بازدید 6802
۴

دشمنان ابایی از دروغ‌گویی و تهمت‌زنی ندارند

معاون فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت ابزار مهم رسانه را مهم‌ترین جنگ افزار نرم دشمن برای تحت تأثیر قراردادن اراده و هدف قرار دادن کیان نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های الهی و دین دانست و گفت: دشمن از این که بخواهد با دروغ و تهمت ذهن جوانان را نسبت به ارزش های دینی و الهی و اهداف انقلاب و ایران اسلامی تخریب کند و آنها را هم بفریبد، ابایی ندارد.
کد خبر: ۱۰۷۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳ 03 September 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مهدی احمدی، معاون فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت امروز با حضور در مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، ضمن بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری حوزه در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه بر اهمیت و فعالیت رسانه ای قویتر در جنگ رسانه ای نابرابر که دشمن با همه ابزار رسانه ای خود به میدان آمده و با بی پروایی تمام اقدام به دروغ پراکنی و تهمت علیه دین و مذهب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می کند، تأکید کرد.

وی ابزار مهم رسانه را مهمترین جنگ افزار نرم دشمن برای تحت تأثیر قرار دادن اراده و هدف قرار دادن کیان نظام جمهوری اسلامی و ارزشهای الهی و دین و مسموم و آلودن کردن ذهن و افکار جوانان و مردم برشمرد و بیان داشت: دشمن از این که بخواهد با دروغ و تهمت ذهن جوانان را نسبت به ارزش های دینی و الهی و اهداف انقلاب و ایران اسلامی تخریب کند و آنها را هم بفریبد، ابایی ندارد.

احمدی گفت: رسانه های دینی و ارزشی نظام جمهوری اسلامی، همچون رسانه حوزه به دلیل رعایت اخلاق اسلامی و انسانی، نمی‌توانند مانند رسانه‌های غربی که بی‌پروا اقدام به دروغ پراکنی و توهین می‌کنند عمل کنند، اما این عمل در فضای رسانه‌ای نباید بی‌پاسخ بماند، بلکه لازم است پاسخ محکم و قاطعی داده شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت از نقش رسانه حوزه برای نشر و پرداختن خدمت اجتماعی حوزه و روحانیت که این فعالیت موجب خار در چشم دشمن شده، تمجید کرد.

وی بیان داشت: از دیگر فعالیت های با ارزش که لازم است تز آن تقدیر کرد، تربیت کادر برای جنگ رسانه ای است. در دنیای حرفه ای امروز که رسانه به عنوان قدرت و ابزار جنگی به شمار می رود، کمتر خبرگزاری و رسانه ای اقدام به چنین حرکتی می کند چون موجب خنثی شدن اهداف، برنامه ها و ترفندها در مقابله با رسانه های رقیب می شود.

احمدی در ادامه بر تعامل بهتر و قوی و امضای تفاهم نامه و پی گیری برنامه و اهداف بین مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه و معاونت فرهنگی آستان مقدس برای مقابله با برنامه های دشمن در این جنگ نابرابر رسانه ای تأکید و آن را ضروری دانست.

معاون فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت مهمترین فعالیت این معاونت را فعالیت جدی تر در عرصه فضای مجازی در موضوعات مختلف آموزش قرآن و معارف الهی، رواق کودک، خانواده و … عنوان کرد و اظهارداشت: برای پیشبرد اهداف و برنامه های معاونت فرهنگی آستان مقدس و جذب جوانان و آشنایی آنها با برنامه های معارفی چاره ای جزء حضور قوی تر و پررنگ تر در فضای مجازی و سایبری نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۴
دشمن کجا بود .
ما هم از دروغگویی به مردم خودمان هیچ ابایی نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
زیر بیرق کجا سینه میزنی؟
خارجیها انقدر بیکارن که از صبح تا شب مشغول توطئه علیه شما هستند !!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار