بازدید 7055

واکنش رونالدو به شروع بازگشت توفانی‌اش در منچستریونایتد

کد خبر: ۱۰۷۵۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰ 12 September 2021

کریستیانو رونالدو امشب (شنبه) و پس از 12 سال دوری از جمع شیاطین سرخ، برای نخستین بار در فصل 22-2021 با پیراهن منچستریونایتد به میدان رفت و در پیروزی 4 بر یک شاگردان سولسشایر مقابل نیوکاسل، موفق شد دو بار گلزنی کند.

واکنش رونالدو به شروع بازگشت توفانی‌اش در منچستریونایتد

رونالدو پس از این مسابقه در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: پیش از بازی عصبی بودم و شاید عملکرد چندان خوبی نداشتم. انتظار نداشتم در سراسر بازی، هواداران نام مرا صدا بزنند. انتظار داشتم که یک گل بزنم، اما انتظار زدن دو گل را نداشتم. از هواداران بابت کاری که امروز کردند، تشکر می‌کنم. نتیجه باورنکردنی کسب کردیم، اما من اینجا هستم تا به تیم کمک کنم و بازی‌ها را ببریم.

وی با اشاره به اینکه هنوز می‌تواند برای شیاطین سرخ مثمرثمر باشد، تصریح کرد: شب گذشته فکر می‌کردم که می‌خواهم خوب بازی کنم و نشان دهم هنوز توانایی کمک به تیم را دارم. این باشگاه باورنکردنی است و من بابت بازی در منچستریونایتد بسیار افتخار می‌کنم. تمام تلاش خود را می‌کنم تا هواداران به من افتخار کنند.

ستاره منچستریونایتد با بیان اینکه تیمش در مسیر خوبی قرار دارد، گفت: من به منچستریونایتد آمدم تا به این تیم کمک کنم. تیم اگر می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ برتر قهرمان شود، باید بالغ باشد. همه می‌دانند که فوتبال انگلیس نسبت به هر کشوری متفاوت است و ویژه‌ترین سبک فوتبال را دارد. من در سن 18 سالگی به انگلیس آمدم و رفتاری باورنکردنی با من داشتند. به همین دلیل به منچستریونایتد بازگشتم.

واکنش رونالدو به شروع بازگشت توفانی‌اش در منچستریونایتد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان