بازدید 117271

شکایت از وزیر کشور به دلیل صدور حکم زاکانی

"آقای رحمانی‌فضلی به دلیل غیرقانونی بودن، از صدور حکم امتناع کرده بود و آقای وحیدی هم از هیات دولت خواسته آیین‌نامه را اصلاح کنند. حتی در نامه دیگری خواسته بود تفسیر جدیدی بدهد که این انتصاب را مشروع کند. اما هیات دولت تفسیر رسمی نداد و آئین‌نامه را هم اصلاح نکرد!"
کد خبر: ۱۰۷۸۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 25 September 2021

به گزارش تابناک به نقل از فرارو، حواشی انتخاب علیرضا زاکانی به عنوان شهردار تهران و صدور حکم او از سوی وزارت کشور همچنان ادامه دارد، اخیرا شکایتی علیه وزیر کشور به خاطر صدور حکم زاکانی به دیوان عدالت اداری ارائه شده است.

حکم زاکانی در حالی توسط احمد وحیدی وزیر کشور صادر شد که به گفته ناظران خلاف قوانین و مقرارت بوده است.

براساس قانون زاکانی به خاطر مدرک تحصیلی نامرتبط نمی‌توانست شهردار تهران شود، عده‌ای معتقد بودند که باید مقرارت تغییر کند و سپس حکم او صادر شود.

اما زاکانی و اعضای موافق او در شورای شهر تهران می گویند اساسا بخشنامه‌ای که در این رابطه صادر شده است مشکل دارد و خلاف قانون است.

در همین رابطه امروز محمدصالح فتاح از فعالان سیاسی و رسانه‌ای اصولگرا در توئیتی نوشت: «سه روز پس از صدور حکم شهرداری تهران برای آقای دکتر زاکانی، از وزیر کشور در دیوان عدالت اداری شکایت کردم و ابطال حکم غیرقانونی او را درخواست کرده‌ام. این شکایت فارغ از صلاحیت‌های فردی و شخصیت آقای زاکانی طرح شده است و صرفاً بر قوانین و مقررات تاکید شده است.»

او ادامه داد: "شکایت بردن به دیوان عدالت اداری، تکریم قوه قضائیه و فرصت دادن به این قوه برای بازگشت به جایگاه خود است. اینکه در بزرگترین دعاوی سیاسی هم قانون ملاک عمل ما خواهد بود. اینکه نظام سیاسی کشور به قوانینی که خود تصویب کرده است احترام می‌گذارد."

مفتاح در توضیح دلیل شکایتش نوشته است: «واقعیت آن است که سرمایه اجتماعی نظام روز به روز در حال آب رفتن است و این به دلیل عملکردهایی است که اعتماد مردم را از نهادهای رسمی و مسیرهای قانونی به بن‌بست کشانده است. مردم قوه قضائیه را ملجا و قاطع دعاوی نمی‌دانند و فکر می‌کنند اعتراض رسانه‌ای یا تجمع بیشتر جواب می‌دهد!»

او افزود: "شکایت از حکم شهرداری آقای زاکانی، نه از سر بی‌دردی که از درد بزرگ برآمده بود که ارزش قانون را در کشور ما به ابزاری تبعیض‌آمیز علیه اقشار ضعیف فرو کاسته است و در برابر پرقدرتان و نخبگان و زورمندان کاری از پیش نمی‌برد."

مفتاح با اشاره به اتهامات علیه بذرپاش رییس دیوان محاسبات هم نوشت: «در پرونده اتهام جعل و استفاده از سند مجعول نسبت به آقای بذرپاش، علی‌رغم روشن شدن موضوع که نامه با تاریخ غیرواقعی از فرد فاقد صلاحیت صادر شده است، این نامه از مصادیق سند مجعول تشخیص داده نشد. سئوال این است آیا در موارد مشابه قوه قضاییه شبیه به همین حکم را صادر می‌کند؟»

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: «در انتصاب دکتر زاکانی، ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهردار (شامل سوابق اجرایی کافی و نیز رشته تحصیلی مرتبط) نادیده گرفته شده است. پیش از صدور این حکم، سازمان بازرسی یادآوری کرده بود که آیین‌نامه را در انتخاب شهردار باید مدنظر قرار دهید ولی اعتنا نکرده بودن.»

به گفته او "آقای رحمانی‌فضلی به دلیل غیرقانونی بودن، از صدور حکم امتناع کرده بود و آقای وحیدی هم از هیات دولت خواسته آیین‌نامه را اصلاح کنند. حتی در نامه دیگری خواسته بود تفسیر جدیدی بدهد که این انتصاب را مشروع کند. اما هیات دولت تفسیر رسمی نداد و آئین‌نامه را هم اصلاح نکرد!"

مفتاح نوشت: «عجیب آنکه یکی از نزدیکان آقای زاکانی، استدلال کرده چون آیین‌نامه قابل بازبینی است پس عناوین‌ش حصری نیست و تمثیلی است! و این چنین تن همه حقوقدانان زنده و مرده را به لرزش در آوردند و با این استدل‌ها قانون را نادیده گرفتند!»

این فعال رسانه‌ای در پایان تاکید کرد: «انتظارم از آقای محسنی‌اژه‌ای و امید به قوه قضائیه آن است در عمل به قانون، بازگرداندن قانون به مجرای اصلی و نیز ارتقای سطح قوه قضاییه، بتواند این پرونده را آغازی بر یک جریان حقوقی کند. افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۰۸
بستگی به این دارد که از کدام جناح باشید قانون تفسیر می شود. اگر یک جناح خاص در مجلس اکثریت باشند مجلس میشود راس امور اما اگر جناح دیگر اکثریت شوند میشود ته امور. اگر رییس جمهور از جناح خاص باشد حکمش رواست و اگر جناح دیگر باشد میتوان نظراتش را بشوخی گرفت. اگر فردی از جناح خاص بخواهد منصبی بگیرد حتما می گیرد و قانون هم لازم ندارد چون هدف خدمت است.اگر از جناح مقابل باشد با همان قانون می توان پدرش را در اورد. و .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
یعنی نظرات فوق کارشناسی روحانی رو به شوخی می گرفتن؟
آیا کسی غیر از لاریجانی و عملکردش و لیست سیاسی و ضعیف امید،مقصر ضعف و کنار رفتن مجلس بود؟آیا این خواسته روحانی و لاریجانی نبود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
کار خوبی بود انشاالله ترتیب اثر می دهند که کشور روی قانون و مقررات می چرخد. البته چنین کارهایی در دولت احمدی نژاد بود که رئیس دانشگاه در عرض 17 روز دانشگاه شد و سپس وی را رئیس دانشگاه کردند. باید در قوانین زمان هم مشخص شود که وی تا چه مدتی باید باشد مدت زمان از حکم گذشته باشد. در ایران چنین چیزی داریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
در خصوص کامنت 22 :21 برای تصدی رئیس دانشگاه فرد باید حداقل درجه دانشیاری داشته باشد.در عرض کوتاهی برای وی جلسه ای گذاشتند و سپس وی رئیس دانشگاه شد. باید برای چنین مواردی ضوابطی باشد مدتی از مرتبه علمی وی گذشته باشد سپس رئیس شود. .
درستش می کنند
این مملکت فقط باند بازی هست. اینها هیچ اعتقادی به هیچ قانونی ندارند و هیچ التزامی به هیچ قانونی ندارند. نهایت قانون را عوض می کنند تا به اهدافشان برسند.
ون آیین‌نامه ( از این به بعد می توانید بخوانید کل قوانین رسمی کشور !!!!!!!!!!!!!!!) قابل بازبینی است پس عناوین‌ش حصری نیست و تمثیلی است! یعنی واقعا که. عشق به خدمت چه ها که نمیکند. اینها از کجا آمده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
نباید با قوانین مصوب شوخی کرد . قانون ناموس آحاد ملت و کشور است. قانون نباشد سنگ روی سنگ بند نمی شود حتی شخصی می گفت گاهی آدم را بخاطر مواردی مسخره می کنند.
باید منتظر ماند تا توان قوه قضائیه را شاهد بود.
دمش گرم ! یکی پیدا شد به قانون محل بذاره که منت به چنده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
ایکاش فرم هایی باشد در قوه قضائیه افراد موارد اینچنینی را بنویسند ثنا می تواند چنین فرم های شکایت را داشته باشد و بارگذاری کند.
کاش همه فهم و شجاعت داشتند.
خداتورابه راه راست ودرست هدایت کند
شکایت کردی ، حالا بشین تا برات رای صادر کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
ایکاش افراد عادی هم می توانستند چنین رفتاری را یعنی شکایت را داشته باشند.
حالا نه اینکه تو این مملکت همه چیز سرجاش هست و همه طبق مدرک سر مار هستند
آخه ببینید کی چه قدر خدمت می‌کنه تر را به خدا این قدر دنیال حاشیه تو این کشور نباشید خسته نشدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
سلام دست از داستان تعریف کردن بردارید و به مشکلات مردم بپردازید
اگر یک درصد احتمال میدادن این نوع شکایتها به نتیجه میرسه اصلا اقدام هم نمیگردن
این حرکتها از سمت اصولگرایان فقط در جهت ساختن وجهه قانون مدار است وگرنه اونقد قانون رو خم میکنن در جهت منافع خودشون که چیزی تهش نمونه ازش
واقعا جای بسی تاسف و تعجب داره، قوانین وضع شده یک سازمان و یا کشور بخاطر یه فرد باید تغییر کنه، مگه ایشون مدیر موفق جهانیه، تز مدیریتی جهانی داده و یا کشور را از بدبختی نجات داده و .... که می خواهید هر طور شده ایشون را شهردار تهران کنید، مگه قحط الرجال کشور؟
چاقو دسته اش را نمیبرد این خط این نشان
احسنت
آیا قانون از همه امور بالاتر است؟؟
هرچه بگندد نمکش می زنند وای به روزی که بگندد نمک . خیلی وقته که نمک در این کشور گندیده است
چور وقتی اصلاح طلبان تو هشت سال پدر ملت رو در اوردن کسی ازشون شکایت نکرد ؟ اینها درد سیره نه درد پیاز.سایت محترم شیطنت دیگه بسه
پاسخ ها
ahmad
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
اگر کسی هشت سال اشتباهی کرده قوه قضاییه که ادعای استقلال داره باید برخورد کنه اگر نکرد بی عرضگی کرده.
حالا اینکه فلان جناح هشت سال عملکرد بدی داشته چه ربطی داره به اینکه مدعیان انقلابی و ارزشی بودن به این وضوح قانون رو زیر پا له کنند تا یک شخص به سمت و
آرزوهای خاص خودش برسه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
حالا تو چرا میسوزی کمی آب پیازبخور تا سوزت کم بشه
چی قانونی بوده که به این گیر دادید
اصلا چه فرقی میکنه کی باشه وقتی هیچ تاثیری تو زندگی مردم نداره
یکمی هم بذارید ایشون بخوره بعد خودش میره
زاکانی طبق قوانین دارای شرایط تصدی پست شهرداری تهران نیست ، و وزیر کشور با صدرو حکم وی مرتکب تخلف شده است ! باید کمپینی اعتراضی تشکیل و با استفاده از وکلای خبره ابتدا از وزیر کشور شکایت نمود و سپس اقدام به طرح شکایت از زاکانی و اعضاء شورای شهر تهران تحت عنوان خیانت در امانت نمود ! هزینه های وکلا و جاری آن در طی مراحل قانونی آن ، توسط کمپینگ اعتراضی جمع آوری و تامین گردد ! نباید اجازه داد بی قانونی در جامعه رواج یابد ! آن هم از طرف مسئولین که خود وضع کننده و مجری قانون هستند ! قبح قوانین کشوری نباید شکسته گردد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
بله واقعا اول باید شکایت وزیر کشورراکرد که قانون و صلاحیت فردرانادیده گرفته وبعدشکایت زاکانی و شورای شهر را،
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
قبلا هم قالیباف علیرغم محدودیت قانونی ۲بار ۳ بار شهردار شد
اگراقای زاکانی جانباز باشد بامدرک غیرمرتبط هم می تواند پست بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
احسنت مشکل همین جاست مثلا چند سال پیش هر چی فراش مدرسه بود تو اموزش وپرورش استخدام کردن وکالت شدند والان دارن درس میدن پس این طفلکی هم حتما جانباز
از سر بیکاری !
بر رو فکر نان باش مرد حسابی مگه کرباسچی مدرک مرتبط داشت ! ؟
گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من

آنچه البته به جائی نرسد فریاد است
آقاي فتاح هدف اين نيست كه در سمتهاي اجرائي افرادي با سوابق و تحصيلات مرتبط استفاده شود بلكه هدف آن است كه سمتهاي كليدي و مهم توسط "" خوديها "" پر شود. جان كلام اينكه هدف خدمت به كشور نيست هدف گرفتن سمت و رزومه سازي است تا 4سال ديگه همين آقاي زاكاني مدعي تمام عيار رياست جمهوري باشد و پشتوانه خود را خدمت در شهرداري تران بداند. البته بعيد مي دانم ايشان بتواند مثل كرباسجي وحتي قاليباف از خودش جهت عمران و آباداني كلانشهر تهران ايده اي داشته باشد و 4سال ديگر شهردار بعدي يك ويرانه اي ديگر تحويل خواهد گرفت. البته خداكند چنين نشود. !!!!
مگرهمه شماکه تحصیل داریددرجایگاه خودتان هستید
به نام خداوند
ما هم امیدواریم قوه قضاییه راه استقلال در پیش گیرد، و همچون قضات آمریکا استقلال رای داشته باشند و دستوری رسیدگی نکنند، ان شاء الله
او ایران هیچی نشد نداره. قانون کیلویی چند. قانون فقط برای مردم عادیه. والا بزرگان که فراقانون هستن.
چرا اصلاح طلبان از شهردار انقلابی و ولایی میترسن؟؟؟؟؟؟
شهرداران دولت اصلاح طلبان درجایگاه خودشان بودند؟؟؟
پاسخ ها
بناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
بد میسوزی چه خبره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
ما مردم تهران از این بی ادب می ترسیم
حسن ع م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
توجه کن یک اصولگرا شکایت کرده اول با دقت بخوان بعد نظر بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
مثلی که تئوری توطئه موندی و عینکت هم همچنان عینک بدبینی به اصلاح طلبان است بابا از بس کج می روید دوستان اصولگرای خودتون صداشون درآمده
واقعا مملکت شرتی پرتی اداره میشه . یه قانون میزان به دلبخواه زیر پا میزان . واقعا که.
احسنت. چه عجب از این حرفا هم شنیدیم تو ایران.
بزرگترین نیاز ایران الان نیاز به اجرای بی قید و شرط و بدون تبصره و ماده و جاده خاکی برای همه هست.
مملکت نیست که بابا،کدخدامنشی اداره میشه،اگه دولت مقوی درسایه بخواد،قانون وقانونگذارم عوض وبدل میشه،بایددیدکدخداچه نظری داشته
شما اصلاح طلبها غیر از عقب بردن مملکت وهدر دادن فرصتهای دلسوزان مردم کار دیگری که بلد نیستید پس مشغول خیانت باشید اما یادتان باشد که بیش از چهل سال است که مشغول مکر و حیله علیه انقلابی ها هستید از شهید مطهری ومفتح ورجائی وبهشتی شروع کردید وامروز که مردم شما راشناختند یاز هم دنبال تخریب اقایان رئیسی اژه ای قالیباف زاکانی ورهبری هستید اما یادتان باشد که ومکروا مکرالله والله خیرالماکرین
پاسخ ها
ج د
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
خیلی خیلی واردی حرف نداری بااین همه هوش چرا تا حالا کشف نشدی ؟
همینی که هست هر کی ناراحته جمع کنه بره والسلام
واقعا متاسفم در مملکتی هستم که قانون به راحتی زیر پا گذاشته میشه به دلیل یک فرد یا گروه یا جناح... ظاهرا اشخاص بر قانون ارجحیت دارند
قانون......فقط اسمش هست...مگه میشه یک پزشک بیاد شهردار بشه ..
چرا بعضیا اینقدر از اومدن زاکانی می ترسند... مگه قراره چیکار کنه
متاسفانه دکتر زاکانی گوش به حرف دلسوزان نداد گفتیم شما سرمایه هستید نگذارید کوچکترین تردیدی ایجاد شود حیف شد جایگاه شما خیلی بالاتر بوده لعنت بر انگلیس
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
قراره بیاد گند بزنه به همه چی
اولا قانون برای نخودی هاست نه خودی ها.
دوما وقتی به خاطر شهردار تهران راضی به اصلاح قانون اند، شهرداری های بقیه شهرها هم حال روز شهرداری تهران میشن.
سوما همین الانش بعضی از قوانین قانون اساسی کشور رو چون از خط قرمزهای اقایون رد میشه رو اجرا نمیکنن چه برسه به این قوانین در پیتی!
تابناک لطفا منتشر کن نظرات منو.
آش اینقدر شوره که صدای آشپز هم دراومده
پاسخ ها
فرناز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
ظاهراآشپزاصلاحطلبهاهستند
آقای فتاح در این دوره هر کاری ولو خلاف قانونی تشخیص داده میشود.تا جایی که حلال را حرام وبلعکس میکنن.
این آقای فعال که شکایت کرده ظاهرا از آقای زاکانی چیزی بهش نمی ماسه، و بد جوری میسوزه، فکر کرده با این بچه بازی ها آقای زاکانی می ترسه میکه آقای شکایت کننده بیا این ملک فلان جا برای تو، عزیز دل آقای روحانی که باعث این همه بدبختی شده، و بخاطر خیانتاش شکایت نمی کنه حالا یکی دلسوز و سالم اومده....... آقا خودتی اونی که فکر کردی
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
چندسال دیگه زاکانی همان روحانیست فقط ی کمی دزدتر وپررو.
مسئول دلسوزخودهستند حالا چی ب شما میماسه خدامیدونه
چون آفای رئیسی آمده با فساد مبارزه کنه.!!!!!!
زاکانی هم آمده خدمت کنه!!!!!!!!!!!!
بااین شروع مقرراتی حتما موفق هم میشه!!!!!!!!!
متاسفانه در کشور ما به همین راحتی قوانین نقض می شود. جالبتر نحوه شکایت کردن است. مجلس قانونگذار خود با سمت جدید ایشان موافقت کرده و شورای شهر هم ایشان را تایید کرده است. این برادر گرامی و دردمتد از چه موضوعی شکایت کرده است. چه امیدی به رسیدگی دارد. گذشته از این ، ایشان صلاحیت اخلاقی هم نداشتند که شهردار شوند. بی اخلاقی ایشان در متاظرات اثبات شد.
زاکانی فردی داناوفهیم است واین کارهانمی تواندخللی درکارهایش ایجادکند.خودتان را باغرض ورزی خسته نکنید. مدعی خواست که از بیخ زند ریشه ما غافل از اینکه خدا هست در اندیشه ما⚘
چقدر از ابهت وشجاعت آقای زاکانی می‌ترسید ایشان خیلی هم زیبنده این مقام حتی بالاترند نمی‌تونید تحمل کنید شما معترض حرفه ای هستید موفق باشید آقای دکتر عزیز وارزشمند
یکی نیست به این زاکانی بگه نماینده مجلس بودی برات کافی نبود
آخه برادر شهردار تهران تخصص میخواد
فکر کردی با اون هوچیگری که تو مناظره انتخابات داشتی محبوب دلها میشدی
از بالا دستور شفاهی داده شده قانون کشکه
40 اندی سال هست بخور بخوره تو این مملکت برای عده ای اندک.سفره انقلاب پهنه به اسم خدمت جیبشون رو پر میکنند این شانس ماست کاری نمیشه کرد خدا باید به فریادمون برسه
چندین بار نوشتم ارسال نمی‌کنید فقط نظریه صد انقلاب براتون مهمه این پست زیبنده دکتر زاکانی ست چرا از ابهت ایشان می‌ترسید اگرمملکت بده بار وبندیل جمع کنید برید تو رستوران‌های غرب طرف بشویید جارو کنیددرود بر دکتر زاکانی عزیز ارزشمند
⚖️⛔
مرگ بر آمریکا
زاکانی جراف و پرو مگه از این چیزها تره خورد میکنه؟؟
جالبه چرا موقع شهردار شدن دوست دختر کش اینهمه حنجره پاره نکردن معلومه بدجور پاشو گذاشته رو گلوی دزدها
برو کشکت را بساب صالح جون تو از امروز هزار بار شکایت کن مگر دولت کوچک تو الف بچه هست که تا گفتی یا علی.
احسنت که کار حق رو انجام دادی حتی اگر نتیجه نداشته باشد ولینباید زیر بار زور و تزویر رفت موفق باشی
درود
ودرود به ایشان وتابناک که پیگیره و خبر رسانی می‌کنند.

واقعا دیگه کار از تاسف گذشته، وحالا خوب متوجه میشم چرا مملکت درست نمیشه،، و فقر وفخشا، دزدی، رانت، اختلاس، محیط زیست، آب، و..... همه مهمه مشکل دارند.

واقعا چی داره به سر ایران زمین می آید.

این آقا همونی که تو تبلیغات میگفت اومدم جلو رانت و رانت بازی و.... رو بگیرم جالبه الان حتی بخاطر پست قانون رو هم زیر پا میذاره..... هر هر چند خانه از پای بست ویران است و جریان چیزی دیگر است.
نتیجه کار آقای زاکانی را در دوران کرونایی در خیابان سیمون بولیوار با بوی مشمعز کننده بوی موش‌های مرده احساس و خانواده هامون بیمار شدن و جالب اینکه تلفن ۱۳۷ شهرداری همیشه پیگیر بودن اکنون بی تفاوت پاسخ و پیگیری نمی‌کنند شما را قسم به این هفته دفاع مقدس و خون شهدا اطلاع ۶ یا خودتان قدم رنجه و زندگی داخل لجن زار و بوی طاعون را فقط یک لحظه لمس و تحمل کنید ممنونم تهران منطقه ۵ شهرداری خیابان سیمون بولیوار ابتدای خیابان معین و سرتا سر خیابون معین
فعلا مفسدان بدجورتررس ور شون داشته، زاکانی بامجرمین ومفسدین بدجوررسرجنگ داره
اولا جمله عدل اساس ملک است بیشتر به شوخی نزدیک است تا واقعیت و این موضوع را همه میدانند ولی مغلوب اند! خیلی وقت است مردم هیچ کاره اند! ما انقلاب کردیم و آنها خوردند و بردند و ...! چرا نمیدانیم
چرازمانیکه برادردوقلوی عضو ارشدمنافقین شهردارکردید ازاین بهانه های کثیف نگرفتید،یقین داشته باشید زاکانی عزیز تاهرزمانی خودبخواهدشهردارمیماند ودیگرهیچوقت حزب الله ودلسوختگان وملت ورهبری اجازه دزدان ومنافقین داخلی ولیبرالهارا به مدیریت کشوررا نمیدهند،بریزیداونجاکه سوختید
سلام کسی که خودش درمناظرات میگه مااستاد دروغ هستیم خدایا بدادملت برس ایشون میخادشهدار تهران بشه خوب بشه قانون کیلویی چنده زاکانی پست بگیره قانون ولش
ماها چقد ساده هستیم بابا اینها فردا یک ماده یا تبصره خوشان ردیف میکنن و یک مدرک هم براش جور میکن والسلام یا میندازنش پشت گوش ولی اگر خودش دنبال کسی بود دنیا را به هم می ریخت این همان آدم پوششی بود که اولش زیر بار نمیرفت
حالا مثلا اونایی که مدرکشون میخورد چه گلی به سر ملت زدن؟
روحانی مدرکش حقوق بود و از هر چی حق و حقوقی که این ملت داشتن رو بر باد داد...
درود بر شرف جناب اقای فتاح . کار خوب خوبه گیرم که یکبار هم از اصول گرایان تمامیت خواه باشد.
متاسفانه اقایونی که دم از قانونمداری میزنند الان با زیر پا گذاشتن قانون به مسولیت میرسند عواقب چی شود بیچاره ملت هستند گیر افتادند ....
هر کسیکه شکایت کرده بسیار اشتباه کرده! حتما امثال کرباسچی و نجفی وحناچی و...کارشون قانونی بود!؟ دست بردارید از این جنگولک بازی‌ها! واقعا بقول آقای زاکانی، شماها پُرروهای نجومی هستید! از حسودی تون چشماتون کور شده!
واقعا شکایت مهمی است.
مملکت بدون این کارها آباد نمی شود.
اگرخلاف قانون بودچراوزیرکشورروحانی دونفرازشهردارن مراکزاستانهاراباداشتن مدارک پزشکی تاییدکرده بود.
اصلاح طلبان خیلی به حچل افتادندودارنددست وپامی زندتاخیانتهاشون معلوم نشود.
این آقاکیه وکجای که بنام اصولگراجامی زنید
اتفاقاً آقای زاکانی هم میدیر خوب وهم پاکدست هستند و برای شهرداری تهران خیلی مناسب هستند بعضیها نمی دانم چرا اینقدر
با ایشان ناسازگاری دارند آیا شهرداران قبلی مدارک مرتبط را داشتند
چرا د آن موقع یکنفر اعتراض نمی کرد؟
شکایت از وزیر کشور خیلی خیلی خنده دار است شما اول ببینید وزیر کشور قبل از وزارت چکاره بوده بعد حساب میاد دستتون بدون دلیل وزیر کشور نشده احتمالات زیادی در مملکت داده می شده که ایشون را آورده‌اند گذاشتند وزیر کشور وظایف وزیر کشور را باید دانست حالا شکایت کنید نه یک نفر بلکه ۸۰ میلیون نفر شکایت کنند ایشون برای کارهای مهمترین آمده
جالبه قانون رو عوض میکنم تا یک نفر یه پستی رو غصب کنه بعد مردم رو به عمل به قانون توصیه میکنید آقای زاکانی حقوقی که میگیرید حرام است البته خودت بهتر از من میدونی .توبه کنید بیش از این دینتان را حراج نکنید
باسلام.
جهت اطلاع عرض میکنم باشیطنت از قانون استفاده نکنید.
چرا قانون رو کاملا با تمام بنده‌اش نمیزارید توی سایتتون.
چرا فقط به یک بندش استناد میکنید.
آقای زاکانی یاه نماینده ای که هشت سال در مجلس بوده باشد طبق قانون شرط هشت سال سابقه ی اجرایی را دارد.
ضمنا شورا ی شهر تهران کاملا درست گفته که اصل قانون انتخاب شهردار با قانون مصوب مجلس تفاوت داره.
لطفا برید مطالعه کنید همه ی قانون مربوطه رو وفریب این شیطنت های برخی رسانه ها رو نخورید.
ضمن اینکه براساس قانون امضا شده در دولت جناب روحانی وزارت اقای فضلی هم این قانون عمدا باز ومبهم گذاشته شده تا افرادی مثل نجفی قاتل رو بتونم بکنن شهردار. یا حناچی که اصلا سابقه اجرایی کلان نداشت.
تنها کسیکه در دولت روحانی برای شهرداری تهران درست انتخاب شد آقای افشانی بود که شرایطش رو داشتند.
براساس همون قانون مصوب دولت مطبوع و نویسنده ی این متن دقیقا آقای زاکانی هیچ منعی برای شهردار شدن ندارند.
لطفا مطالعه کنید قانونش رو
عزیزان من نه اصولی ام .نه اصلاحی. یک ایرانی .وجانبازم.مطمئن باشید.
زاکانی نمی‌تواند شهرداری تهران را مدیریت کند .چون از قوانین شهرداری کاملا بی اطلاع است.‌مثل اینکه یک دندانپزشک بخواهد .جراحی قلب انجام دهد.تشکر zd zrh
نگرانی من این است که یک روز برای طالبان هم درس عبرت شویم
*
**
***
****


یه چند تا مدرک
مهندسی ساختمان و
معماری شهری و
دکترای مصالح ساختمانی و
فوق دکترای شهرسازی و
استادی جامعه شناسی و
شجره نامه شهرداری

برایش می سازند تا مشکل برطرف شود

****
***
**
*
دوره های قبل که برای شهردار شیراز و غیره رشته علوم کامپیوتر و آمار رو گذاشتند توی لیست رشته ها ، رگ قانونمندی تون نزده بود بیرون؟! وقتی قانون بازه و در واقع قانونم نیست و یک آیین نامه قابل تغییره چرا الکی جو میدید و جنجال میکنید. آیین نامه دست خود معاون وزیره میتونه صدتا رشته اضافه کنه، قانونم نیست، قانونش اتفاقا همینه که معاون وزیر بگه چه رشته ای هست،اونم الان پزشکی رو گفته هست.
قانون قانون و قانون باید ملاک باشه/ اگه این بود که می بایست تاکنون مملکت گل و بلبل بود.
فقط باید گفت لعنت بر شما اصلاح طلبان بیشرف
فکر کنم خیلی فشار اومده. و دردتون گرفته از آمدن آقای زاکانی
سلام،ارزش شهرداری تهران اکنون مشخص می شود فکر میکنید به چه دلیل موضوع شهردار تهران ماه هاست مشکل ومسئله روز شده آیا پول فراوان و عدم حساب و کتاب ونظاذت وحسابرسی باعث اهمیت این مقام است البته امین کمترین علت است مهمتر از آن شهرداری سکویی است برای پریدن به جایگاه رییس جمهوری ،عزیزان دعوا به خاطر هشت سال آینده است ،رسانه های خارجی مردم را فریب می‌دهند که مسئولان نظام اسلامی آینده نگری ندارن ،ایا آینده نگری ندارند ؟?
ایران سرزمین مسئولان ومدیران کوتوله وچاپلوس وبی لیاقت!
[جناب فتاح کجای قانون هستید این موضوع به لحاظ بی قانونی بسیار مهم نیست در دولتی که اگر در راستای حمایت وحفاظت از ولایت و رهبری ونظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سازمان دولتی انهم سازمان امور مالیاتی اردبیل از ناحیه یک رزمنده اتفاق بیافتد این رزمنده به اشد مجازات اداری وشخصیتی دچار می شود ودر مقابل شخص هتاک وحامیان ایشان نیز مورد تشویق وارتقائ پست می شوند زیاد غبطه نخور لطفا
حالا که دولت نمی خواهد آیین نامه را عوض کند بهتر نیست مثلا دانشگاه تهران یک شبه یک مدرک دکترای شهرسازی به آقای زاکانی اعطا کند .
اینکه کسانی در قبال پوشش در مناظرات شرکت کنند و در روز روشن مزد این کار را بگیرند اصلا برازنده این نظام نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
برعکس
روزگاریست که زلیخا فراوان شده است

هر زچاه آمده ای یوسف کنعان شده است
اقای زاکانی اگر مدرکش غیر مرتبط اما خودش کارش خیلی درسته مدرک مهم نیست اون چیزی که مهمه مدیریت و پاک بودن ایشان هست
دولت قبل همین مدرک بازی کرد که مملکت رو فنا داد
آقا ولش کنین بزارین خدمت کنه. حتما اینجا بیشتر میتونه خدمت کنه!
چقدر چش تنگید . پاداش دادن بهش ! میقهمی؟ پاداش
قانون تو این مملکت باد هواست.هرکس نفوذ و پارتی دارد قانون است.فساد در کشور فراگیر بوده و بیشتر هم خواهد شد.
اگر کسی بداند که از او فردی بهتری برای مدیریت وجود دارد و کناره گیری نکند مسلمان نیست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل