بازدید 27971
دو هزار و پانصد و نود و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

واعظ آشتیانی: اصولگراها فکر نکنند بازی تمام شده است / حذف روزنامه‌ها و شکست صداوسیما از لیست منابع خبری جامعه / وعده وزیر راه برای تست چشمی کرونا

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند؛ رئیس جمهور خطاب به سفیر جدید انگلیس: زیر بار زور نمی‌رویم / آینده اصلاح‌طلبی از نگاه ظریفیان / توافق تهران با بغداد برای حل انتقال پول‌های ایران نزد دولت عراق / کیهان: قصد اهانت به عراقچی را نداشتیم و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۷۸۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰ 26 September 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

دهنوی: بدهی دولت به بانک ملی به ۷۰ هزار میلیارد تومان رسیده است

عضو هیات رئیسه مجلس گفت، بدهی دولت به بانک ملی به ۷۰ هزار میلیارد تومان رسیده است؛ این یعنی دولت‌های پیشین، از «هیچ» پول خلق کرده و مابه‌ازای آن چیزی تحویل نداده‌اند./ایسنا

تست چشمی کرونا؟

وزیر راه و شهرسازی:با هدف تسریع در انتقال زائران مراسم اربعین به ایران، از آنان تست پی‌سی‌آر کرونا گرفته نمی‌شود و این تست «به صورت چشمی» انجام می‌شود.او توضیحی درباره نحوه انجام «تست چشمی» نداد.

عضو شورای شهر شیراز: کل شیراز را «حرم» می‌دانیم

ابراهیم حسینی عضو شورای شهر شیراز:معتقدیم کل شهر شیراز حرم است و سبک زندگی مردم این شهر باید به گونه‌ای باشد که اگر گردشگری وارد شیراز شد، احساس کند وارد سومین حرم اهل بیت شده است.کمیسیون سومین حرم اهل بیت (ع) به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص این کلانشهر تشکیل شده است.

نحوه پیگیری اخبار روز جامعه توسط شهروندان: حذف روزنامه‌ها، شکست صداوسیما

نحوه پیگیری اخبار روز جامعه توسط شهروندان بر اساس نظرسنجی توسط مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) مشخص شد و بر اساس آن، تنها فضای مجازی در سالهای اخیر رشد مخاطب را تجربه کرده است. بر اساس نتایج این نظرسنجی، روزنامه‌ها تقریبا کامل از گردونه اثرگذاری رسانه‌ای حذف شده‌اند و این در حالی ست که وزارت ارشاد هنوز با یارانه‌ها، از بقای آنها حمایت می‌کند. همچنین بر اساس نتایج این پژوهش، در سه سال اخیر، صداوسیما با ریزش شدید مخاطب روبه رو بوده است. کیفیت پایین برنامه‌ها، جهت‌گیری‌های سیاسی غیرحرفه‌ای و هزینه‌های سرسام‌آور تولید محتوا در رسانه ملی، عرصه اثرگذاری رادیویی و تلویزیونی را در اختیار شبکه‌های ماهواره‌ای و بسترهای اینترنتی تولید و توزیع محتوای ویدئویی قرار داده است.

مراجعه تهرانی‌ها به مراکز درمانی ۵۵ درصد کم شد

نادر توکلی، معاون دانشگاه علوم پزشکی ایران: بررسی میزان فوتی‌ها بر اثر بیماری کرونا در تهران از ۲۷ شهریور تا دوم مهر ماه کاهش ۱۹درصدی در این شاخص نسبت به هفته پیش از آن را نشان می‌دهد.بررسی میزان بستری بیماران کرونایی در روز دوم مهرماه نشان می دهد این شاخص با کاهش ۳۹ درصدی نسبت به روز ۲۷ شهریور مواجه شده است.آمار مراجعه کنندگان به مراکز درمانی استان تهران نیز که در روز ۱۶ مرداد رکورد ۲۲۰۲۹ تن را ثبت کرده بود، در روز دوم مهرماه با ۵۵درصد کاهش یه ۹۸۰۶ نفر رسیده است./فارس

کیهان: قصد اهانت به عراقچی را نداشتیم

کیهان نوشت:چهارشنبه هفته گذشته، چند خطی در نقد سیاست خارجی دولت پیشین نوشته شده و در آن ادعای کاربلدی و عدم اعتماد مذاکره‌کنندگان کشورمان به آمریکا نقد شده بود. در این مطلب به خاطره‌ای از وندی شرمن مذاکره‌کننده آمریکایی نیز مختصر اشاره شده بود. جناب آقای عباس عراقچی به این مطلب کوتاه واکنشی مفصل داشته و ضمن نقل مفصل خاطره شرمن، در انتها نوشته است: «اگر نهایتا حرف شرمن را باور می‌کنید، چرا از خودتان سؤال نمی‌کنید که دیپلمات جمهوری اسلامی چه بر سر معاون وزیر امور خارجه آمریکا و مذاکره‌کننده ارشد آن کشور آورد که او را به‌ گریه انداخت؟ ادعاهای شرمن برای توجیه‌ گریه کردن خود در هنگام مذاکرات است چون می‌دانست که ما روزی آن را در کتاب خاطرات برجام خواهیم آورد، که آورده‌ایم. اگر فکر می‌کنید تاکتیک بوده آیا حتی یک مورد در تاریخ سراغ دارید که عالی‌رتبه‌ترین دیپلمات آمریکایی برای رسیدن به خواسته‌اش‌ گریه کرده باشد؟ یک مورد دیگر نمونه بیاورید که یک دیپلمات آمریکایی، چه رسد به مذاکره‌کننده ارشد آنها و معاون وزارت امور خارجه‌شان، در مذاکره‌ گریه کرده باشد.

خانم شرمن یک فرد معمولی نیست، او مذاکره‌کننده ارشد ایالات متحده آمریکاست. تعبیر درست آن است که بگویید دیپلمات پرورش یافته مکتب امام و رهبری طرف آمریکایی خود را در یک مذاکره سخت و طولانی چنان در استیصال قرار داد که نهایتا او را به‌ گریه وادار کرد.» درباره واکنش جناب عراقچی علیرغم همه انتقادهایی که به دست‌اندرکاران برجام وجود دارد، بی‌شک یک تار موی آنان با امثال شرمن که دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران هستند قابل معاوضه نیست و بدیهی است که خدای نخواسته قصد اهانتی در میان نبوده است.

توافق تهران با بغداد برای حل انتقال پول‌های ایران نزد دولت عراق

وزرای امور خارجه ایران و عراق توافق کردند، برخی موضوعات فی‌مابین از جمله بحث انتقال پول‌های ایران نزد دولت عراق، جدی‌تر از قبل پیگیری شده و این موضوعات هرچه سریع‌تر حل شوند. «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی روز شنبه در دیداری در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل با «فواد حسین» وزیر امور خارجه عراق در خصوص روابط دوجانبه بحث و تبادل نظر کرد.در این دیدار، طرفین در خصوص توافقات صورت‌ گرفته در سفر اخیر نخست‌وزیر عراق به تهران، سفر امیرعبداللهیان به بغداد و همچنین نشست همسایگان عراق که در نیویورک برگزار شد، رایزنی کردند. دیپلماسی اقتصادی از دیگر موضوعات مورد بحث در این نشست بود و در خصوص پیگیری برخی مسائل مربوط به صادرات گاز و برق به عراق توافقاتی میان طرفین حاصل شد. همچنین دو طرف توافق کردند تا برخی موضوعات فی‌مابین از جمله بحث انتقال پول‌های ایران نزد دولت عراق، جدی‌تر از قبل پیگیری شده و این موضوعات هرچه سریع‌تر حل شوند. در این دیدار، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و عراق در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای، خلیج فارس و افغانستان نیز گفت‌وگو کردند.

تکذیب خبر خودکشی میلاد حاتمی در زندان اوین

مدیر عامل خبرگزاری میزان در توییتی نوشت: خبر خودکشی میلاد حاتمی در زندان اوین دروغ است. حدود یک ساعت پیش با وکیلش تلفنی صحبت کرده و مقام‌های زندان هم شایعه منتشره را تکذیب می‌کنند.

آینده اصلاح‌طلبی از نگاه ظریفیان

یک چهره سیاسی اصلاح‌طلب گفت: جریان اصلاح‌طلبی از مدت‌ها پیش متوجه شده با تغییرات نسلی، تحولات فکری و دگرگونی در نیازهای جامعه باید در استراتژی‌های خود بازبینی کند. غلامرضا ظریفیان، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره وضعیت پیش‌روی اصلاح‌طلبان اظهار کرد: اصلاح‌طلبی مانند هر جریان دیگری، تبار و تجربه زیسته‌ای دارد که نباید مورد غفلت قرار بگیرد. کسانی هستند که در بستر تاریخی و فضای اصلاح‌طلبی زیسته و تلاش‌هایی کرده‌اند که نظرات و دیدگاه‌های آنها می‌تواند پشتوانه مناسبی برای تداوم راه باشد.او افزود: طبیعی است که در امور مختلفی که درون جریان اصلاح‌طلبی وجود دارد، نگاه نقادانه‌ای نیز به روندهای گذشته شکل گرفته و همچنین آمادگی اساتید جهت پذیرش دیدگاه‌های نو، بازیگران نو، تحولاتی که متناظر با زمینه‌ها و زمانه فراروی یک جامعه قرار می‌گیرد نیز به چشم می‌خورد.

ظریفیان تاکید کرد: یکی از مزیت‌های جریان اصلاح‌طلبی توجه به تحولات و دگرگونی‌هایی است که در زمینه‌های گوناگون شکل می‌گیرد و همچنین تغییراتی که در زمانه رخ می‌دهد. او افزود: طبیعی است اگر مفهوم پدرسالاری این باشد که اقلیتی هستند که همواره نقش تعیین‌ کننده و نهایی را برای جریان اصلاح‌طلبی دارند؛ بنابراین، دیدگاه نادرستی شکل می‌گیرد، همچنین هیچ جریان فکری نمی‌تواند بدون پشتوانه‌های خود به مسیر ادامه دهد و در عین حال نیازمند یک رهبر شایسته نیز است.ظریفیان خاطرنشان کرد: دورنمایه‌های ذاتی یک جریان فکری نمی‌تواند درون خود تنها انسداد ایجاد کند و به طور طبیعی باید به عرصه بازیگران و هم عرصه تحولات اندیشه‌ای این امر بیندیشد. یک جریان فکری نمی‌تواند هم با انسداد شخصیتی و هم اندیشه روبه‌رو شود زیرا در این صورت، زنده و موثر بودن خود را از دست می‌دهد.

واعظ آشتیانی: اصولگراها فکر نکنند بازی تمام شده

امیررضا واعظ آشتیانی به جریان سیاسی متبوع خود هشدار داده و تاکید می‌کند، تصور تمام شدن بازی و موضع گیری‌های علیه هم از سوی طیف‌های مختلف اصولگرایی آسیب‌زا خواهد بود.امیررضا واعظ آشتیانی، فعال سیاسی اصولگرا معتقد است که حفظ وحدت همچنان ضروری است و دعواهای درون جریانی می‌تواند مشکل ساز باشد. او در گفت‌وگوی خود با سایت «فردا» گفت: «اصولگراها نباید فکر کنند که بازی تمام شده است. آنها باید همیشه محور وحدت و چارچوبی که نشان دهنده انسجام است را حفظ کنند.»

وی افزود: «اینکه فکر کنند رقیبی ندارند بزرگترین آسیب برای جریان اصولگراست. آنها باید به سمتی حرکت کنند و رفتارهایی داشته باشند که در نتیجه آن، آن بخشی از جامعه که در انتخابات ریاست جمهوری اخیر حاضر به مشارکت نشد، جذب شوند. در واقع عملکرد این جریان نباید دافعه داشته باشد.» این فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اهمیت حفظ انسجام درون سازمانی گفت: «این روزها شاهدیم که برخی طیف‌های اصولگرا نسبت به هم مواضعی می‌گیرند که خوب نیست. انتقاد از هم و موضع‌گیری اگر در جهت احیا و بهبود باشد خوب است اما اگر به خاطر این باشد که مثلا برخی موقعیتی پیدا نکرده‌اند حتما آسیب‌زا خواهد بود.»

رئیس جمهور خطاب به سفیر جدید انگلیس: زیر بار زور نمی‌رویم

رئیس جمهور هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید انگلیس تاکید کرد: روح استقلال و آزادی خواهی در وجود ملت ایران است و هروقت احساس کنند که کشورهای دیگر زورگویی می کند، زیر بار زور نمی روند و عکس العمل نشان می دهند.سید ابراهیم رئیسی افزود: جمهوری اسلامی ایران با همه کشورها بنای همکاری و تعامل دارد؛ اما این همکاری باید براساس احترام متقابل و در نظر گرفتن منافع ملت ها باشد و جریان سلطه گر و نظام سلطه بر این روابط سایه نیندازد.رئیسی استقلال و آزادی را شعار اصلی مردم ایران خواند و تاکید کرد: کشور ما حقیقتا مستقل است و استقلال ما ادعایی نیست. شما با توجه به آشنایی خوبی که به زبان فارسی دارید، باید مفهوم واقعی این کلمات در ایران را برای دولتمردان خود تبیین کنید.رئیس جمهور با بیان اینکه بهترین روش برای کارکردن و همکاری با ایران رعایت اصل احترام متقابل است، تصریح کرد: جمهوری اسلامی هیچ حرف نادرست و برخلاف حق را نمی پذیرد و اروپا و غرب بر اساس تجربیات خود باید به ایران به عنوان یک کشور مستقل نگاه کنند.

رئیسی با اشاره به اینکه امروز حقوق بشر به یک حربه سیاسی برای ضربه زدن به کشورها تبدیل شده است خاطرنشان کرد: ما خود را موظف می دانیم به حقوق انسان براساس باورها و اعتقادات دینی احترام بگذاریم و شما می دانید خیلی از مدعیان حقوق بشر، چه رفتاری با ملت خود دارند.رئیس جمهور خطاب به سفیر جدید انگلیس در تهران، گفت: حقایقی را که در ایران مشاهده می کنید به درستی و واقعی به کشور خود منعکس و منتقل کنید.

"سایمون شرکلیف" سفیر جدید انگلیس در تهران نیز ضمن تقدیم استوارنامه خود به رئیس جمهور، با بیان اینکه برای دومین بار و پس از بیست سال در ماموریتی جدید به عنوان سفیر به تهران سفر کرده است، گفت: تجربه و شناخت خوبی از ایران دارم و هدف اصلی من، تلاش برای بهبود روابط دو کشور با نگاهی مثبت و سازنده است. شرکلیف با اشاره به تاریخ روابط انگلیس و ایران ابراز امیدواری کرد که دوره جدیدی از روابط بین دو کشور ایجاد شود و برای تحقق این هدف نقش خود را به خوبی ایفا کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۴
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۵۴
"او توضیحی درباره نحوه انجام «تست چشمی» نداد" به عبارت بهتر یعنی کشک!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
احتمالا منظور تب سنجی چشمی هست که با دستگاههای مخصوص و درجا انجام میشه. دقیق نیست ولی قربالگری خوبی میکنه.
تست چشمی یعنی نگاه به چشم های تک تک مسافر ها می کنن ببینن کرونا دارن یا نه.
جناب حسینی فاتحه ورود گردشگر به شیراز را با این تفکری که داری بخوان.
تست چشمی کرونا؟

این ادم وزیر نفت بوده الان هم وزیر راه هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
قرار است وزیر بهداشت هم بشود!؟
حواست به تست چشمی باشه تا مثل دکل نفتی از تیررس نگاهت دور نشه
تست چشمی چطور امجام میشه؟ چند درصد efficacy داره؟ در چه کشورهایی انجام شده؟ اگر خطا در این تست سبب پیک بعدی کروتا شود چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ زستم یا ناجا؟ ...
وزرای امور خارجه ایران و عراق توافق کردند تا برخی موضوعات فی‌مابین از جمله بحث انتقال پول‌های ایران نزد دولت عراق، جدی‌تر از قبل پیگیری شده و این موضوعات هرچه سریع‌تر حل شوند
جالبه عربستان در سفر همزمان مقاماتشون به عراق 70 میلیارد دلار قرار داد بستن ما داریم برا دریافت طلبمون جدی‌تر مذاکره میکنیم.
یدونه شهر داریم که مورد استقبال توریست هاست آن را هم به حوزه علمیه تبدیل کنید تا اندک تریستی هم که به شیراز می آمدند دیگر نیایند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
توریست مذهبی که بهتره
اقلا شهر سالم می مونه
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
توریستای چینی قم رو هم دیدیم کل مملکتو با ضدعفونی کننده شستن هنوز پاکیشون نرفته.
من خودم بیش‌از ده سال است که صدا و سیما را تحریم کردم
شیراز شهر گل و بلبل هست.آقای عضو شورای شهر برای خوش خدمتی خیلی زود دست بکار شدی جانم.حرم در کربلا و نجف هست اگر خواستی و عرضه داشتی پولاتو جمع نکن زمین و خونه بخر .هزینه کن برای خانواده محترم ویزا بگیر و در این ایام ماه صفر برو حرم
تست چشمی ادامه دستگاه کرونایاب مستعان است
مسخره کردین مردم را؟ تست چشمی کرونا دیگه چه بازی است بخورد مردم‌ میدهید!؟!!!!؟؟؟
وزیر راه چه صلاحیتی در مورد چگونگی کنترل مسافران ورودی را از نظر بیماری دارد ؟!؟!؟
تست
چشمی چه صیغه ایست . حتما اختراع جدید دانشمندان است
حداکثر رای سی درصد را دارید که آنها نیز در چهار سال آینده به ۷۰درصد حذف شده خواهند پیوست.
حتما یه عدهای را مامور میکنند توچشم زائرها نگاه کنند و تشخیص دهند کرونا دارند یا نه شاید هم برادرها مستعان ۲ را ساخته باشند
رسانه ملی از زمانی که افتاد دست یک حزب خاص و جهتگیری‌‌های یکطرفه به نمایش گذاشته شد، مخاطب‌‌هاش رو از دست داد. این جهتگیری‌‌ها از اخبار گرفته تا برنامه‌‌های فرهنگی، دینی و احتماعی بوضوح پیداست. اعتماد ملی از خیلی چیز‌‌ها سلب شده و این قطعا برای کشور آسیب‌‌های خطرناکی را در پی خواهد داشت.
جناب آقای آشتیانی

از کدام بازی می گویید؟؟؟
بازی قواعد و اصول دارد عالیجناب!!!
بازی بین طرفین برگزار می شود
بازی برد و باخت منصفانه دارد
وژدانن از کدام بازی می گویید.......!!؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
وجدانا
سفارت انگلیسو جمع کنید بچه هاتونم بگین از انگلیس برگردن خونه
در تمام کشورها مسافران ورودی قرنطینه میشوند اما در ایران است چشمی ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟ .‌..
شیراز، شهر فرهنگ و ادب است.
شیراز
هر باغبان که گل به سوی برزن آورد
شیراز را ، دوباره به یاد من آورد
آنجا که گر به شاخ گلی آرزوت هست
گل‌چین به پیشگاه تو یک خرمن آورد
نازم هوای فارس که از اعتدال آن
بادام‌ بن شکوفه مه بهمن آورد
نوروز ماه، فاخته و عندلیب را
در بوستان، نواگر و بربط‌زن آورد
من در کنار باغ کنم ساعتی درنگ
تا دل ‌نواز من خبر از گلشن آورد
آید دوان ، دوان و نهد بر کنار من
آن نرگس و بنفشه که در دامن آورد
ساقی که میر مجلس انس است پیش ما
چون روز تیره گشت مه روشن آورد
از شهر من هر آنکه رساند خبر مرا
زی گیو ، گوئیا خبر از بیژن آورد
وقتی که روزنامه نگار را دستگیر میکنید نه ایجاد کننده فساد و یا آن خبر خاص ، روزنامه هم بدبخت میشود مردم هم نه روزنامه میخوانند و نه اخبار و فیلم های اجباری صدا و سیما که همه اش آخوند توش هست را تحمل میکنند.
قربون طالبان ایرانی
آقای واعظ آشتیانی نکات مهمی را در مورد حفظ وحدت بیان میکنند ولی دایره دید و سخن ایشان صرفا متوجه اصولگرایان هم طیف خود است. آنچه درست است داشتن دیدگاهی با چند کوچه فراتر است. برای حل مشکلات کشوری به وسعت ایران، همه کوی و برزن ایران باید یکپارچه و متحد شوند. انحصارگرایی، تمامیت خواهی، حذف رقیب از صحنه انتخابات و صندوق داوری مردم با یکپارچگی و اتحاد میلیونها ایرانی برای سازندگی کشور هیچ نوع سازگاری ندارد بلکه این سبک و سیاق در طی سالها و دهه ها اکنون میوه تلخی ببار آورده است و آن تمرکز قدرت های اجرایی انتخابی در کنار مراکز تصمیم گیری انتصابی در دست اصولگرایان است. حال ببینیم آیا مراکز قانون گذاری، تصمیم گیری و اعلان عمومی بازهم دهها مرجع و سخنگو خواهد داشت. اکنون که قدرت بطور یکنواخت و یکپارچه در دستان چناحی بنام اصولگرایان متمرکز شده انتظار حذف این تعددها و تشتتها کف مطالبه مردم است. آقای آشتیانی بدرستی تشخیص داده که آبرو و اعتبار جناح متبوعش در گروی براوردن چنین مطالبات حداقلیست. سوال اینه که چنین توانمندی و پتانسیل در جناحشون موجوده؟ به یک دلیل روشن جواب این سوال منفیه. وحدت رویه و منش منسجم اداره کشور شایسته سالاری و کارشناسی دانش محور میطلبد. چنین پتانسیلی را نمیتوان در وزرای با مدرک سفارشی یا مدیران بی تجربه و فاقد دانش و مهارت کافی سراغ گرفت. بلکه برعکس و با حذف جناحهای رقیب، حالا زمان آن رسیده که اختلافات درونی اصولگرایان هم یک به یک آشکار شود و مدیریت کشور را بیش از پیش به گود بحرانهای درونی و جهانی سوق دهد. انحصار گرایی و رانت سازمان یافته در همه سطوح مدیریتی کشور شامل هر سه قوه کلان درخت آفتیست که بویژه اصولگرایان سالهاست با آبیاری آن میوه هایی همچون فساد اداری-اقتصادی، دزدی و اختلاس، انحرافات اخلاقی و آسیب جدی به باورهای دینی توده ها روانه بازار کرده اند. شور این آش چندان شده که بخش بزرگی از ملت هم بی اعتماد، بی تفاوت و 70 فرقه شده اند. با این حال، آقایون علیرغم فقدان دانش کافی و تجربه و تبحر لازم برای پست سازمانی شان چنان چهار چنگولی به این قدرت چسبیده اند که تنها معجزه میتواند کشور را از این منجلاب میوه های تلخ برهاند.
سردار سلامي مگر دستگاه كروناياب خراب شده ؟
تست چشمی ! ببینیدماچقدرازنظرعلمی پیشرفته هستیم که تست
چشمی که هیچ کشورپیشرفته ای به آن دست نیافته راکشف
کردیم وبایگ نگاه ازبین هزاران نفر فردی مبتلا راپیدامیکنیم درست مثل دستگاه مستعان بدی کارماآنست که زحمت به ثبت
جهانی رسانیدن اختراعات به این بزرگی رابخودنمیدهیم ویا
شاید نمیخواهیم ازکشفیات مامطلع شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
سلام
تست چشمی یا conjunctival suwab test
طبق آخرین مقالات علمی که در کشور عربستان و مصر انجام شد فقط 4/9% حساسیت داشته و کرونا را در فرد مبتلا تایید کرده است و بنظر میرسد ارزش چندانی برای پایش این جمعیت نداشته باشد.
آقای نماینده شیراز دقیقا بگو کسی که وارد شیراز شد باید چه حالی داشته باشه.همه شیراز حرم شد یعنی چی؟
شیراز را همه دنیا با سوابق چند هزار ساله و سعدی و حافظ میشناسند
پاسخ ها
زرندی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
چند هزار ساله سعدی و حافظ؟؟؟؟!!!! بابا حافظ سعدی مال 700-800سال پیشن. اونها هم تعصبات مذهبی داشتن
مخصوصا حافظ عارف سالک بود اگر می دونست روزی قبرش محل تفریح کسانی میشه که عرفان را بو نکردن میگفت منو مخفیانه دفن کنین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
مجیدجان زرندی ، چند هزار ساله و حافظ و سعدی
نه چند هزارساله سعدی و حافظ
حافظ و تعصبات مذهبی!!؟
میگم با اینهمه شعار ما میتوانیم و ادعای رسیدن به مرزهای دانش کوانتوم توسط سپاه، و همینطور تولید حداقل پنج نمونه واکسن داخلی و تولید داخلی مستعان 110 توسط سپاه، یکم خنده دار نیست که ورود زائران اربعین از عراق فقط با تست چشمی چک میشه؟!!!!!
زیر بار زور نمی ردیم به هیچ وجه
مگر اینکه زور پر زور باشه
کاش آنقدر شهامت داشتی میگفتی تست نمی توانیم بگیریم ،
تست چشمی یعنی فریب افکار عمومی
البته ما زیر باز زور نمی رویم.....یادمان باشد جنگ را با بیانیه ی سازمان ملل تمامش کردند نه قرار داد صلح!!!!!
هنوز هم زیر بار زور نمی رویم....
با توپ و تشر دیگر به میز مذاکره می رویم...
حتماً کرونا از چشمای زوار می ترسه و وارد بدن اونا نمیشه!
اون موقع که پیک زدیم این ثابت میشه!
احسنت به آقای عراقچی وتیم مذاکره کننده
کیه که قدر شماهارو بدونه
گذر زمان نشان خواهد داد
این نیز بگذرد
شما عزیرید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
کیهان حرفش را میزند بعد که افتضاح می شود می گوید منظورش این نبود
آن صحنه های که در مرز شلمچه دیده می شود موج ششم و هفتم کرونا در راه است .بقول امام ره خدا همه ما را آدم کند
آره حتما کسانیکه چشم بصیرت دارند را برای این منظور استخدام می کنند
چه نوابغی داریم و خبر نداریم یکی ویروس را با درب قابلمه از ۱۰۰ متری پیدا می کند یکی هم بدون درب قابلمه فقط با یک نگاه
از یک سو دعوای اصولگرا و اصلاح طلب بر سر کسب قدرت و ثروت بیشتر و از سوی ديگر زن دهدشتی از شدت فقر برای خرید لوازم مدرسه خودسوزی می کند
آقای واعظ آشتیانی و هر کس دیگر اعم از اصلاح طلب یا اصول گرا , مردم از همین " بازی " ها مستاصل شده اند . " بازی " کافی است , دیگر باید " جدی " بود ....
خیلی هم نگران این که این شخص خودکشی کرده یا نه نبودیم . پول قمار اخرش همین سرنوشت رو داره .
کل‌ مملکت‌ در هر امری‌ که مشاهده‌ بکنی‌ رانت‌ و سهمیه‌ و و جناح‌ بازی‌ و گروهگرایی‌ در ان‌ دیده‌ میشه‌ ! در هر شهرستان‌ پشت‌ کوهی‌ به محض‌ به کرسی‌ رسیدن‌ کسی‌ به‌ عنوان‌ نماینده‌ ‌ کلیه‌ افراد‌ در پستهای‌ گوناگون‌ مدیریتی‌ جابجا‌ میشه‌ حتی‌ اگر‌ طرف‌ بهترین‌ باشه‌ هم آقای نمایتده‌ حذفش‌ میکنه‌ !!! واقعا‌ کسی‌ نیست‌ به این‌ مسائل‌ اساسی‌ برسه‌ ؟!
ما هم میدونستم بازیه دیگه تمومه ماجرا
وزیر راه تا کنون هیچ معاونتی را عوض نکرده ما طرفدارن رئیس از وزیر راه و ترابری خواهش می‌کنیم نسبت به جابجایی معاونت مختلف وزارت خونه اقدام کنه
ست چشمی کرونا؟
یکی نیست به پرسه تو وزیر راه هستی یا بهداشت تو چه ارتباطی عست بین این دو تخصص و تست چشمی فقط یک جوک تلخ است
آقای واعظ آشتیانی برای مردم این بازی سالهاست که تمام شده خودتان دوتاروپایی بزنید!
نحوه تشخیص کرونا در ایران جهان را مبهوت کرد تشخیصی که علم را مات کرد
پرزیدنت رئیسی متاسفانه غیر از واکسن‌ کرونا قدم های مثبتی دیگری برای مردم بر نداشتند ایشان به سفیر انگلیس گفته اند زیر بار حرف زور نمی روند و بعد انتظار دارند مردم زیر بلر حرف زور بروند اگر آقای رئیسی برای مردم ارزش قائل هستتد باید قدم های مثبت فراوانی برای مردم بردارند باید تغییرات کلی در همه ابعاد ایجاد نمایند باید قانون زندان و شکنجه را تعطیل و فضای باز جدیدی را در کشور ایجاد نمایند اگر آقای رئیسی همانند دیگران فقط چشم به چاپلوسی دور بر های خود اکتفا نمایند در واقع دارند شالوده زندگی مردم و کشور را از هم می باشانند اگر در یک خانواده بچه ها از روی نفرت حاضر به نظریات پدر گردند قدر مسلم تا ابد نسل در نسل نفرت و فحش و ناسزا ی بچه ها همواره پشت سر پدرشان خواهد ماند و همه نسل در نسل به زشتی از وی یاد خواهند نموده و همه فحش و ناسزا دنیا پشت سر پدر خواهد بود پس آقای رئیسی اگر می خواهند همانند گاندی در قلب ها ی مردم ماندگار گردند باید ظلم و بی عدالتی را که سالها امان مردم را بریده بود برچیده و قانون اساسی ضد مردمی را تغییر و شکل نوینی از دمکراسی را در کشور بایه گذاری نمایند باید فقر را ریشه کن‌وعدالت و دمکراسی را همانند سال ۵۸ به کشور باز گردانند را پایه حقوق کارگران و کارمندان و بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری به سطی برسانند که کارمند و یا کارگر ویا بازنشسته راحت بتواند زندگی کند یک بازنشسته دولت از کجا بیاورد ۲ میلیارد خانه بخرد و یا ماهی میلیون ها تومان اجاره دهد از کجا بیاورد پول هزینه الوازم خانگی و زندگی و خرید خانه را بدهد خود آقای رئیسی می تواند با حقوق چند میلیون تومان در ماه زندگی کند ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر