بازدید 7650

موضوع واردات خودرو فردا در مجلس بررسی می‌شود

وزیر صمت گفت: دولت در حال حاضر برنامه‌ای برای واردات خودرو ندارد. قرار است موضوع واردات خودرو فردا سه شنبه ۲۳ شهریور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی شود.
کد خبر: ۱۰۷۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 13 September 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از صدا و سیما، سید رضا فاطمی امین در واکنش به برخی جریان‌سازی‌های رسانه‌ای اظهار کرد: دولت در حال حاضر برنامه‌ای برای واردات خودرو ندارد. از سویی دیگر نیز وزرات صمت برای صنعت خودروسازی کشور دو برنامه شش ماهه و دو ساله با توان داخلی مشخص کرده است.

وزیر صمت با اعلام اینکه هر دو برنامه به صورت همزمان از مهرماه امسال آغاز می‌شود، گفت: برنامه کوتاه مدت با هدف رسیدن به اهداف تعیین شده تا پایان سال ترسیم شده است.

فاطمی امین کاهش قیمت همزمان با افزایش تولید و کیفیت و اجرای تعهدات خودروسازان را از جمله اهداف وزارت صمت برشمرد و افزود: رسیدن به تولید سالانه سه میلیون خودرو برای افق ۴ ساله خودروسازی کشور ترسیم شده است.

وی افزود: صنعت خودروسازی و سیاست‌های آن موضوعی وسیع و مهم است که بیشتر در مورد آن اطلاع رسانی خواهد شد.

قرار است موضوع واردات خودرو فردا سه شنبه ۲۳ شهریور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بررسی شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۱۳
به خدا قسم که اگر عرضه و توان داشته باشید با مافیای خودروسازان برخورد کنید و برای پیشرفت صنعت کشور قدمی برداریدددددددددددددددددددددد!
لطفا کاری کنید که ماشین خریدن سرمایه گذاری محسوب نشه . چرا باید یک وسیله ای که ازش استفاده میشه چند سال بعد با قیمت خیلی بیشتر فروخته بشه؟
آره دیگه برنامه 4 ساله بدیم حالا تا چهار سال دیگه کی مرده کی زنده ، بعد 4 سال هم یکی دیگه بیاد یه برنامه 4 ساله دیگه بده و ....
مرگ بر مافیای خودرو در ایران و همه کسانی که از کنارش نون میخورن و سود میبرند ...
بهتره که دولت و وزارت صمت قدمی برنداره! اگر قانون تصویب بشه خود مردم خودرو وارد کنن برای مصرف یا فروش.
محاله محال
اگه تمام کهکشانها به هم بپیچه هم محاله که قانون آزادسازی واقعی واردات خودرو تصویب و اجرا بشه
کاش برنامه شش ماهه و دو ساله برای شکستن انحصار مثلا خودرو سازان داخلی (مونتاژ بنجل ترین ها و سرکیسه کردن ملت و دولت و کشور) میگذاشتید بیش از 50 سال انحصار و فساد بس نیست؟!
نه نمی خواد وارد کنید به حمدالله که توان خرید مردم بالاست قیمت خودرو هم منطقیه تولید هم که به اندازه داریم. مردم هم اینطور نیست که تو 4 5 سال گذشته آرزوی خرید خودروی لگن داخلی به قیمت پول خونشون رو داشته باشن. پس وارداتم نمی خواد بکنید. همه چی آرومه.

خودت تنهایی به این لزوم نداشتن برنامه واردات رسیدی یا کمکتم کردن جناب آقای مثلا وزیر.

نکشیمون با این همه تدبیر.
با سلام و احترام در این موضوعه که عیار دولت آقای دکتر رئیسی رقم خواهد خورد اگر بتواند جلوی مافیا خودرو بایستد مشخص خواهد شد که توانمندی بالایی در دولت وجود داره.به امید رفع انحصار استفاده از خودرو های بی کیفیت داخلی و رشد صنعت خودروی کشور
شما می فهمید به بهانه حمایت از تولید داخل ارابه مرگ می سازید؟!!
فقط آزادسازی مهم نیست باید تعرفه گمرکی هم معقول باشه که در نهایت عموم مردم بتونن ماشین یا حتی موتور با کیفیت خریداری کنن و آلودگی هوا هم کمتر میشه و ظاهر شهر هم زیبا تر
واردات ممنوع. در غیر این صورت قیمت دلار و تورم سر به آسمون میذاره. گوش به حرف بعضی مردم تنبل و مفت خور ندین که میخوان نفت بفروشن جنس وارد کنن و آبروی ایران و تولید کننده ایرانی رو ببرن. اینو دیگه هر بچه ای میفهمه که واردات تو این وضعیت اقتصاد کشورو فلج میکنه....
واردات خودر مساوی است با خروج ارز و افزایش در خواست به ارز و بالارفتن ارز و تورم در جامعه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار