بازدید 8122
۱
رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز اعلام کرد:

بهبودی سه بیمار دچار درگیری ۹۰ درصدی ریه در شیراز

رئیس بیمارستان شهید دکتر فقیهی شیراز گفت: با عنایت به فضل خداوند و تلاش کادر درمان این بیمارستان، سه بیمار که با درگیری ۹۰ درصدی ریه در این مرکز درمانی بستری بودند، کرونا را شکست داده و بهبود یافتند.
کد خبر: ۱۰۷۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۹ 14 September 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید محمدکاظم تدین گفت: به واسطه تفضل خداوند و با تلاش کادر درمان بیمارستان، یک خانم که در هفته بیست و نهم بارداری قرار داشت، یک خانم ۶۰ ساله و یک مرد ۹۰ ساله، که به دلیل درگیری ۹۰ درصدی ریه، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بودند، بهبود یافتند.

به گزارش ایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، تدین با یادآوری اینکه هر سه بیمار ذکر شده، تا مرحله لوله‌گذاری و اتصال به دستگاه تنفس مصنوعی نیز پیش رفته بودند، هر سه این بیماران کاملا درمان شده و با حال عمومی خوب، از بیمارستان ترخیص شدند.

او از تلاش تمام پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که برای ارایه خدمت به بیماران به ویژه در بحران شیوع کروناویروس فداکاری کردند، قدردانی و اضافه کرد: در این روز‌های سخت که بیماری کووید۱۹ روزانه سبب جان باختن تعداد زیادی از بیماران مبتلا به کرونا می‌شود، شنیدن خبر بهبودی و درمان بیماران، باعث افزایش امید در جامعه می‌شود و نشان دهنده ایثار و فداکاری کارکنان حوزه سلامت است.

تدین، رئیس بیمارستان شهید فقیهی شیراز ابراز امیدواری کرد مردم استان همچنان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، برای حفظ جان خود، خانواده و اطرافیان، خطر ابتلا به کرونا را جدی بگیرند و در مسیر سخت مقابله با این اپیدمی، همراه و یاور مدافعان سلامت باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
باید از کادر درمان بویژه از تلاش گران بیمارستان فقیهی سپاسگزاری کرد
امیدوارم روش درمان را بصورت یک مقاله تحقیقاتی منتشر کنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر