بازدید 4649

اسد:‌روابط سوریه‌و‌لبنان نباید تحت تاثیر تحولات‌قرار‌گیرد

رییس جمهوری سوریه در دیدار با یک هیات لبنانی گفت: روابط بین دو کشور نباید تحت تأثیر تحولات و شرایط قرار گیرد، بلکه باید برای تحکیم آن تلاش کرد.
کد خبر: ۱۰۷۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۰ 06 September 2021

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بشار اسد روز یکشنبه در دیدار با هیاتی شامل روحانیون، شخصیت‌های سیاسی و حزبی و اقتصادی و اجتماعی لبنان به ریاست طلال ارسلان رئیس حزب دموکراتیک لبنان تاکید کرد که سوریه در کنار مردم لبنان خواهد ماند و از آنان در عرصه‌های مختلف حمایت خواهد کرد.

وی گفت: اعضای این هیات نماینده واقعی لبنان و اکثریت لبنانی‌ها هستند که به ضرورت و اهمیت رابطه با سوریه اعتقاد دارند و به آن وفادارند.

رئیس جمهوری سوریه اشاره کرد که رهبرانی که بینش صحیح و روشن دارند، از طریق روابط متقابل با مردم می‌توانند آن‌ها را به سمت هدف و ثبات سوق دهند.

طلال ارسلان رئیس هیات لبنانی نیز با بیان اینکه سوریه درس تسلیم نشدن در برابر استکبار جهانی و تجاوزگری را به همه جهان داد، تاکید کرد: گرفتاری‌های مردم سوریه و لبنان ساخته و پرداخته استعمار جدید است و هر کسی که با سوریه دشمنی کند با لبنان دشمنی می‌کند. هیچ میهن پرستی قطع روابط بین لبنان و سوریه را نمی‌پذیرد، زیرا از پشت خنجر زدن به لبنان و توطئه علیه سوریه به شمار می‌رود.

شیخ نصر الدین غریب شیخ فرقه مسلمانان توحیدی در لبنان نیز گفت که این هیات برای تبریک به رهبران و مردم به خاطر پیروزی بر تروریسم به سوریه آمد.

وی افزود: هیچ کس نمی‌تواند اراده قوی مردم سوریه را بشکند و فرقه مسلمانان توحیدی به سوریه و مردم آن وفادار خواهد ماند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی