بازدید 16645
۱
شب اول لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱

تحقیر مجدد بارسا توسط بایرن و پاس‌گل ناتمام آزمون مقابل چلسی!

در نیمه دوم مسابقه و بعداز ورود جیوبا به زمین ، سردار آزمون پاس بی‌نظیری به او داد اما این بازیکن زنیت نتوانست دروازه خالی را باز کند و پاس استادانه آزمون را به بیرون زد!
کد خبر: ۱۰۷۶۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۱ 15 September 2021

روزهای سیاه بارسلونا بدون مسی ادامه دارد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه مسابقات شب اول هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ در ورزشگاه «نیوکمپ» به مصاف بارسلونا رفت و به راحتی به برد 3 بر صفر دست یافت. در دیگر بازی مهم نیز، زنیت در حضور ستاره ایرانی خود مقابل چلسی، قهرمان دوره قبل این مسابقات شکست خورد و دست خالی از لندن بازگشت. 

یوونتوس نیز که در سری آ ایتالیا شرایط خوبی ندارد، در این مسابقه مقابل نماینده سوئد به برد پرگل دست یافت تا در ادامه مسابقات روحیه خوبی بدست آورد.

نتایج کامل به شرح زیر است:

*بارسلونا صفر - بایرن مونیخ 3
گل ها: مولر 34 ، لواندوفسکی 56 و 85 برای بایرن 

*دیناموکیف صفر - بنفیکا صفر

بارسلونا پس از باخت تحقیر آمیز 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا امیدوار بود تا بتواند انتقام  از این تیم بگیرد اما به هیچ وجه خوب کار نکرد و نمایش ناامیدکننده ای مقابل 39737 تماشاگر خود به ثبت رساند.

تحقیر مجدد بارسا توسط بایرن و پاس‌گل ناتمام آزمون مقابل چلسی!

بارسلونا 0-1 بایرن مونیخ؛ توماس مولر 33': توماس مولر از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد. ضربه این بازیکن پس از برخورد به اریک گارسیا تغییر جهت داد و وارد دروازه بارسلونا شد. 

بارسلونا 0-2 بایرن مونیخ؛ روبرت لواندوفسکی 56': ضربه محکم جمال موسیالا به تیرک دروازه بارسلونا برخورد کرد و توپ مقابل پای لواندوفسکی افتاد تا او به راحتی دروازه خالی را باز کند. 

بارسلونا 0-3 بایرن مونیخ؛ روبرت لواندوفسکی 85': ضربه محکم گنابری به تیرک دروازه بارسلونا برخورد کرد و توپ مقابل پای لواندوفسکی افتاد، مهاجم لهستان با خونسردی مدافعان را بازیچه مهارت خود کرد و به سادگی برای دومین بار گلزنی کرد.

 

در جدول این گروه بایرن مونیخ با 3 امتیاز صدرنشین است و تیم های بنفیکا و دیناموکیف با یک امتیاز در رده های دوم و سوم جای دارند. بارسلونا با یک باخت و تفاضل منهای 2 در قعر جدول جای گرفته است. 

*چلسی یک - زنیت صفر
گل : لوکاکو 69

*مالمو صفر - یوونتوس 3
گل ها: ساندرو 23 - دیبالا (پنالتی) 45 ، موراتا 47

زنیت در حضور در 90 دقیقه ای سردار آزمون مقابل چلسی نمایش خوبی داشت ولی نتوانست امتیاز از این بازی کسب کند. این تیم موقعیت هایی روی دروازه ایجاد کرد که با مهار مندی این توپ ها به گل بدل نشد. 

در دقیقه 69 ، لوکاکو با یک ضربه سر روی ارسال خوب آزپیلیکوئتا تک گل مسابقه را به ثمر رساند و باعث شد تا مدافع عنوان قهرمانی با برد این فصل را آغاز کند. در ابتدای این مسابقات، بازیکنان برتر اروپا در فصل گذشته جایزه های خود را دریافت کردند. در نیمه دوم مسابقه و بعداز ورود جیوبا به زمین ، سردار آزمون پاس بی‌نظیری به او داد اما این بازیکن زنیت نتوانست دروازه خالی را باز کند و پاس استادانه آزمون را به بیرون زد!

در جدول این گروه یوونتوس با 3 امتیاز و تفاضل بیشتر در صدر قرار دارد و تیم های چلسی با 3 امتیاز، زنیت با صفر امتیاز و مالمو با صفر امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. 

*ویارئال 2 - آتالانتا 2 
گل ها: فرولر 6 و گوسنس 83 برای آتالانتا - تریگروس 39 و دانجوما 73 برای ویارئال 

فرانسیس کوکلن از تیم ویارئال در دقیقه 84 با دریافت کارت زرد دوم از این مسابقه اخراج شد. 

در جدول این گروه یانگ بویز که با شکست منچستریونایتد، اتفاق بزرگی رقم زد صدرنشین این گروه نام گرفت. تیم های آتالانتا، ویارئال و منچستریونایتد در رده های بعدی قرار دارند.

*لیل صفر - ولفسبورگ صفر

جان بروکس از تیم ولفسبورگ در دقیقه 63 با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد. در لحظات پایانی این مسابقه در دقیقه 7+90 خطایی مشکوک صورت گرفت و بازیکنان لیل ادعا داشتند که باید داور برای آنها باید پنالتی بگیرد. VAR البته تشخیص داد که خطا بیرون از محوطه صورت گرفته و این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این گروه همه بازی ها با تساوی به پایان رسید و هیچ بردی بدست نیامد. سالزبورگ، سویا، لیل و ولفسبورگ به ترتیب در رده های اول تا چهارم این گروه قرار گرفته اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بایرن رو عشقه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر