بازدید 10115
۵

حذف قابل انتظار تراکتور بحران‌زده با شکست مقابل النصر

کد خبر: ۱۰۷۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱ 14 September 2021

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، تیم‌های النصر عربستان و تراکتور ایران از ساعت 20:30 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه خلیفه دوحه به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم عربستانی به اتمام رسید.

وینسنت ابوبکر تک گل این بازی را در دقیقه 11 روی پاس تالیسکا به ثمر رساند.

حذف قابل انتظار تراکتور بحران‌زده با شکست مقابل النصر

این دیدار در نیمه نخست با این که توپ و میدان بیش‌تر در اختیار النصر بود اما با بازی متعادل دو تیم پیگیری شد. در ۴۵ دقیقه نخست به جز صحنه گل النصر در دقیقه ۱۱، دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه ایجاد کردند که خطر چندانی روی دروازه‌ها به وجود نیاورد. نکته قابل توجه این نیمه خطاهای پرتعداد تراکتور و النصر بود.

گل النصر روی حرکت دو مهاجم مطرح این تیم به ثمر رسید. در صحنه گل، توپ پس از توپ‌گیری النصری‌ها در میانه میدان به تالیسکا رسید و این بازیکن به پاس درعمق، ابوبکر را در موقعیت تک به تک قرار داد و این مهاجم کامرونی با ضربه‌ای چیپ، دروازه تراکتور را باز کرد. النصر در دقیقه ۴۰ یک موقعیت گل‌زنی دیگر هم ایجاد کرد که با خوش‌شانسی تراکتوری‌ها این توپ به گل تبدیل نشد.

نیمه دوم

النصر در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم روی حرکت اسیری از جناح چپ، صاحب موقعیت شد اما محمدرضا اخباری شوت ابوبکر را در موقعیت تک به تک به خوبی مهار کرد. این توپ بعد از مهار اخباری توسط اسیری وارد دروازه تراکتور شد اما داور بازی گل النصر را در موقعیت آفساید تشخیص داد تا بازی همچنان یک بر صفر باقی بماند.

پس از این موقعیت بازی به تعادل کشیده شد و تراکتور تلاش کرد که موقعیت ایجاد کند اما تلاش بازیکنان این تیم بی‌فایده بود و راه به جایی نبردند. در این حین النصر هم تلاش کرد تا به گل دوم برسد اما دفاع خوب تراکتوری‌ها مانع از رسیدن عربستانی‌ها به هدفشان شد.

این دیدار تا پایان بازی به همین شکل پیش رفت و در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود النصر به پایان رسید تا نماینده عربستان به جمع هشت تیم برتر آسیا صعود کند.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، اکبر ایمانی، سامان نریمان‌جهان، ابوالفضل رزاق‌پور، علی فتحی، سعید واسعی (صیاد کوکبی، دقیقه ۸۴)، امین اسدی (سعید کریم‌آذر، دقیقه ۶۲)، محمد مسلمی‌پور، سعید ایران‌خواه و بهزاد سلامی.

ترکیب النصر: ولید علی، سلطان الغنام، محمد الفتیل، عبدالله العمری، جلال‌الدین ماشاریپوف، الخیبری، النخلی، علی الحسن، ابوبکر، عبدالله فتاح اسیری (سامی، دقیقه ۷۶) و تالیسکا.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
تراکتور ایران، مردانه باخت، ولی هنوز پرسپولیس ایران، پرچم این آب و خاک را در اهتزاز نگه خواهد داشت.
حیف از این تیم ریشه دار و قدیمی و دوست داشتنی که با تیشه زدن های آقای زنوزی در قالب منافع شخصی و.... به این روز افتاد!

زنوزی جان عمو، یه دو تا پیروزی پیروزی بگو عمو ببینه چقدر قشنگ بلدی....
آخه بابا بخدا فوتبال ایران در مسائل پیش افتاده هم مشکل اساسی دارد اولا که آقای زنوزی با توجه به اینکه همزمان دو تیم در لیگ برتر داشت(گسترش فولاد و تراکتور ) کل ماجرا غلط است . دوما اینکه این آقا هفتگی مدیر عامل عوض می کرد خوب معلو هستش که فقط میخواد خودنمایی کنه و باشگاه داری بلد نیست . من تبریزی نیستم ولی فکر می کنم هوادارهای تراکتور خودشون می توننن پول بدن و این تیم را به بهترین وجه تامین مالی کنند.احتیاجی به هیچ کسی هم نیست. تیم را به نابودی کشانده است .
به کوری چشم بدخواهان تراکتور ( از جمله تعدادی ناهوادار ) ، تراکتور آبرومندانه باخت و دوباره احیاء خواهد شد. انشاءالله
یاشاسین آقای زنوزی
پاسخ ها
هوچیگری ممنوع!
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۵
دل شما به باختن آبرومندانه خوش باشه، دل ما هم به چهارمین حضور پیاپی در بین 8 تیم برتر آسیا خوش هست.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار