بازدید 4380
چمن مصنوعی روی بازی پرسپولیس تاثیر ندارد

آشوبی:استقلال تاجیکستان دیگر ناشناخته نیست

کد خبر: ۱۰۷۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۴ 13 September 2021

پیشکسوت فوتبال ایران حریف فردا شب پرسپولیس را یک حریف خوب و قدرتمند می داند.

به گزارش تابناک ورزشی، فرزاد آشوبی در گفت و گو با پایگاه خبری خانه فوتبال در خصوص دیدار فردا شب پرسپولیس ایران و استقلال تاجیکستان در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:فکر می‌کنم پرسپولیس شرایط خوبی دارد و برای فردا باید انتظار داشته باشیم که یک پیروزی دیگر را ثبت کند.
وی درباره سطح فنی تیم فوتبال استقلال تاجیکستان گفت:در مرحله قبل کسی شناختی از این تیم نداشت و آنها هم توانستند به دور حذفی صعود بکنند اما الان دیگر این مزیت را ندارند. پرسپولیس به خوبی از این تیم شناخت دارد، استقلال تاجیکستان تیم خوبی است که توانسته به این مرحله صعود کند اما پرسپولیس آنها را شکست می دهد.
پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص برگزاری بازی در چمن مصنوعی تاکید کرد:به نظر من این مسئله خیلی روی کار و پرسپولیس تاثیر ندارد.البته من شنیدم که کیفیت چمن خوب بوده اما در کل نمی تواند روی روند کاری پرسپولیس اثر بگذارد.
وی در واکنش به اینکه خیلی از هواداران پرسپولیس معتقدند بازی فردا شب به این تیم با استقلال تاجیکستان یک بازی ساده خواهد بود عنوان کرد:اصلا چیزی به اسم بازی ساده در چنین مسابقاتی وجود ندارد. همانطور که گفتم تیم تاجیکستانی کیفیت بالایی داشته که توانست در دور گروهی الهلال را هم شکست بدهد، پس آنها کاملاً قابل احترام هستند و البته انگیزه زیادی دارند تا بتوانند در لیگ قهرمانان آسیا بمانند.
آشوبی در پایان گفت: شرایط پرسپولیس طوری است که می‌تواند به خاطر ساختار خوبی که دارد حریفش را شکست بدهد اما حواس پرسپولیسی‌ها باید به اتفاقات فوتبال و حوادث بازی باشد تا خدای نکرده غافل گیر نشوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر