بازدید 4799

رییسی فرا رسیدن روز ملی ارمنستان را تبریک گفت

رییس جمهوری در پیام‌های جداگانه به نخست وزیر و رییس جمهوری ارمنستان با تبریک فرارسیدن روزملی این کشور، نوشت: معتقدم با همت و جدیت طرفین و کوشش دست اندرکاران دو کشور می‌توان در دوره جدید به دستاوردهای چشمگیر در راستای تحکیم امنیت و ثبات منطقه و منافع دو ملت دوست نایل شد.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 21 September 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی به نیکول پاشینیان نخست وزیر جمهوری ارمنستان آمده است: فرارسیدن روز ملی جمهوری ارمنستان را به جناب‌عالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

رییسی جمهوری بیان کرد: مایه خرسندی است که در سال‌های گذشته روابط متقابلا مفید دو کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان در مسیر پیشرفت قرار داشته و به لحاظ کمی و کیفی ارتقاء یافته است. با این حال ظرفیت‌های فراوان دو کشور به علاوه شرایط جدید منطقه‌ای و جهانی، تعمیق بیش از پیش رابط فیمابین را اهمیت بخشیده و تلاش مضاعف طرفین برای اجرای توافقات گذشته، کشف زمینه‌های جدید همکاری و تحکیم پیوندهای ساختاری دو کشور به ویژه در بخش‌های حمل و نقل و انرژی را ضرورت بخشیده است.

رییسی عنوان کرد: اینجانب همزمانی شروع فعالیت دولت‌های جدید در جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان را به فال نیک گرفته و معتقدم با همت و جدیت طرفین و کوشش دست‌اندرکاران دو کشور می‌توان در دوره جدید به دستاوردهای چشمگیر در راستای تحکیم امنیت و ثبات منطقه و منافع دو ملت دوست نایل شد.

وی در این پیام از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن‌جناب و بهروزی مردم جمهوری ارمنستان را مسالت کرد.

حجت ااسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی در پیام دیگری به آرمن سرکیسیان رییس جمهوری ارمنستان نوشت: فرارسیدن روز ملی جمهوری ارمنستان را به جناب‌عالی و مردم کشورتان صمیمانه تبریک می‌گویم.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: امیدوارم با مساعی مشترک و روزافزون مسئولان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ارمنستان، روابط حسنه موجود در سطوح دوجانبه و بین‌المللی، در راستای تامین منافع متقابل دو ملت در همه زمینه‌ها گسترش یابد و علاوه بر تامین منافع ملی و رفاه مردم دو کشور، موجب تحکیم صلح و امنیت پایدار در منطقه شود.

رییسی در این پیام از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سعادت و بهروزی مردم جمهوری ارمنستان را مسالت کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان