بازدید 4184
گزارش های جدید نشان می‌دهد؛

سرمایه‌گذاری مستقیم آمریکا در روسیه ۹ برابر داده‌های رسمی است

طبق ششمین تحقیق مشترک سالانه اتاق بازرگانی آمریکا در روسیه و شرکت ارنست اند یانگ، شرکت‌های آمریکایی فعال در روسیه ۹۶.۰۵ میلیارد دلار در روسیه سرمایه‌گذاری مستقیم داشته‌اند.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱ 27 September 2021

سرمایه‌گذاری مستقیم آمریکا در روسیه ۹ برابر داده‌های رسمی است

به گزارش مهر به نقل از راشاتودی، طبق ششمین تحقیق مشترک سالانه اتاق بازرگانی آمریکا در روسیه و شرکت ارنست اند یانگ، شرکت‌های آمریکایی فعال در روسیه ۹۶.۰۵ میلیارد دلار در روسیه سرمایه‌گذاری مستقیم داشته‌اند.

این تحقیق با تمرکز بر چشم‌انداز سرمایه‌گذاری مستقیم و تجارت دوجانبه بین روسیه و آمریکا بر اساس داده‌های ۱۶۰ شرکت انجام شد. طبق یافته‌های این تحقیق شرکت‌های آمریکایی تنها در سال ۲۰۲۰ بیش از ۲.۲ میلیارد دلار در روسیه سرمایه‌گذاری کرده‌اند و در نظر دارند ۱.۸ میلیارد دلار دیگر در سال ۲۰۲۱ سرمایه‌گذاری کنند.

طبق این بررسی‌ها بیش از نیمی از این سرمایه‌گذاری‌ها در صنایع انرژی و منابع طبیعی روسیه جذب شده‌اند.

۸۴ درصد از شرکت‌ها گزارش دادند که در آینده نزدیک پروژه‌های جدیدی در روسیه خواهند داشت.

طبق این تحقیق ۷۸ درصد از شرکت‌های آمریکایی تأثیر منفی تحریم‌های ضد روسی آمریکا بر فعالیت‌های آنها در روسیه را احساس می‌کنند. این رقم در سال گذشته ۸۰ درصد بود.

داده‌های اتاق بازرگانی آمریکا در روسیه نشان می‌دهد آمارهای رسمی نمی‌توانند سطح واقعی روابط بین روسیه و آمریکا را بازگو کنند و داده‌های به دست آمده از تحقیق شرکت ارنست اند یانگ که به عنوان بخشی از این تحقیق ارائه شد نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری دوجانبه بین دو کشور حداقل ۹ برابر بیشتر از داده‌های رسمس اتاق بازرگانی آمریکا است.

 

 

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر