بازدید 17199

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۱۹ شهریور/ تزریق بیش از ۱ میلیون دوز واکسن در شبانه روز اخیر

در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۳۳ میلیون و ۴۴۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش ۲۱ هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۴۱۸ تن از ایشان وخیم است.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 10 September 2021
تابناک اجتماعیتاکنون ۲۱ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۲۰ دوز اول و ۱۱ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۵۶۹ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده که بر اساس آن، مجموع واکسن‌های تزریق شده به ۳۳ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۸۹ دوز رسیده است؛ عددی که از تزریق یک میلیون و ۳۹ هزار و ۹۶۲ دوز واکسن در شبانه روز اخیر در کشورمان حکایت دارد.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۱۱۴ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده و از این بیماران، ۳۱۸۷ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۵ میلیون و ۲۵۸ هزار و ۹۱۳ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، ۴۴۵ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۱۳ هزار و ۳۸۰ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۴ میلیون و ۵۰۹ هزار و ۹۰۵ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

همچنین ۷۴۱۸ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۳۰ میلیون و ۱۷ هزار و ۳۷۸ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۲۴۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۴۴ شهر در وضعیت نارنجی و ۵۸ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» ۲.۵ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۷.۵ درصد، در حالی که میانگین نرخ مرگ در جهان ۲.۳ درصد است و همچنان وضعیتی به مراتب بهتر از کشورمان را نشان می‌دهد.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۰
خوب به گفته مسولین موج 5 را گذراندیم . و مردم اماده باشن برای موج 6
خوب به گفته مسولین موج 5 را گذراندیم . و مردم اماده باشن برای موج 6
وقتی آمارهای افزایشی است، تعداد بیماران بدحال 100 تا 100 تا و 200 تا 200 تا یا بیشتر بالا می ره. ولی وقتی کاهشی میشه تا این بیماران بدحال تعیین تکلیف شوند (خوب شوند یا فوت کنند)، تعدادشان 20 تا 20 تا یا 50 تا 50 تا کم می شود.
این نشان می دهد که چقدر رد کردن یک موج سخت است و چه فشاری به سیستم بیمارستانی می آورد که باید تا هفته ها و ماهها درگیر تعیین تکلیف شدن بیمارانی باشد که از دوران پیک، و حتی از آنزمانیکه شیب منحنی تعداد بیماران کاهشی شده، روی تختهای مراقبت ویژه افتاده اند.
هچنان زیر 10 درصد واکسینه کامل
بهمن ماه چه ماه خوبی است که حتی روی بیماری و واکسن زدن اثر می گذارد و مردم کمتری می میرند
‏امارات واکسن زد، واکسن ساخت، واکسن صادر کرد. ما هنوز واکسن رونمایی میکنیم. حتی واکسن مشترکمون با روسیه و کوبا هم به مرحله تزریق نرسید. مقاله برکت هم چاپ نشد.
خدایا

سازنده و منتشر کننده کرونا را نابود کن ( چین یا هر کشور دیگه )
زندگی مختل شده
دنیا به گند کشیده شده
خسته شدیم

کم آوردیم
به همه واکسن زدید غیر از من که بیماری قلبی دارم با 42 سال سن وسط تهران هر روز درگیر مترو و اتوبوس و کرونا
با سلام و ضمن خسته نباشید به وزارت محترم بهداشت و درمان، انشاالله تزریق بیش از یک میلیون واکسن در روز و رساندن آن به 2 میلیون واکسن هدف آن وزارت محترم باشد ضمنا خسته نباشند کادر درمان و نیروهای نظامی که به کمک وزارت بهداشت آمده اند
ایتطور که معلومه حالا حالاها سر کاریم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل