بازدید 3469

افشای شروط عجیب مسجدسلیمان با سرمربی هایش!

در تهران بند‌هایی را به قرارداد اضافه کردند که جالب بود. یکی از بند‌ها این بود که اگر سه بازی پشت سر هم تیم شکست بخورد قرارداد فسخ می‌شود، همچنین این بند وجود داشت که اگر تیم در نیم‌فصل اول ۲۲ امتیاز نگیرد هم قرارداد فسخ می‌شود.
کد خبر: ۱۰۷۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 28 September 2021

مسجدسلیمان با تعویض سه مربی در دوره آماده سازی تیم و قبل از شروع لیگ، یک رکورد جدید جهانی ثبت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این تیم ابتدا با محمود فکری توافق کرد، سپس با سیروس پورموسوی قرارداد بست و سرانجام فراز کمالوند را به سرمربیگری برگزید! این در حالی است که هنوز مسابقات شروع نشده و شاید باز هم این تعداد تغییر افزایش یبابد.

محمود فکری درباره قطع همکاری اش با نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: یکی از مشکلات چند سال گذشته این تیم در لیگ برتر بحث ساختار است که در بازی آخر تیم هم درباره‌اش صحبت کردم. تیم در نظام مالی با توجه به قوانین وضع شده که وزارت نفت نمی‌تواند تیمداری کند به مشکل خورده است و مشکلات مالی دارد. صحبت‌های زیادی با مسئولان باشگاه و مسئولان شهر مسجدسلیمان داشتیم. قرار شد همکاری را ادامه دهیم و توافق نهایی کردیم. البته قرار شد به دلیل اینکه مدیر برنامه‌های من همراهم نبود امضا قرارداد در تهران انجام شود، اما دوستان نگران بودند که من از مسجدسلیمان خارج شوم و اتفاقی پیش بیاید.

فکری در برنامه فوتبال برتر افزود: به آن‌ها گفتم وقتی از این شهر خارج شوم اگر ۱۰۰ میلیارد هم پیشنهاد داشته باشم در نفت می‌مانم. با این وجود در تهران بند‌هایی را به قرارداد اضافه کردند که جالب بود. یکی از بند‌ها این بود که اگر سه بازی پشت سر هم تیم شکست بخورد قرارداد فسخ می‌شود، همچنین این بند وجود داشت که اگر تیم در نیم‌فصل اول ۲۲ امتیاز نگیرد هم قرارداد فسخ می‌شود.

سرمربی پیشین تیم نفت مسجدسلیمان ادامه داد: تیم فصل پیش در نیم‌فصل هجده امتیاز گرفته بود که نتیجه خوبی هم به شمار می‌آمد، ولی با وجود توافق در مسجدسلیمان مدیران این باشگاه به نحوی زدند زیر میز و حرف‌ها عوض شد. بعد هم پورموسوی آمد و قرارداد نیز امضا کرد. انگار همه چیز آماده بود برای اینکه همکاری با محمود فکری شکل نگیرد.

وی درباره عوض کردن سه مربی در فصل بدنسازی در نفت مسجدسلیمان، یادآور شد: تیمی مثل نفت مسجدسلیمان شرایط و مزایای خاصی ندارد که زمان را از دست بدهد و اینقدر حواشی برای خودش ایجاد کند. این تیم باید از همه فرصت‌ها استفاده کند تا در مسابقات زنگ تفریح نباشد، اما متأسفانه الان زمان زیادی از دست رفته است. مردم مسجدسلیمان را دوست دارم، برای پاک بودن‌شان. هر وقت احساس کنم می‌توانم به این مردم کمک کنم در خدمت‌شان هستم. الان هم برای مردم و تیم نفت مسجدسلیمان آرزوی موفقیت می‌کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل