پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۱ شهریور

ایمان رئیسی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: بازار در حال حاضر دچار سردرگمی شده تا نرخ دلار مشخص شود اما از طرفی تورم و افزایش نقدینگی سالانه و اصلاح عمیق سال گذشته و ترس حاکم بر بازار، اجازه شکل گیری حباب را نداده است.
کد خبر: ۱۰۷۵۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱ 11 September 2021

به گزارش بورس تابناک، بورس امروز هر چند با سبزپوشی شاخص کل به پایان رسید، اما در واقع این سبزپوشی هیچ یک از سهامداران را خوشحال از بازار امروز بدرقه نکرد چرا که بیشتر سهام در منطقه قرمز در حال معامله بودند و در همین منطقه هم به کار خود پایان دادند. 

نکته مهم بازار امروز شدت گرفتن خروج پول حقیقی از بازار بود که این رقم در پایان معاملات روز جاری به حدود ۴۶۸ میلیارد تومان رسید.

پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۱ شهریور | بازار همچنان نزولی است؟
 

بورس فردا چگونه خواهد بود؟

ایمان رئیسی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: با توجه به فشار‌هایی که از طرف ۵+۱ برای بازگشت ایران به برجام در چند هفته گذشته وارد شده و بنظر میرسد تکلیف برجام تا دو الی سه ماه آینده و حتی زودتر از آن مشخص گردد.

وی افزود: بازار در حال حاضر دچار سردرگمی شده تا نرخ دلار مشخص شود، اما از طرفی تورم و افزایش نقدینگی سالانه و اصلاح عمیق سال گذشته و ترس حاکم بر بازار، اجازه شکل گیری حباب را نداده و خب بالطبع در صورت شکل گیری روند اصلاحی، این اصلاح برخلاف اصلاح سال گذشته که ریزشی بود، به صورت فرسایشی و زمانی خواهد بود.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: در کل به نظر می‌رسد در روز‌های آینده این روند فرسایشی ادامه دار باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار