بازدید 3608

بارسلونا نیم‌ساعت ۱۰نفره شد و مقابل کادیز هم متوقف شد!

فرنکی دی‌یونگ هافبک بارسلونا در دقیقه ۶۱ به دلیل ضربه آرنج به آلبرتو پره‌آ با کارت زرد داور مواجه شد. این بازیکن ۴ دقیقه بعد با خطای شدید مجدداً از داور کارت گرفت و اخراج شد.
کد خبر: ۱۰۷۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶ 24 September 2021

بارسلونای افول کرده با کومان، در شبی که از اواسط نیمه دوم با اخراج هافبک هلندی خود مواجه شد، مقابل تیم پایین جدولی کادیز هم به بیشتر از یک امتیاز نرسید.

به گزارش تابناک ورزشی، پرونده هفته ششم مسابقات فوتبال لالیگای اسپانیا، پنجشنبه شب با دیدار تیم‌های کادیز و بارسلونا بسته شد که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

فرنکی دی‌یونگ هافبک بارسلونا در دقیقه 61 به دلیل ضربه آرنج به آلبرتو پره‌آ با کارت زرد داور مواجه شد. این بازیکن چهار دقیقه بعد به دلیل خطای شدید روی آلفونسو اسپینو مجدداً از کارلوس دل‌سرو گرانده کارت زرد گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد.

کادیس با شش امتیاز به رتبه چهاردهم جدول صعود کرد. بارسلونا نیز که دو دیدار قبلی خود را با یک شکست (مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا) و یک تساوی (مقابل گرانادا در لالیگا) پشت سر گذاشته بود، با 9 امتیاز به رتبه هفتم جدول رسید و نتوانست فاصله خود را با صدرنشینان کاهش دهد. این تساوی همچنین جایگاه رونالد کومان را روی نیمکت آبی‌واناری‌ها متزلزل‌تر کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر