پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰

بعد از مدت‌ها سقوط بازار سرمایه، امروز سهامداران با دیدن سبزپوشی خوب بازار نفس راحتی کشیدند و به تماشای رشد شاخص‌ها و بازپس گیری کانال ۱.۴ میلیون واحد نشستند. در گفتگو با مجتبی دیبا کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.
کد خبر: ۱۰۷۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰ 25 September 2021

به گزارش بورس تابناک، چند هفته‌ای بود که روند بازار سهامداران را ناراحت کرده بود و، اما امروز و در اولین روز معاملاتی پاییز سهامداران از ابتدای معاملات شاهد سبزپوشی بازار بودند و افزایش ارتفاع شاخص‌ها لبخند را بر لبان سهامداران نشاند.

گویا شهریور پراضطراب سهامداران به پایان رسید و از امروز با رشد خوب شاخص کل و بازپس گیری کانال ۱.۴ میلیون واحدی توسط آن، سهامداران  به روز‌های سبز بورس در پاییز ۱۴۰۰ امیدوارتر شدند. امروز شاخص کل بیشترین رشد در سال ۱۴۰۰ را تجربه کرد.

نکته مهم بازار امروز این بود که حقیقی‌ها از همان ابتدای بازار میل به خرید داشتند و همین مسئله موجب شد تا بعد از شش روز خروج پول حقیقی از بازار امروز شاهد ورود پول حقیقی به میزان ۲۷۷ میلیارد تومان به بازار باشیم.  

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۴ مهر ۱۴۰۰ | بورس فردا چگونه است؟
 
 

مجتبی دیبا تحلیلگر و کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس اظهار داشت: درباره کلیت بازار باید گفت که با توجه به اخبار ریسک داری که در انتهای هفته پیش شاهد آن بودیم، انتظار قدرت گرفتن خریداران در این سطوح را در بورس بالا برده بود. وی افزود: همان گونه که دیدیم امروز بورس روز خوبی را پشت سر گذاشت و فقط باید اجازه بدهیم که میزان خرید‌ها مشخص شود.

دیبا گفت: فردا هم شاید خیلی شاهد بازار قدرتمندی نباشیم، ولی از حالت ناامیدی یکی دو هفته اخیر بازار خارج شده است و یک رفتار منعطف ساید را شاهد خواهیم بود.  

 

منبع: نبض بورس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر