پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۲۲ شهریور

نیما میرزایی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: نکته مهم و مثبت بازار طی ماه های اخیر افزایش ارزش معاملات است که از طریق جمع شدن مکرر صف های فروش، ضمن ایجاد جو با ثبات در روند ها، موجب دلگرمی سهامداران کم صبر شده است. البته توصیه مهم به سهامداران دقت و تامل بیشتر در خریدهایشان می باشد!
کد خبر: ۱۰۷۵۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۲ 12 September 2021

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ نقشه بورس رنگ قرمز به خود گرفت و شاخص‌ها اُفت سنگینی را تجربه کردند. شاخص کل با ریزش بیش از ۴۰ هزار واحد کانال ۱.۵ میلیون واحدی را از دست داد و شاخص کل هموزن نیز با کاهش بیش از ۱۳ هزار واحدی، سطح خود را به ۴۵۰ هزار واحد تنزل داد.

آمار‌ها نشان می‌داد که خروج سنگین پول حقیقی را در بازار شاهد بودیم به طوری که این خروج ۱۴۲۲ میلیارد تومان ثبت شد.  

پیش بینی بورس فردا دوشنبه ۲۲ شهریور | بازگشت بازار در گرو بازگشت شاخص ساز‌ها
 

بورس فردا همچنان نزولی خواهد ماند؟

نیما میرزایی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: برای بازار فردا پیش بینی می‌شود که عرضه‌های سنگین در ابتدای معاملات وجود داشته باشد، ولی با حمایت حقوقی‌ها و برخورد به ناحیه قبلی برگشت شاخص، کم کم خریداران بیشتری نیز ظاهر خواهند شد و وضعیت معاملات بهبود خواهد یافت، هر چند انتظار سبزی یکپارچه در تابلو معاملات اندکی دور از انتظار است. وی افزود: همچنین در روند برگشتی احتمالی انتظار می‌رود که سهم‌های بزرگ و شاخص ساز پیش قدم باشند.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار داشت: نکته مهم و مثبت بازار طی ماه‌های اخیر افزایش ارزش معاملات است که از طریق جمع شدن مکرر صف‌های فروش، ضمن ایجاد جو با ثبات در روند ها، موجب دلگرمی سهامداران کم صبر شده است. البته توصیه مهم به سهامداران دقت و تامل بیشتر در خریدهایشان می‌باشد!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار