بازدید 4932
۱

قبض‌های نجومی برای اهالی روستای سرکلاته کردکوی

صدور قبض های نجومی فقط برای حقوق برخی مدیران نیست و مردم عادی هم می توانند قبض نجومی داشته باشند، مانند برخی از مشترکان آب روستای سرکلاته خرابشهر کردکوی.
کد خبر: ۱۰۷۵۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۴ 09 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبر گزاری صداوسیمای مرکز گلستان، برای برخی مشترکان آب در روستای سرکلاته خرابشهر کردکوی فبض هایی صادر شده که شاید ده برابر مصرف همیشگی آنها باشد.

قبضهایی که صفت نجومی بیشتر به آنها می خورد و نارصایتی اهالی این روستا را در پی داشته است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آب و فاضلاب گلستان اما می گوید: مردم باید از مصارف غیر ضروری مانند شستن خودرو و پارکینگ با آب شرب خودداری کنند تا مشمول جریمه و هزینه هنگفتی نشوند.

او اما با این حال از احتمال ثبت اشتباه شماره کنتور مشترکان توسط مامور آب خبر می دهد و از مشترکان می خواهد با ثبت شماره جدید کنتور خود به اداره آب کردکوی مراجعه کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
شماره کنتور درست است ولی خودتون می دونید چکار کرده اید
در ماه های قبل وقتی مثلا شماره کنتور 867 است و مصرف دوره 50 متر برای دو ماه است را کنتور خوان 837 می نویسد و مصرف دوره 20 متر می شود و 30 متر ان حساب نمیشود و مردم ساده لوح هم می گویند این ماه چقدرقبض اب کم اومده ولی نمی دانند که 30 متر ان در دوره بعد با 50 متری که در دوره بعد مصرف می کنند جمع میشود و 80 میشود حال اگر چند دوره این کار را کنتورخوان کند و مصرف را به 200 متر برساند مبلغی حدود 7 ملیون تومان میشود
این متن را بر اساس تجربه ای که بر سر خودم امده می نویسم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر