بازدید 4166
۱

اتحادیه اروپا برای گفتگو با طالبان تلاش خواهد کرد

جوسپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت که اتحادیه اروپا باید یک کانال برای گفتگو با طالبان ایجاد کند تا قادر به توزیع کمک بشردوستانه شود.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۲۰ 15 September 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بورل در سخنانی در پارلمان اروپا در مورد بحران اقتصادی جدی در افغانستان همچنین گفتگو با طالبان برای خروج افراد آسیب پذیر را نیز لازم دانست.

این مقام ارشد اروپایی هشدار داد که قیمت غذا در افغانستان رو به افزایش است و ۵ میلیون افغانی در شمال کشور با یک قحطی غیر معمول تهدید می‌شوند.

وی تاکید کرد که کمیسیون اروپا تصیمیم به چهار برابر کردن کمک به افغانستان (از ۵۰ میلیون یورو به ۲۰۰ میلیون یورو) گرفته است.

بورل ادامه داد که بروکسل باید ارتباط با پاکستان، چین، روسیه، ترکیه، ازبکستان، تاجیکستان و بازیگران کلیدی در منطقه را افزایش دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شما چاره‌ای جز مذاکره با طالبان ندارید.. شما و اربابتان مثل موش از طالبان میترسید.شما به جز حرف زور چیزی نمیفهمید . جرات نمی کنید با طالبان قلدری کتید چون میدونید.طالبان مرد عمل هستند و شعار نمیدهند و شوخی هم با کسی ندارند.مثل اقای روحانی به روی شما خنده نمیکنه.که تحریمش کتید .و کاری نکنه.کشورتان را پرعز تروریست میکنه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل