بازدید 9066
۲
صربستان اولین قربانی جاه‌طلبی شاگردان ناظم الشریعه

پیروزی بزرگ تیم ملی در آغاز جام‌جهانی فوتسال

کد خبر: ۱۰۷۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۶ 14 September 2021

تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 19:30 امشب (سه‌شنبه - به وقت ایران)، در نخستین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی فوتسال 2021 لیتوانی و در سالن ویلنیوس پارک به مصاف صربستان رفت و با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد.

ایران در این مسابقه با ترکیب علیرضا صمیمی، حمید احمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، مسلم اولادقباد و مهدی جاوید وارد زمین شد. شاگردان محمد ناظم‌الشریعه بازی را مقتدرانه و هجومی آغاز کردند و حمید احمدی در دقیقه 4 بازی، گلی زیبا از طریق شوت از راه دور به ثمر رساند. چند ثانیه بعد و در حالی که همچنان دقیقه 4 سپری می‌شد، فرهاد فخیم روی پاس محمدرضا سنگ سفیدی گل دوم ایران را وارد دروازه صرب‌ها کرد.

پیروزی بزرگ تیم ملی در آغاز جام‌جهانی فوتسال

تیم رده پنجم جهان پس از زدن این دو گل، عقب‌نشینی کرد و صربستان صاحب توپ و میدان شد. حمید احمدی که در دقیقه 2 بازی کارت زرد دریافت کرده بود، در دقیقه 11 به‌خاطر خطای شدیدی که مرتکب شد، برای دومین بار اخطار گرفت و از زمین اخراج شد. صربستان پس از این اتفاق هم توپ و میدان را در اختیار داشتند و صاحب چندین موقعیت خطرناک شدند که علیرضا صمیمی در نقش ناجی تیم ملی کشورمان ظاهر شد. در دقیقه 18، شاگردان میودراگ آکسنتیویچ توسط میلوس استویکوویچ به گل نخست خود رسیدند.

در نیمه دوم هم فرصت‌های صربستان ادامه داشت که واکنش‌های صمیمی، بازیکنان این تیم را ناکام می‌گذاشت. در ادامه مسابقه هم احمد اسماعیل‌پور گل سوم ایران را در دقیقه 37 به ثمر رساند و دراگان تومیچ با گلزنی در دقیقه 38، مجدداً فاصله را به یک گل کاهش داد. حملات صربستان در ادامه، راه به جایی نبرد و در آخرین دقیقه، اسلوبودان رایچویچ با کارت قرمز داور روبه‌رو شد.

در پایان تیم ملی کشورمان به نخستین تیم آسیایی جام جهانی لیتوانی تبدیل شد که موفق به کسب امتیاز و پیروزی شده و پیش از دیدار آرژانتین و آمریکا، صدرنشین گروه F شد.

تیم ملی ایران روزهای جمعه و دوشنبه در چارچوب مرحله گروهی، به ترتیب مقابل آمریکا و آرژانتین صف‌آرایی خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بردن صربستان در فوتسال ، اون هم با نتیجه ۳-۲ از کی پیروزی بزرگ محسوب میشه ؟
با این همه خطا در مقابل صربستان پنجمی انتظار دارید با قهرمان دوره قبل(آرژانتین)پیروز بشیم...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار