بازدید 12856
۷

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۲۳ شهریور/ ۴۰۸ بیمار دیگر جان باختند

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۳۷ میلیون و ۸۶۶ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از ۲۲ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۱۲۳ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۷۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱ 14 September 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۲۵ میلیون و ۹۳ هزار و ۷۸۴ دوز اول و ۱۲ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۷۶۷ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده که بر اساس آن، مجموع واکسن‌های تزریق شده به ۳۷ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۵۵۱ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق یک میلیون و ۲۲۹ هزار و ۲۰۳ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۲ هزار و ۳۲۹ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۳۴۳۶ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۶۵۶ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۴۰۸ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۱۵ هزار و ۱۶۷ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۴ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۲۷ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۷۱۲۳ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۰ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۶۴۱ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۱۶۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۹ شهر در وضعیت نارنجی و ۷۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۵ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۵ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۷
مسعود پزشکیان وزیر سابق بهداشت و نماینده مجلس دیروز مصاحبه کرده و گفته روزانه 800 تا 1200 نفر فوتی داریم تازه اگر درست مراقبت کنند
نمیدانم چه سیاست کثیفی است که تا چند ماه پیش واکسن وارداتی دارای چی پی اس بود دارای موادی بود که مردان را به زن تبدیل میکرد دارای مواد بود که مردم را فلج میکرد و به دلیل تحریم امریکا نمیتوانستیم واکسن وارد کنیم ولی بعد از انتخابات همه این ها رفع شد . فقط ماندم جواب خدار را در ان دنیا در برابر تلفات مردم چه خواهند داد
توی خبرها خواندم در باغ وحش آتلانتا حیوانات‌ را هم دارد واکسینه می‌کند!!
الان توی خیلی از کشورها دارند افراد 12 تا 18 سال را واکسینه می‌کنند وما در فکر رکورد شکنی!!! ب
بیشترین تعداد واکسن تزریق شده در روز در ایران نیست!
از واکسن جدا
پس از باخت وحشتناک دولت قبل در انتخابات و عدم شرکت ویا رای دادن به رییسی و احمدی نژاد!! دولت روحانی دچار افسردگی سیاسی شد و همه چیز را رها کرد و نتیجه اش طوفان کرونا بوده که الان روزهای آخرش است.
باز دوباره این جمله بیشترین تعداد رو کپی پیست کردین؟؟ اه چقدر بیحالین که حوصله ندارین یک نیم خط رو پاک کنین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر