بازدید 8843
۱

گزینه‌های نیمکت بارسلونا بعداز اخراج کومان

کد خبر: ۱۰۷۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱ 21 September 2021

 تیم فوتبال بارسلونا پس از شکست 3 بر صفر خانگی مقابل بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (دوشنبه) در ورزشگاه نوکمپ هم با گل دقیقه 90 رونالد آرائوخو از شکست مقابل گرانادا گریخت و به تساوی یک - یک رضایت داد تا جایگاه رونالد کومان متزلزل‌تر از گذشته شود.

پیش از این نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا خبر داده بود که مدیران باشگاه بارسلونا برای کومان ضرب‌الاجل تعیین کرده‌اند و به این مربی هلندی سه بازی (گرانادا، کادیس و لوانته) فرصت داده‌اند تا جایگاهش را در این تیم حفظ کند.

حالا پس از تساوی خانگی بارسلونا مقابل گرانادا اخباری به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه سران باشگاه بارسلونا تمایلی به ادامه همکاری با کومان ندارند و تصمیم خود در این زمینه را گرفته‌اند و به محض یافتن جانشین، او را اخراج خواهند کرد.

نشریه «اسپورت» هم گزارش داد که روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های جانشنی رونالد کومان است، این در حالی است که این مربی اسپانیایی تا پایان ماه ژوئن 2022 با اتحادیه فوتبال بلژیک قرارداد دارد.

روبرت مورنو سرمربی فعلی گرانادا هم که بین سال‌های 2014 تا 2017 دستیار لوئیس انریکه در تیم بارسلونا بود، پس از تساوی یک - یک شب گذشته تیمش مقابل بارسا در نوکمپ درباره احتمال حضورش روی نیمکت سرمربیگری کاتالان‌ها گت: این احتمال را رد نمی‌کنم. من از بودن در گرانادا خوشحالم و روی کارم تمرکز کرده‌ام اما اگر روزی بارسلونا با من تماس بگیرد، با زانو به آنجا خواهم رفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
این نتایج بارسا پس لرزه های رفتن مسی از این تیمه
فکر کنم بتونن خودشون رو جمع و جور کنن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر