بازدید 22065

آخرین آمار کرونا تا سی ام شهریور/ واکسن‌های تزریق شده در ایران در مرز ۴۶ میلیون دوز

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۴۵ میلیون و ۷۷۵ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۱۷ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۶۶۶۱ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵ 21 September 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۳۱ میلیون و ۳۵۸ هزار و ۴۸۵ دوز اول و ۱۴ میلیون و ۴۱۶ هزار و ۸۵۱ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده که بر اساس آن، مجموع واکسن‌های تزریق شده به ۴۵ میلیون و ۷۷۵ هزار و ۳۳۶ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق یک میلیون و ۳۵۱ هزار و ۳۸۸ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۱۷ هزار و ۵۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۲۵۸۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۴۵۹ هزار و ۷۹۶ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۳۷۹ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۱۷ هزار و ۹۰۵ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۴ میلیون و ۸۱۹ هزار و ۲۲۳ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۶۶۶۱ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۱ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۴۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۵۷ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۳۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۳۶ شهر در وضعیت زرد و ۱۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۵ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۵ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۲ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

لیست مراکز واکسیناسیون روی نقشه بلد قابل مشاهده است. افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت نقشه بلد یا نصب اپلیکیشن بلد، از وضعیت مراکز اطراف خود مطلع شوند و با توجه به نوع واکسن و میزان خلوتی مراکز، برای تزریق واکسن اقدام کنند.

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۳۰ شهریور/
 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۶
من از آقای رئیسی عاجزانه میخواهم اگر در وعده‌اي خودشان نسبت به دولت پاک صادق هستند آقای مخبر را برکنار وبخاطر به بازی گرفتن جان مردم به دستگاه قضا معرفی کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
چرا عاجزانه؟
کارمان به جایی رسیده که وقتی 300-400 نفر در روز فوت می‌کنند می‌گویم بیماری فروکش کرده در حالی که در بسیاری از کشورها زندگی به حالت عادی برگشته و مردم به راحتی در استادیوم، سینما و.... حضور پیدا می‌کنند!! نمیدانم چرا با این فاصله از دنیا داریم حرکت می‌کنیم!؟
افرادی که با واردات واکسن مخالفت کردند اگر یک روز خودشان را جای مردم عادی و کسانی می‌گذاشتند که عزیزانشان را از دست داده اند و درد آن را حس می‌کردند آیا باز هم همچین تصمیمی می‌گرفتند؟ متاسفانه فاصله مسئولین با مردم بسیار زیاد است و درد مردم را نمیفهمند!!!
نرخ مرگ تو ايران 2.4 درصد هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
البته آمار دروغی

چون باید صربدر ۳ بشود
خیلی جالبه، وزیر بهداشت میگه 50 درصد جمعیت واکسینه شد ن بهد گزارش خبرنگار میگه 14 میلیون دو دوز رو زدن.
بابا این نرخ مرک شده 2.39 چرا هی میزنید 2.5
پس آمار فوتبها چی!!!؟
نمکی دارد با پولها چکار می کند؟
مادرم چند روز پیش سکته کرده. دکتر متخصص مغز و اعصاب میگه از عوارض واکسن استرازنکاس
بازم صد رحمت به نمکی !!! حداقل بعد از پیک ها تعداد کشته ها خیلی پایین میامد الان که خیلی ها واکسنم زدند اما کشته ها 400 تایی است !!!وقتی مقامات خودشون اهل فاصله گذاری و ماسک نباشند و بقیه را ترسو خطاب کنند چی میشه !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
پس نمکی آمارشم دروغ بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
خودشون فایزر زدند
باتوجه به اینکه اخیرا اخباری دال بر وجود آلودگی در واکسن‌های مدرنا در ژاپن و اسپوتنیک در روسیه منتشر شده است ،
و با توجه به مقادیر بالای واردات واکسن در هفته های اخیر که مسئولین بهداشتی از آن به عنوان سیل و رکوردشکنی نام میبرند ،
ضروری است واکسن‌های وارداتی و داخلی مورد نظارت و آزمایش مستمر قرار گیرند ،
تا واکسن آلوده به مردم تزریق نشود .
از عددسازی آقایان همین بس که پیک ابتلا با پیک مرگ و میر همزمان بالا و پایین می شود. حداقل باید دو هفته فاصله باشد.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر