پیش بینی بورس یکشنبه ۲۸ شهریور

بورس دیروز با سقوط وحشتناک شاخص‌ها همراه بود و اندک امید سهامداران برای بازگشت شاخص کل به کانال ۱.۵ میلیون واحدی ناامید شد. خبرنگار نبض بورس در گفتگو با آراد پورکار تحلیلگر و تکنیکالیست بازار سرمایه درباره روند شاخص کل گفتگویی را داشت. شاخص کل تا کجا سقوط خواهد کرد؟
کد خبر: ۱۰۷۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹ 19 September 2021

بورس دیروز با سقوط وحشتناک شاخص‌ها همراه بود و اندک امید سهامداران برای بازگشت شاخص کل به کانال ۱.۵ میلیون واحدی ناامید شد. 

شاخص کل با ۳۷۹۸۶ واحد کاهش معادل منفی ۲.۵۵ درصد به یک میلیون و ۴۵۰ هزار و ۲۲۵ واحد سقوط کرد و شاخص کل هم وزن نیز با ۱۰۵۲۵ واحد کاهش معادل منفی ۲.۳۴ درصد به سطح ۴۳۹ هزار و ۹۴۰ واحد اُفت کرد. 

در نیمه دوم بازار امروز از ۶۸۶ نماد حاضر، ۵۵ نماد (۸ درصد) در صف خرید و ۲۶۰ نماد (۳۸ درصد) در صف فروش بودند.

همچنین خروج پول حقیقی سنگین‌تر از روز معاملاتی قبل شد و ۸۴۵.۵ میلیارد تومان رسید.

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۸ شهریور | بورس تا کجا ریزش می‌کند؟
 
 

شاخص کل احتمالا تا کجا اصلاح خواهد کرد؟

آراد پورکار تحلیلگر و کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس درباره روند شاخص کل گفت: شاخص کل در محدوده یک میلیون و ۴۲۰ هزار تا یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحد یک محدوده حمایتی بسیار قوی را دارد. اما انتظاری که دارم این است که با توجه به اینکه اکثر نماد‌ها بر روی حمایت‌های خود قرار دارند و تعداد اندکی از نماد‌ها حمایت‌های خود را شکانده اند، این اصلاح بیشتر به سمت زمانی بودن میل کند یعنی به جای اینکه ما طی یک الی دو روز ریزش‌های ۳۰ تا ۴۰ هزار واحدی را شاهد باشیم، این با یک مقدار زمان به محدوده مورد نظر برسد و شاخص بتواند از محدوده یک میلیون و ۴۲۰ هزار واحد تا یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحد دوباره با اقبال به بازار و فشار تقاضا روند خود را تغییر دهد و رند رو به رشد خود را آغاز کند. البته در این محدوده مذکور باید جریان نقدینگی را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم نقدینگی به چه سمت و سویی خواهد رفت.

منبع: نبض بورس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل