بازدید 13691

خوزستان روی نفت نشسته و مردم آن در بدبختی هستند

استاندار خوزستان با بیان اینکه برای حل مشکل فاضلاب اهواز باید عملیاتی اقدام کرد، گفت: تا زمانی که اقدامات و جلسات عملیاتی نباشند، مشکلات شهر اهواز حل نخواهد شد.
کد خبر: ۱۰۷۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 12 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، صادق خلیلیان در نشست بررسی پروژه های فاضلاب و دفع آب های سطحی که امروز ۲۰ شهریورماه در اهواز برگزار شد، با بیان اینکه دولت و مقام معظم رهبری پشت خوزستان ایستاده اند، اظهار کرد: باید دید مشکل خوزستان چه چیزی است که مسایل استان حل نمی شود.

وی افزود: خانواده های ما نمی توانند اینجا زندگی کنند و واقعا باید کاری برای فاضلاب اهواز انجام داد.

استاندار خوزستان گفت: سال های زیادی است که وضعیت فاضلاب اهواز به این شکل است. اگر قدرت قاهره وجود داشت، کل مسوولان را می گذاشتند تا درون همین خیابان ها زندگی کنند و خانه های مسوولان را به مردم می دادند.

خلیلیان عنوان کرد: اگر قرار باشد به کسی حقوق ندهند، عده ای بدبخت بیچاره حقوق دریافت نمی کنند و مدیران سر موعد حقوق خود را می گیرند. اگر قرار باشد کسی در بدترین محل زندگی کند، عده ای بدبخت و بیچاره هستند که در شرایط بد زندگی می کنند و مسولان در بهترین محل ها زندگی می کنند.

وی افزود: دولت ها می آیند و می روند اما نهایت همین وضعیتی است که می بینیم. خوزستان روی نفت نشسته است و مردم آن در بدبختی زندگی می کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه برای حل مشکل فاضلاب اهواز باید عملیاتی اقدام کرد، گفت: تا زمانی که اقدامات و جلسات عملیاتی نباشند، مشکلات شهر اهواز حل نخواهد شد. باید گیر کارها را پیدا و حل کنیم.

خلیلیان ادامه داد: اگر جای نماینده های شهر اهواز بودم، در ورودی شهر اهواز می ایستادم و به مسوولان شهر اهواز اجازه ورود نمی دادم. نمی شود به این شکل ادامه داد زیرا ته این خط، بن بست است.

وی با بیان اینکه مسوولان در استان زحمت می کشند اما باید خروجی کار مسوولان را مردم ببینند، افزود: باید راه حلی برای بن بست هایی که مردم در آن گرفتار شده اند پیدا و مشکلات را حل کنیم.

استاندار خوزستان گفت: باید بر روی اقتصاد استان کار شود. مسایل امنیتی، سیاسی و... به اقتصاد ارتباط دارند و در این زمینه باید مشکل اقتصاد و بیکاری مردم خوزستان را حل کنیم.

خلیلیان عنوان کرد: اگر مشکل اقتصاد و بیکاری در خوزستان حل شود و شهرهای استان توسعه پیدا کنند، قطعا نیازی به زندان اضافه نیست.

وی افزود: برای حل مشکل فاضلاب اهواز پیش از آغاز بارندگی ها دو ماه وقت باقی مانده است و باید یک کار عملیاتی در این زمینه انجام شود. در این زمینه از برنامه بلند مدت حل مشکل فاضلاب هم نباید غافل شد و باید به صورت همزمان این برنامه را نیز پیش ببریم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۱
تازه متوجه شدید؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
خوب اگه متوجه شدید درصدی از فروش نفت را به استان مالیات دهید و آنجا روآباد کنید تا خوزستانیها بر گردند و باعث رونق اقتصادی کل کشور شوند
با سلام و مردم فقیر ایران و مردم مظلوم ایران که مورد ظلم قرار گرفته اند با مسولانی بی وجدان که فقط به فکر ثروت اندوزی برای بعد از پست خود میباشند و مردم گرفتار کرده اند کشوری با این همه ثروت و ملت فقیر و گرسنه و دردمند یعنی مسولان دزد و بی وجدان !!!60 میلیون یارانه 45500 تومان بگیر که 11 سال پیش 45500 یارانه به مردم داده اند و حالا سال 1400 هم همان مبلغ را به مردم پرداخت میکنند یعنی ظلم و بی عدالتی و بی وجدانی !!!
سلام
ضمن عرض ادب واحترام خدمت استاندارمحترم فقط لطف کنند به این سوال پاسخ بدهند زمانی که در دولت آقای احمدی نژاد مسئولیت داشتند چرا فکری برای خوزستان نکردند؟
بزرگترین ضربه را روحانی به خوزی ها زد با ان استانداری که انتخاب کرده بود که جیبش خیلی گشاد بود
لطفا سیاه نمایی نکن و کار کن
***خوزستان روی نفت نشسته و مردم آن در بدبختی هستند***
واقعا چی بگم طوری صحبت میکنند انگار از سیاره دیگری تازه فرود آمدن ؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
شما تا الان هیچ مسوولیتی نداشتید؟؟؟
42 سال از انقلاب میگذرد در سیستان و بلوچستان وقتی صدا و سیما نشان میدهد انگار انقلاب به آنجا نرسیده
با این تیتر زدنتون احتیاجی به شبکه‌های معاند نیست برای تفرقه افکنی و تجزیه طلبی. واقعأ دستتون درد نکنه.
پاسخ ها
عادل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
حقیقت را گفته برادر.مگر جنابعالی منکر فقر و بیکاری و تشنگی مردم خوزستان هستید،مگر شما منکر وجود منابع عظیم نفت و گاز در خوزستان هستید.نفاق بزرگترین آفت دین انسان است
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
مگه دروغه بیش از صد سال که خرج ایران از خوزستان بدبخت و بیچاره و مظلوم داده میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
شما حتما از این وضعیت متنفع هستید حتما از آن آدم های نژادپرست هستید که حتی حاضر نیستید یکی از این خادمان دولت کاری بکند.پش ایشان درست گفتند که باید دید چه کسانی نمیگذارند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
خوزستان یک مرز اعتباری استانی است. مردم آن مالک منابع نفتی نیستند مردم ایران صاحب منابع هستند. مرزها را به اعتبار می توان تغییر داد‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
مردم خوزستان فقط باید این چهار سال آقای رئیسی را مهلت بدهند اگر وضعیت اقتصادی وعمرانی اصلاح نشود باید فکری خودشان به حال خودشان بکنند آخه تا کی باید توی ذلت زندگی کردن
اقاي استاندار
با اين دست فرمان كه گرفته ايي به جايي نميرسي
كمتر حرف بزن كارت را انجام بده
براي نماينده تكليف ننويس
اینک خوزستان بیشترین منابع آب و نفت و گاز را دارد بر همگان واضح و مبرهن و روشن است
اما اینکه همه این مشکلات را می دانند
و مرتب تکرار می کنند
و مرتب می گویند
و خوزستان همیشه هم مشکل دارد
و هیچ کاری هم نمی کنند
زجر آور است
درود آور است
و مصیبت بار است
ماکارمیخوایم فقط کار
همچین میگه انگار دیروز از مریخ رسیده که داره توضیح واضحات میده. توو دولت احمدی نژاد نبودی؟ اون موقع خوزستان خیلی اباد بود؟ یه مشت حراف بی عرضه
با سلام به مردم صبور خوزستان مردمی که باوجود ثروت زیاد درمحل زندگی ولی می بینیدکه سالهاست محل زندگی آنهاتغییرچندانی نکرده لطفا نگاهی به بندرماهشهر وحاشیه این شهر بیندازید خداوکیلی از سال 57تاکنون چه تغییر اتی کرده متاسفانه تنها تغییری که طی سالها کرده شهردار ی این شهر فقط فلکه ها یا نقشه میدانهای شهر را تغییر داده واقعا میشه به اشهر گفت بندر!
کل ایران روی طلا خوابیده اون وقت این وضعشونه ...
بعمل کار براآید ،جناب خلیلیان آیا تابحال خوزستان نیامده بودید و خارج استان زندگی کردید بدون مسافرت و سرکشی به استان گویی شما فرزند این شهر نیستید و وابسته ای در این شهرو استان ندارید
چرا اون مصوبه ای که میگه 3.5 درصد از درآمد فروش نفت را برای خود استان هزینه کنند را اجرا نمیکنید؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان