بازدید 11362
گزارش

امشب نمایش جذاب مهدی طارمی مقابل لیورپول

طارمی این روز‌ها و هفته ها یکی از برترین بازیکنان لیگ پرتغال و ستاره بی چون و چرای پورتو است که با گل‌های حیرت انگیز و پاس گل‌های پیاپی خود در ترکیب اژدها می‌درخشد. امشب ایرانی ها منتظر باز کردن دروازه لیورپول هستند
کد خبر: ۱۰۷۸۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ 28 September 2021

هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا امشب (سه شنبه) با برگزاری ۸ دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه امشب (سه شنبه) آغاز خواهد شد که در مهمترین بازی‌ها پاری سن ژرمن میزبان منچسترسیتی خواهد بود، یاران مهدی طارمی در پورتو پذیرای لیورپول خواهند بود و آث میلان هم در سن سیرو به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت.

در میان بازی‌های امشب دیدار پورتو – لیورپول از گروه B، به دلیل حضور مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خط حمله تیم پرتغالی برای ما ایرانی‌ها اهمیت و جذابیت خاصی دارد. طارمی این روز‌ها یکی از برترین بازیکنان لیگ پرتغال و ستاره بی چون و چرای پورتو است که با گل‌ها و پاس گل‌های خود در ترکیب اژدهایان می‌درخشد.

امشب نمایش جذاب مهدی طارمی مقابل لیورپول

طارمی بهترین لژیونر آسیایی هفته گذشته، در دیدار هفته اول لیگ قهرمانان اروپا و در تساوی بدون گل پورتو برابر اتلتیکو مادرید موفق شد دروازه اتلتیکو را باز کند، اما داور گل او را مردود اعلام کرد. حالا او امیدوار است بتواند یک بار دیگر در لیگ قهرمانان بدرخشد و این بار برابر شاگردان یورگن کلوپ گلزنی کند. لیورپول با پیروزی برابر میلان تنها تیم سه امتیازی هفته اول گروه دوم است که به صدر جدول تکیه زده است.

آمار و ارقام تقابل دو تیم

تعداد دفعات رویارویی ۲ تیم در رقابت‌های اروپا: ۸ بار (از جمله ۶ دیدار در لیگ قهرمانان اروپا)

تعداد برد پورتو: صفر / تعداد برد لیورپول: ۵ / تعداد تساوی: ۳

پورتو که تاکنون ۸ بار در رقابت‌های اروپایی برابر لیورپول به میدان رفته به دنبال اولین برد خود است. این پنجمین باری است که لیورپول با هدایت یورگن کلوپ در لیگ قهرمانان برابر پورتو به میدان می‌رود. سرخپوشان در ۴ بازی پیشین ۳ پیروزی، ۱۱ گل زده و سه کلین شیت داشته اند.

پورتو در ۴ بازی خود برابر تیم یورگن کلوپ در لیگ قهرمانان فقط یک گل زده است. حاصل این چهار بازی سه شکست و یک تساوی برای تیم پرتغالی بوده است. پورتو در سه بازی اخیر خود در ورزشگاه "استادیو دراگائو" در لیگ قهرمانان دروازه خود را بسته نگه داشته است. از فصل ۲۰۰۴ -۲۰۰۳ این بیشترین‌ترین تعداد کلین شیت آن‌ها بوده است.
لیورپول در ۵ بازی اخیر خارج از خانه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شکستی نداشته و به ۴ پیروزی و یک تساوی دست یافته است. آن‌ها در این ۴ پیروزی ۳ کلین شیت داشتند. آخرین شکست خارج از خانه لیورپول در لیگ قهرمانان به سال ۲۰۱۹ برابر ناپولی برمی گردد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر