بازدید 5616
۱

بالاترین میزان قربانیان کرونا در انگلیس در ۶ ماه اخیر

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد: شمار قربانیان روزانه کووید در انگلیس به بالاترین میزان در ۶ ماه اخیر رسید.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۴ 08 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از لندن، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد: در ۲۴ ساعت اخیر، ۲۰۹ نفر دیگر در این کشور، به علت ابتلا به ویروس کرونا جان باختند که این میزان از ۱۹ اسفند ماه پارسال بی سابقه است.

براساس اطلاعیه وزارت بهداشت ورفاه اجتماعی انگلیس، با جان باختن ۲۰۹ نفر دیگر در این کشور، شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور، مطابق آمار دولتی، به ۱۳۳ هزار و ۴۸۳ نفر رسید.

دولت انگلیس فقط افرادی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به کووید ۱۹ جان ببازند، قربانی ویروس کرونا محسوب می‌کند، اما مرکز ملی آمار انگلیس چند هفته پیش اعلام کرد ۱۵۷ هزار گواهی فوت ناشی از کرونا در این کشور صادر شده است.

براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، در شبانه روز اخیر همچنین نتیجه آزمایش کرونای ۳۷ هزار و ۴۸۹ نفر دیگر در این کشور، مثبت شد و شمار مبتلایان به کرونا در این کشور، به ۷ میلیون و ۵۶ هزار و ۱۰۶ نفر رسیده است.

به گزارش سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس، تا روز سه شنبه این هفته، حدود ۴۸.۳ میلیون نفر (۸۸.۸ درصد از جمعیت بالاتر از ۱۶ سال) دوز اول و ۴۳.۶ میلیون نفر (حدود ۸۰.۱ درصد از افراد بالاتر از ۱۶ سال) نیز هر دو دوز واکسن کرونا را در این کشور دریافت کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مقایسه شود با ۷۰۰ ایران
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار