنایه تلویحی وزیر ورزش به حواشی سفر استقلال به دوبی

وزیر ورزش بدون اعلام رشته یا تیم ورزشی خاص گفت: می‌گوییم در ماه محرم و صفر تیم با پول بیت المال به سفر خارج از کشور می‌رود، در خارج از کشور چه چیز‌هایی را رعایت کنیم که بعضی مواقع رعایت نمی‌شود، که وقتی به ما گزارش می‌شود، سر درد می‌گیریم و ناراحت می‌شویم که کجا نشسته ایم؟

سجادی در ادامه گفت: تیم ما در محرم و صفر به خارج از کشور رفته، چه گذشت بر این تیم؟ کجاییم؟ در این شهر و در این کشور مربی کجاست، سرپرست کجاست، ورزشکار کجاست؟ مگر مسابقه نداریم؟ خرید کردن اینقدر مهم است؟ گردش اینقدر مهم است؟ گام دوم واکنش درست است. باید واکنش را ببینیم.

این صحبت های وزیر ورزش می تواند اشاره مستقیمی به وضعیت باشگاه استقلال در سفر به دوبی و اردوی یک هفته ای در امارات باشد که در نهایت منجر به شکست و حذف مقابل الهلال عربستان شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۹
عیبی نداره پرسپولیسو محروم کنید به جاش.استقلالم با خیال راحت هم بره بازیکن و هم مربی خارجی بگیره(میلیچ،استراماچونی احتمالا خارجی محسوب نمیشن).تازه از نبود زمین تمرینم ناله میکنن ولی میتونن اردوی لاکچری برگزار میکنن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
حالا خوبه لنگ قبلنا آرزوی تو لیگ موندن داشت از وقتی بابا مسعود اومد تونست بالا جدول رو ببینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۷
یه عمری پرس پول لیس حمایت وزیر و وکیل و ... رو داشت این همه ریخت و پاش کسی نبود حرف بزنه.
کاش وزارت ورزش، کمی جرأت و جسارت داشته و تیم‌های سرخابی پایتخت را، به بخش خصوصی واگذار کند. با این اتفاق، هم مخارج هنگفت از بیت‌المال، صرف آلاف و الوف این دو تیم نمی‌شود و هم شائبه‌ی حمایت دولتی از این تیم‌ها، رفع خواهد شد.
اون اتاق فکری که محمود فکری می گفت قصد داره مدام برای استقلال حاشیه بساز یکی از اعضاش سایت تابناک و یکی سایت ورزش ۳ و یکیش صدا و سیما
شاید منظورش فوتساله
چرا کسی با سفر خارج از کشور تیم مس رفسنجان برخورد نمیکند
مس رفسنجان ده روز اردو در ترکیه برگزار کرده است و حدود ۵ میلیارد خرج کرده است
هر دو تیم استقلال و پرسپولیس لغو بشه و از بیت المال دیگه پول نگیرن تمام
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر