بازدید 42705
دو هزار و پانصد و هفتاد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»

سلیمی نمین: تعاریف بی جای اصولگرایان احمدی نژاد را از خود بی خود کرد / پناهیان وزیر جدید بهداشت را تهدید کرد / پژمانفر: روحانی کشور را در مسیر انحرافی قرار داد

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: خوش خبری رئیسی در مورد روند تامین کالاهای اساسی / فعال اصولگرا: دولت رئیسی غول چراغ جادو ندارد / توضیحات معاون وزیر کشور درباره صدور حکم شهرداری زاکانی/توییت رحیمی جهان آبادی درباره اولویت اول در سیاست خارجی و ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۷۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۱ 02 September 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیترهایی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی انداخته می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

فیلتر جواب نمی‌دهد، همانطور که محدودیت ماهواره جواب نداد

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده تام‌الاختیار آیت‌الله‌ سیستانی در دیدار حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به شهر قم سفر کرده است، اظهار داشت:مسئولیت شما در دولت از سنگین تریم مسئولیت هاست اما از آنجا که می تواند حجم عمده ای از مشکلات مردم را حل کند، این سختی کار، با شیرینی همراه است. وی ادامه داد: قدر جایگاه و مسئولیت خودتان را بدانید و از این فرصت برای خدمت بیشتر استفاده کنید. حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی با اشاره به اینکه روی کودکان تمرکز کنید که آنها آینده این کشور هستند، تصریح کرد: به برخی دیگر از مسئولان هم گفته ام که تحریم و فیلتر برای نسل جدید و جامعه امروز جواب نمی‌دهد. حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی خطاب به وزیر کار گفت: همانطور که محدودیت ماهواره داشتن جواب نداد و امروز بسیاری از افراد ماهواره استفاده میکنند، محدودیت های دیگر هم جواب نمی‌دهد. حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی گفت: تنها راه مقابله با نفوذ رسانه ای و فرهنگی دشمنان، فعالیت در فضای رسانه ای و فرهنگی است که نمونه آن تاسیس شبکه تلویزیونی هدهد است که ما به زبان های مختلف راه انداخته ایم و در فضای ماهواره و همچنین اینترنت و اپلیکیشن موبایلی قابل دسترسی است.

وزیر بهداشت: نمکی شهید زنده است

بهرام عین اللهی در مراسم تکریم و قدردانی از خدمات سعید نمکی که در سالن امام جواد(ع) وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه، جلسه تودیع نیست بلکه جلسه تکریم و قدردانی از از خدمات بزرگمردی به نام دکتر سعید نمکی است که در این مدت شجاعانه در مقابل همه مسائل، ایستاد و خدا به او توفیق داد که در ایام مسئولیت، خدمات ارزشمندی را ارائه کند و اجر همه این کارها با خدا است. وی یادآور شد: بحران کرونا، چهره واقعی و خدمتگزار جامعه پزشکی و سلامت کشور را نشان داد و امروز بیش از 200 شهید مدافع سلامت تقدیم کشور کرده ایم. دوست بسیار عزیز ما، دکتر زارع رییس بیمارستان لبافی‌نژاد بود که جانشین ایشان شدم و امروز هم جایگزین دکتر نمکی شدم که به نوعی شهید زنده است و راه شهدا را ادامه می دهد و این پرچم، هیچ وقت بر زمین نخواهد ماند و اگر دلاوری برود، فرد دیگری پرچم نظام سلامت را نگه می دارد.عین اللهی یادآور شد: میدان مقابله با کرونا امروز میدان امتحان ماست. امروز شاهد گریه های خانواده هایی هستیم که هر روز تعدادی از آنها عزادار می شوند؛ امروز در کل وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی، مردان و زنان عملگرا و داخل میدان لازم داریم. امروز وزارت بهداشت عرصه جهاد فی سبیل الله است. اگر قرار بود همه چیز آرام باشد، دکتر نمکی همانند یک الماس در این عرصه کرونا، نمی درخشید.

طالبان: وزیر زن نداریم

ذبیح‌الله مجاهد گفت: مجاهدین ما پیشرفت کافی کرده‌اند و تاکنون ما یازده ایست بازرسی را گرفته‌ایم و ۳۴ نیروی مقاومت از جمله دو فرمانده کلیدی را از پای درآورده‌ایم. ما اکنون به جاده اصلی پنجشیر رسیده‌ایم و منطقه شیتال را به کنترل خود درآوردیم و تنها دو نیروی ما زخمی شدند.سخنگوی طالبان همچنین گفت، دولت جدید در افغانستان به زودی تشکیل خواهد شد اما هیچ وزیر زنی در کابینه نخواهد بود.این عضو طالبان در مصاحبه با روزنامه‌ ایتالیایی لا ریپابلیکا گفت: در اولین فرصت ممکن دولت جدید وحدت ملی تشکیل خواهد شد. میخواهیم دولتی تشکیل دهیم که تنها نیمی از افراد آن از وزرای پیشین باشند. طبق قرآن و شریعت زنان نمی‌توانند وزیر شوند اما می توانند در وزارتخانه ها، پلیس و دادگاه ها به عنوان دستیار کار کنند.ذبیح‌الله مجاهد همچنین گفت، از حضور زنان در دانشگاه‌ها هم ممانعت نمی‌شود. او همچنین درباره جنبش مقاومت در پنجشیر گفت، مذاکرات صلح هنوز هیچ نتیجه‌ای نداشته است.

فضاسازی روشنفکرنماها علیه رئیسی به روایت طلایی

طلایی با اشاره به جلسه رأی اعتماد ادامه داد: این عده که به دنبال سیاه‌نمایی هستند، از جمله همان افرادی هستند که در واکنش به اظهارات رئیسی در مجلس، در رابطه با سیاست بُدِن یک عده روشنفکرنمایی که اصلاً حداقل تحصیلات را هم ندارند، آن را بزرگنمایی کردند در حالی که این ریشه در تاریخ علم سیاست دارد، ارسطو و فارابی در این زمینه صاحب‌نظر و صاحب مکتب هستند، اما چهار نفر که از این موارد اطلاعی ندارند، شروع به فضاسازی کردند، در حالی که اگر تاریخ و منابع و کتاب‌های ارسطو و افلاطون را مطالعه کنید، می‌بینید آنجایی که در رابطه با سیاست جامعه و تمشیت امور جامعه است چه توضیحاتی ارائه شده است اما برخی حتی به خودشان زحمت نمی‌دهند در اینترنت یک سرچ کنند و این مطالب را مطالعه کنند.این چهره اصول‌گرا افزود: بالاخره نظام در همه عرصه‌ها، اعم از عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، دفاعی، اجتماعی نیازمند مالک اشترهایی است که بتوانند امورات را به خوبی اداره کنند. رفتار، گفتار و همه چیز آنها مالک اشترگونه باشد. لذا امیدوارم بتوانیم در این عرصه با سربلندی و افتخار به دنیا بگوییم یک رئیس جمهور مردمی، کارآمد، ساده‌زیست، رئیس جمهوری که قول و عملش با هم یکی است، را داریم. در حقیقت شاخصه‌هایی که در حال حاضر از رئیسی به عنوان یک رئیس جمهور مشاهده می‌کنم، روز به روز بیشتر می‌شود و من به شخصه نسبت به این موضوع که او می‌تواند به خوبی کشور را اداره کند، خوشبین هستم.

احمد پناهیان وزیر جدید بهداشت را تهدید کرد

احمد پناهیان در واکنش به وعده وزیر جدید بهداشت مبنی بر واردات واکسن گفته است: «فکر نکنید حزب اللهی هستید، کارتان نداریم.

انتشار نامه عزل فرمانده یگان حفاظت زندان اوین در بهمن ۹۹

رئیس سازمان زندان‌ها تصویر نامۀ دستور عزل فرمانده یگان حفاظت زندان اوین در بهمن سال گذشته، به دلیل نظارت ضعیف بر عملکرد پرسنل را منتشر کرد.محمدمهدی حاج محمدی در توئیتر نوشت: واضح است که نصب دوربین برای ثبت تخلف و پیگیری آنهاست؛ همانطور که سخنگوی محترم قوه قضائیه گفتند، این تخلفات سابقه رسیدگی دارد؛ ولی فقط برای آرامش خاطر هموطنان عزیزی که نگران شده‌اند، تصویر دستور عزل فرمانده یگان حفاظت ‎زندان اوین در ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ (۲۱ دی ۱۳۹۹) به دلیل نظارت ضعیف بر عملکرد پرسنل را منتشر می‌کنم.»

الاخبار: کشتی ایرانی وارد آب‌های سوریه شد

روزنامه لبنانی «الاخبار» امروز (پنجشنبه) نوشت، کشتی ایرانی که حامل سوخت برای لبنان است چهارشنبه (دیروز) وارد آب‌های سرزمینی سوریه شد.در ادامه این گزارش آمده، کشتی مذکور بار خود را در یکی از بنادر سوریه تخلیه می‌کند و سپس این سوخت به وسیله تانکر از سوریه به لبنان منتقل خواهد شد.الاخبار افزود، بخشی از بار این کشتی را حزب‌الله لبنان به بیمارستان‌های دولتی و امثال آن هدیه خواهد داد و سپس شرکتی خصوصی سازوکار فروش این سوخت به سازمان‌های خصوصی و ژنراتورهای برق را بر عهده خواهد گرفت.بنا به گفته منابع آگاه، کشتی دوم و سوم نیز با همین سازوکار خواهند رسید و هنوز درباره بار آنها و اینکه آیا سوختشان بنزین، مازوت (نفت کوره) یا هر دوی آنهاست، اطلاعاتی منتشر نشده است. همزمان این احتمال مطرح است که کشتی چهارم به زودی از ایران به راه بیفتد.نزدیکی ورود سوخت ایران به لبنان با سفر هیأتی از کنگره آمریکا به لبنان همزمان شده است. این هیأت که دیروز بیروت را ترک کرد ، مدعی شد، واشنگتن برای حل سوخت در لبنان تلاش می‌کند و نیازی به واردات سوخت از ایران نیست؛ عبارتی که «دوروتی شیا» سفیر آمریکا در لبنان نیز پیش‌تر آن را به کار برده بود.

سلیمی نمین: تعاریف بی جای اصولگرایان احمدی نژاد را از خود بی خود کرد

عباس سلیمی نمین در واکنش به تشبیه سازی ها و مصداق سازی هایی که اخیرا درباره رئیس جمهور مطرح می شود، گفت: یکی از دلایل از خود بی خود شدن آقای احمدی نژاد را تعاریف بیجای برخی چهره های اصولگرا می دانم. درست است که آقای احمدی نژاد انسان فرصت طلبی و دچار خودشیفتگی فاجعه‌آمیزی بود، تعاریف و تمجیدهای این چنینی، علی القاعده تاثیرات منفی داشت.این چهره سیاسی اصولگرا افزود: به طور طبیعی، عناصر متملق سعی می کنند به شخصیت های برجسته و کانون قدرت نزدیک شوند چراکه هر امضای کانون قدرت می تواند تاثیر جدی مالی بسیاری داشته باشد از این رو ما باید دقت داشته باشیم. این حرف بدین معنا نیست که کار خوب مسئول را نبینیم و از آن تقدیر نکنیم اما تعاریف کلی مانند اباذر زمانه یا شخصیت های تاریخی صدر اسلام، کار نادرستی است.سلیمی نمین اشاره کرد: نباید چک سفید امضا بدهیم؛ بدین معنا که هر کار بدی انجام بدهد بگوییم مالک اشتر است وقتی می گوییم مالک اشتر، یک هاله ای از تقدس به او می بخشیم و ضعف او را نمی بینیم. کمااینکه در مورد آقای احمدی نژاد هم همین اتفاق رخ داد آقای احمدی نژاد وقتی وارد حقه بازی شد و کاپشنش را حراج کرد که بگوید ساده زیست است دیگر کسی جرات نمی کرد به شخصی که او را معجزه هزاره سوم نامیدند یا در هاله نور قرار گرفته یا یار امام زمان است چیزی بگوید یا انتقاد کند؛ اگر هم انتقاد می کرد در تقابل با موج بود.

پژمانفر: روحانی کشور را در مسیر انحرافی قرار داد

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: روحانی کشور را در یک مسیر انحرافی قرار داد و لازم است، دولت جدید این مسیر غلط را متوقف کند.حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر درباره اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم، اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی و مقابله جدی با کرونا باید در اولویت اصلی دولت قرار گیرد.وی بیان کرد: این مسائل باید در همه بخش‌های دولت مورد توجه قرار گیرد. متأسفانه با عملکرد ضعیف دولت روحانی، امروز با توقف بسیاری از فعالیت‌های مهم در بخش‌های مختلف کشور مواجه هستیم و لازم است در دولت جدید این فعالیت‌ها مجدداً آغاز شود.نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روحانی کشور را در یک مسیر انحرافی قرار داد و لازم است، دولت جدید این مسیر غلط را متوقف کند و اگر دولت جدید این مسیر غلط را متوقف نکند، ما امکان بازگشت نخواهیم داشت.پژمانفر تأکید کرد: کشور باید مسیر اصلی خودش را پیدا کند و این مسیر توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی خودمان است و اگر به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و توانمندی‌های خودمان توجه شود، اوضاع کشور بهبود می‌یابد.

توییت رحیمی جهان آبادی درباره اولویت اول در سیاست خارجی

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تنش زدایی در سیاست خارجی و تامین واکسن را از جمله اولویت های اساسی مردم عنوان کرد.جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تربت جام و تایباد در مجلس در پیامی توئیتری در حساب کاربری خود نوشت:«‏⁧‫تنش زدایی‬⁩ در ⁧‫سیاست خارجی‬⁩، تامین ⁧‫واکسن‬⁩ ایجاد ⁧‫اشتغال‬⁩ و کمک به افزایش ارزش ⁧‫پول ملی‬⁩، رفع سخت گیریهای اجتماعی، مدنی و سیاسی، رعایت ⁧‫حقوق اقلیتها‬⁩ و ⁧‫اقوام‬⁩، رفع موانع ⁧‫واردات خودرو‬⁩ و سایر کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت جهانی، توجه به بحران ⁧‫محیط زیست‬⁩ و ⁧‫کم آبی‬⁩ از اولویت های اساسی مردم اند.»

دهقان از عضویت در شورای نگهبان استعفا داد

عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت استعفای محمد دهقان به اطلاع اعضای شورای نگهبان رسیده و طبق آیین‌نامه شورا به اطلاع روسای قوه قضائیه و مقننه نیز می‌رسد.هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان، با اشاره به اینکه آقای محمد دهقان از سوی رئیس جمهور به عنوان معاون حقوقی منصوب شده است، گفت:استعفای آقای محمد دهقان به اطلاع اعضای شورای نگهبان رسیده است.وی افزود: استعفای آقای دهقان طبق آیین نامه شورای نگهبان به اطلاع روسای قوه مقننه و قضائیه از سوی شورای نگهبان نیز می رسد.عضو حقوقدان شورای نگهبان در پاسخ به این پرسش که امکان عضویت همزمان آقای دهقان در شورای نگهبان و اشتغال در دولت وجود دارد، بیان کرد:طبق قانون اشتغال همزمان در دولت با عضویت در شورای نگهبان قابل جمع نیست لذا وی استعفای خود را اعلام کرده است.طحان‌نظیف در پاسخ به این که حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضائیه چه زمانی فرد دیگری را به قوه مقننه معرفی می‌کند گفت: چون دیروز حکم آقای دهقان از سوی دولت صادر شده طبیعتا فردی از سوی رئیس قوه قضائیه معرفی می شود که زمان آن هنوز مشخص نیست.

امیرعبداللهیان: اصل گفتگوهای وین قابل قبول است و انجام می شود

وزیر امور خارجه در گفت و گوی تلفنی همتای آلمانی گفت که اصل گفتگوهای وین قابل قبول است و انجام می شود و به تروئیکای اروپایی توصیه کرد رفتار خود را تغییر داده و به بی عملی در اجرای تعهدات خود ذیل برجام خاتمه دهند.در گفتگوی تلفنی هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان با وزیر امور خارجه کشورمان، وزیر خارجه آلمان آمادگی کشورش برای انجام همه اقدامات به منظور ارسال واکسن «بایون تک» به مقصد کشورمان را اعلام کرد.هایکو ماس همچنین با تشکر از تسهیل انتقال اتباع آلمانی از افغانستان، در خصوص تحولات افغانستان با امیرعبداللهیان به تبادل نظر پرداخت.وزیر خارجه آلمان در خلال این گفتگو آغاز هرچه سریعتر گفتگوهای وین را خواستار شد و آمادگی کشورش برای ارتقای همه جانبه روابط دوجانبه را مورد تاکید قرار داد.امیرعبداللهیان نیز در این گفتگوی تلفنی از آلمان خواست برای نهایی کردن مذاکرات انجام شده برای ارسال واکسن بایون تک اقدام کند.وزیر امور خارجه کشورمان دورویی آمریکایی ها را که حتی در ارسال کالاهای دارویی و حیاتی مانند واکسن تولیدی در آلمان نیز موانع تحریمی ایجاد کرده اند، مورد انتقاد قرار داد.

توضیحات معاون وزیر کشور درباره صدور حکم شهرداری زاکانی

معاون وزیر کشور در گفتگویی درباره صدور حکم علیرضا زاکانی برای شهرداری تهران توضیحاتی ارائه داد.مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در گفت و گویی با اشاره به صدور حکم شهرداری علیرضا زکانی گفت: آقای وحیدی وزیر محترم کشور امروز حکم شهردار برخی از شهرهای بزرگ کشور مانند تهران، قم و ساری را صادر و طی هفته آینده نیز برخی از شهرهای بزرگ دیگر را صادر خواهد کرد.جمالی نژاد با اشاره به امضای حکم شهرداری تهران برای علیرضا زاکانی توسط وزیر کشور گفت: درباره موضوع انتخاب شهردار توسط نمایندگان مردم تهران در شورای شهر ششم، به رغم وجود صراحت قانون و برداشتی که از عدم مشکل قانونی در این خصوص ارائه شده بود، طبق روال معمول، استفساریه‌ها و استعلام های مختلفی نیز از مراجع قانونی ذیصلاح انجام دادیم.جمالی نژاد افزود: سازمان امور اداری و استخدامی کشور صراحتا در پاسخ به استعلام وزارت کشور، طی نامه ای رسمی، شرایط آقای زاکانی برای تصدی سمت شهردار تهران را کافی دانست و وی را واجد شرایط قانونی لازم برای این جایگاه دانست.

فعال اصولگرا: دولت رئیسی غول چراغ جادو ندارد

بیژن مقدم درباره نگاه ناامیدانه برخی فعالان سیاسی به توان اجرایی دولت سیدابراهیم رئیسی گفت: دولت های گذشته در ابتدای کار نام‌هایی برای خود انتخاب کردند که وقتی نگاه می کنیم کارنامه‌ هیچ کدام‌شان با آن نام ابتدایی همخوانی نداشت. مثلا دولت آقای روحانی را دولت تدبیر و امید می نامیدند اما آیا امروز وقتی نگاه می کنیم واقعا تدبیری از آن دولت می بینیم یا سرمایه اجتماعی خود را افزایش یافته می یابیم؟وی افزود: بزرگترین تدبیر دولت گذشته در سیاست خارجی بود، برجام به کجا رسید؟ بنابراین انتخاب شعارهایی از این دست برای دولت هرچند منفی نیست اما خیلی محل ارزش گذاری و ارزیابی نیست که بر اساس آن بگوییم جهت گیری کلی دولت طبق همین شعار معلوم و تعیین می شود.این تحلیلگر مسائل سیاسی اظهار کرد: آنقدر کار در مقابل دولت سیزدهم وجود دارد که دولتمردان نمی دانند از کجا شروع کنند. آنقدر مشکلات زیاد است که نمی دانند کدام یک را اولویت دهند. الان کرونا اولویت است یا اشتغال؟ افزایش سرمایه اجتماعی و امید جامعه اولویت است یا رفع تحریم ها؟وی ادامه داد: امروز کاری که درباره نقد دولت آقای رئیسی انجام می شود که بخشی را هم رسانه های اصلاح طلب دنبال می کنند، افزایش مطالبات عمومی و فشار آوردن به دولت است که گویی دولت باید بتواند یک هفته ای همه مشکلات را حل کند. مگر دولت غول چراغ جادو دارد که بخواهد این مسائل را حل کنند.این فعال اصولگرا یادآور شد: خود آقایان {اصلاح طلب} 8 سال نتوانستند این مشکلات را حل کنند چه طور انتظار دارند این دولت ظرف دو ماه تا 6 ماه مشکلات را حل کند. امروز آنچه در حال اتفاق افتادن در دولت است تغییر سبک حکمرانی است. اگر این سبک عوض شود خیلی تغییرات در مسائل دیگر اتفاق می افتد.

خوش خبری رئیسی در مورد روند تامین کالاهای اساسی

رییس جمهوری وضعیت ذخایر و تامین کالاهای اساسی را مطلوب توصیف کرد و گفت: با هماهنگی‌ها و اقدامات انجام شده مشکلی برای تامین و ذخیره کالاهای اساسی وجود ندارد و این روند قابل قبول است.آیت‌الله سید ابراهیم رییسی در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، افزود: در این جلسه سازمان برنامه و بودجه گزارشی را از وضعیت ذخایر کالاهای اساسی و تامین ارز مورد نیاز برای تکمیل ذخایر مکفی از این کالاها ارائه کرد و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط به ارائه ‌نظرات خود در این رابطه پرداختند.همچنین در جلسه امروز اعضا مقرر کردند اقدامات لازم برای تامین کالاهای اساسی دراسرع وقت انجام شده و دستگاه‌های مسئول برای هماهنگی در این راستا و رفع موانع و مشکلات احتمالی جلسات مستمر و منظمی داشته باشند.

ترامپ: بیت‌کوین را دوست ندارم؛ فقط دلار آمریکا

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا:ارز این جهان باید دلار باشد. رمزارزها اهمیت و جایگاه دلار را از بین می‌برند.من دلار ایالات متحده آمریکا را دوست دارم.سرمایه‌گذاری در رمزارزها، به ارز ایالات متحده آمریکا آسیب می‌رساند. ما باید روی ارز خود سرمایه‌گذاری کنیم.رمزارزها، «بلایی بالقوه هستند که باید منتظر وقوعشان بود./ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷۲
خب ما هم نداریم چه فرقی داریم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
شما اگر آیه از قران بیاوری برای شهردار شدن زاکانی مردم قبول نمی کنند.
سازمان امور اداری و استخدامی کشور مستندات خود را منتشر کند تا مردم متوجه شوند رانت جناحی نیست
سازمان امور اداری و استخدامی کشور مستندات خود را منتشر کند تا مردم متوجه شوند رانت جناحی نیست
"«فکر نکنید حزب اللهی هستید، کارتان نداریم. "
شما و امثال شما کارتان را کرده اید. وضعیت امروز کرونایی ایران مرهون عدم واکسینایسون به موقع است و حال که دوستان به اشتباه خود پی برده و درصدد جبرانند (به هر دلیلی)، با رفتارها و فتواها...مانع کارشان نشوید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۳
اقاي احمد پناهيان چرا جرات نداريد بگيد مملكت بخاطر تفكر نوع شماها تحريمه و اصلا ريشه مشكلات بخاطر شماهاست فرار به جلو نكن اين بچه بازي ها بچه هاي 10 ساله را هم نميتونه گول بزنه راه درستو برو
آقای احمدی نژاد انسان فرصت طلبی بود و دچار خودشیفتگی فاجعه‌آمیزی بود و وضع رئیسی صدها برابر بدتر از احمدیه
اقای پناهیان الان از چی ناراحته؟ وزیر جدید چکار کرده که سبب تکدر خاطر‌ این جناب شده؟ چون گفته واکسن وارد می کنیم ؟ چون از وزیر سابق تعریف کرده؟ این وزرا که هماهنگ انتخاب شدن.
نفهمیدیم منظورآقای پناهیان ازاینکه به وزیربهداشت گفته فکر
نکنیدچون حزب الهی هستیدوواکسن وارد میکنیدچیست ؟ یعنی
واردبکنند که جان انسانهانجات‌یابدیانکنند که تلف شوند ایکاش روشن میکردندبرای وزیرحزب الهی کدام کارخوب است راهی که
باعث تلف شدن انسانهاشودویابرعکس هرچه فکرکردیم ربط بین واردکردن یانکردن واکسن وحزب الهی بودن یانبودن وکاری که ایشان قراراست بکاروزیربهداشت داشته باشندرانفهمیدیم تهدیدبودبه نیاوردن واکسن ویاخدای‌نکرده تهدیدبه آوردن واکسن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
اشتباهی انگشتم خوردمنفی دادم ولی نظرم مثبت بود
کشوری که بابایی مثل پناهیان برای‌بهداشت ملی و جون مردمش تصمیم میخواد بگیره و وزیر رو تهدید میکنه، روزی ۲۰۰۰ مرگ از کوید هم داشته باشه تعجبی نداره
آقای دکتر عین اللهی عزیز.اگر عملکرد اقای نمکی اینقدر خوب بوده که در حد شهید زنده هستند.کاش فروتنی میکردیدو از اقای رییسی میخواستید که ایشان در سمت خود ابقا شوند.
خدایا توی این کشور چه خبره یک عده هر کاری دلشان می خواهد می کنند به هر کس بخواهند تهمت می زنند هر کس را بخواهند تهدید می کنند هر کاری هم بکنند تهمت تشویش اذهان عمومی رشوه هیچ کس حق ندارد آنها را بازخواست کند من همیشه گفته‌ام قانون و مقررات توی ایران علیه افراد ضعیف است
بالاخره نفهمیذیم احمدی نژاد معجزه هزاره سوم هست یا خوارجه
اقای پناهیان صداقت ورایتگویی مهم است نه حزب اللهی فکر می کنید حزب اللهی ها همشان صداقت و راستگویی دارند
اقتدار در گفتار عبدالهیان واقعا ستودنی است
با ملت ایران با زبان زور نمیتوان صحبت کرد ای کاش روحانی جرات همین یک جمله رو داشت که بگوید .
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
شما خواب تشریف داشتی وقتی 8 سال قبل ظریف جمله" هرگز یک ایرانی را تهدید نکن" کوباند توی صورت کری و لاورف
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
خواهشاً یه نگاه دقیق بکن ، یه جو اقتدار و ابهت درش میبینی ؟؟؟
برادران پناهیان ، نمیدانم دارای چه سمت و مسولیت هستند که به خودشان اجازه میدهند

در اموری که اصلا دارای تخصص و تجربه و اشنایی نیستند و به جان و سلامت میلیونها نفر از مردم ربط دارد

اینطور دخالت کنند و وزیر بهداشت را تهدید کنند و بترسانند
بجای دعواهای نمایشی به فکر مردم باشید
مردم را به حال خود رها کرده اید
روزی ۶۰۰ نفر شوخی نیست
همه بخاطر فشل بودن شماست
داره دیر میشه
بهرحال هر تلاشی مستحق مزد است. پاداس کاندیدای پششی نیز شهرداری تهران است
بنابراین مردم و قوانین و مقررات باید فدای ان شوند
واقعا که جای تاسف است.
پژمانفر: روحانی کشور را در مسیر انحرافی قرار داد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جناب آقای پژمانفر اگر راجع به دولت آقای روحانی صحبت میکنید مشکلات ایشان را هم بیان بفرمایید همانگونه که وقتی میگویید :متأسفانه با عملکرد ضعیف دولت روحانی، امروز با توقف بسیاری از فعالیت‌های مهم در بخش‌های مختلف کشور مواجه هستیم و لازم است در دولت جدید این فعالیت‌ها مجدداً آغاز شود.بفرمایید آن بسیاری از فعالیتها چه مواردی بودند و شما در دولت جدید چکونه میخواهید آنها را مجدداً راه اندازی کنید ؟ حرف زدن بسیار راحت است مخصوصاً اگر گناه همه مشکلات را به گردن دیگران بیاندازیم !
بالاخره توضیح داده نشد اقای زاکانی تخصص پزشکی دارد چگونه شهردار میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
نگران نباش زاکانی هیچ تخصصی ندارد پزشک کجا بود
چه کسی به امثال پناهیان قدرت میدهد که هر چیزی دلشان بخواهد میگویند و هر کاری که بخواهند میکنند؟البته عده ای سرمایه دار... هم زندگی. را از جمله خانه و ماشین و پولهای کلان تامین میکنند،
بالاخره زاکانی رو شهردار کردند. قانون هم کشک. ایکاش حداقل این افراد دیگه دم از قانون نزنند
با اجازه چه کسی اموال مردم را به شکل سوخت هدیه به کشورهامیدهید ایا این اموال عمومی نیستند
غول چراغ جادو نمی خواد. به وعده ها عمل کنید. مگر شما از اوضاع خبر نداشتید که وعده الکی دادید. اقای حداد عادل داشت از شادی در پوست نمی گنجید به خاطر دولت هماهنگ.
۱_ تامین کالاهای اساسی شد خبر خوش !!!!
۲_اتفاقا" به نظرم تمام اعضای کابینه در نوع تفکر ونگاه غولهای بسیار بزرگی هستند !
۳_روحانی کشور را به بیراهه برد ؟ ! یادم نمی رود که یکی از اقوامم در دولت اول روحانی با بیمه روستایی قریب دو ماه در سی سی یو بیمارستان بستری بود موقع ترخیص هزینه بیمارستان شد ۲۵۰۰۰۰ تومان ! هدفم دفاع از روحانی نیست ببینید چه کسانی چی هوا کردند وبرجام را زمین زدند .
احمدی نژاد با سلیمی نمین چکار کرده ؟ خیلی دل پری ازش داره !
ترامپ هیتلر آمریکاست و خطرش از هیتلر آلمان به مراتب بیشتر است باید قبل از اینکه کار دست جهان بدهد او را کلاً از صحنۀ سیاسی خارج کرد .
جالبه رو اسم واکسن هم تعصب بخرج میدن و میگن بایون تک، مگه همون فایزر بیون تک نیست؟؟؟
خوب شما گفتید که دولت روحانی ضد انقلاب است پس قاعدتاً با رفتن دولت قبل و آمدن نفرات انقلابی باید کمتر از یک هفته همه چیز بر گرده به سال ۹۶ و دلار هم باید ۳۲۰۰ تومان بشه
...
من نمی‌دانم چرا ایشان با این رفتار خود باعث می‌شود ارزشش را پایین بیاورد..... تو تمام زمینه ها دخالت می‌کند....
هر غیر قانون را قانونی می کنید یعنی قانون کشک
سازمان امور اداری و استخدامی کشور صراحتا در پاسخ به استعلام وزارت کشور، طی نامه ای رسمی، شرایط آقای زاکانی برای تصدی سمت شهردار تهران را کافی دانست و وی را واجد شرایط قانونی لازم برای این جایگاه دانست.

امان از این توجیه گری اصولگرایان ...
نباید از دولت جدید انتظار حل همه مشکلات را در زمان کوتاه داشت . مشکلات زیاد است و زمان نیاز دارد .
اگرتامینه پس چرا هرروز گرونتر میشه
آقای پژمانفر!
لطفا مسیر انحرافی را توضیح دهید! احمدی نژادتون چطوره؟
اکنون فقط تجارت مان در دنیا این است که از گشنگی نمیریم فروش نفت در برابر غذا بنابراین بیشتر از چند کشور واردات غذایی داریم ولی آخرش هم به دست مردم نمیرسه با اینکه کالا به وفور در کشور وجود دارد ولی مردم نمی توانند بخرند درحالی که کالا هست ولی قدرت خرید وجود ندارد
شهید زنده خواندن فردی که عامل اصلی فاجعه کنونی است توهین آشکار به ۸۵ میلیون ایرانی است آقای وزیر
ایشان بخاطر رانت هزاران میلیاردی تمام تلاشش را برای عدم واردات واکسن به کار گرفت
یعنی این معاون وزیر کشور نمی فهمه که انتصاب این شهردار برخلاف قانون بوده وان را حواله سازمان امور استخدامی کرده یعنی این بی قانونی را می خواهد به سازمان امور استخدامی منتصب کنه نه وزرات کشور وحتما آن اقا هم زیر مجموعه خود ایشان است این روش یعنی دهن کجی وتوجیه بی قانونی است نه چیز دیگراز این پس هر دولتی که که سرکار آمد می تواند هر بی قانونی انجام دهد وهیچکس در افکار عمومی انار سر زنش نخواهد کرد چون قدرت همه چیز را توجیه می کند
جناب رییسی تو رو به جدت قسم مراسم اربعین رو تعطیل کن در روستای ما بعد از مراسم محرم تقربا ۹۰ درصد به کرونا مبتلا شدند و ۸ نفر کشته شدن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
نام روستا را بفرمائید
حالا نگفتین سوخت رو به لبنان فروختین یا هبه کردین؟
جناب سلیمی نمین ، شما خودتان یکی از همان کسانی بودید

که حامی و طرفدار و عاشق، سینه چاک احمدی نژاد بودید

یادتان رفته ؟؟؟؟
تعریف وتمجیدهایی که وزیربهداشت جدید ازسعیدنمکی کرد وبخصوص این جمله اش که وی راشهید زنده خواند نشان داد که وزیرجدید هم خودش یکی است مثل نمکی. ومردم که امیدواربودند با تغییر وزیربهداشت وضعیت اسفبارفعلی هم بهبودیابد امیدی بیهوده داشتند.
سعیدنمکی به محض وزیرشدن به علت روابط عیانش باچندکارخانه داروسازی دستورممنوعیت اکیدواردات داروهای دارای مثلا مشابه داخلی حتی باارزغیردولتی راصادر کرد ومردم بدبخت آواره کوچه پس کوچه های ناصرخسرو وداروخانه های مرتبط با قاچاقچیان شدند. بهرام عین اللهی هم دیماه سال گذشته ازاولین امضاکنندگان ممنوعیت واردات واکسن بود. پس اینکه وزیرجدید چنین از نمکی تعریف وتکریمش کند جای تعجبی ندارد. فقط خدا خودش مردم مستاصل را از دست اینگونه افراد مصون بدارد.
جناب پژمانفر >احمدینژاد راهم گفتید انحرافی است. خاتمی راهم گفتید لیبراله وممنوع التصویرش کردید. رفسنجانی راهم گفتید خواص بی بصیرته. میرحسین هم که گفتید سرفتنه است.

خدارحمت کندمطهری وبهشتی و رجایی وباهنر را اگراونهاهم زنده میماندند یه برچسبی بهشون میزیدین.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
کروبی و ناطق رو جا گذاشتی، جدیدا هم لاریجانی و جهانگیری و الباقی ردصلاحیت شدگان
عین الله خان *نمکی رو به الماس تشبیه کردن کمه. ایشون برلیان بودند برلیان. ولی انصافا نمکی ازتو یکی بهتر بود
سوخت برای لبنان ببرید ولی واکسن نخرید
آقای پژمانفر لطفا به این ادبیات مضحک پایان دهید و به جای ارائه و طرح و برنامه و راهکار دائم به انتقاد از دولت گذشته که روش زشت و مذموی است نپردازید.دولت گذشته اشتباهات فراوانی داشت ولی زیاد مطمئن نباشید که می توانید شق القمر کنید ، طی ماههای آینده معلوم خواهد شد که شما چه کرده اید و چند مرده حلاج هستید. ادامه این روش شما فقط فرافکنی است و عذر و بهانه برای عدم توانائی شما در حل مشلات عظیم این مملکت است . تابناک جرات کن و این پیام را درج کن هر چند زیاد به تو هم اطمینانی نیست
ماهم میدانیم شما قول چراغ جادو نبودید ولی شعار وادعا وعده دولت انقلابی وکاردان قبل از انتخابات دادید واگر الان حاشا می کنید خلف وعده کرده اید سازدست شماست بزنید سکوت کنید و وعده های خود را عمل کنید اگر نمیتوانید پس هزینه فریب دادن رای دهندگان را بپذیرید در برابر تمام ملت موافق ومخالف وظیفه دارید اولویت هم مشخص است شما گیج میزنید کرونا واشتغال کرونا کمترین مشکل ایران است با واکسیناسیون در اکثر کشورها مهار شده مگر اینکه با ادامه وضع فعلی بخواهید خود ومردم را ۴ سال دیگر به کرونا مشغول کنید وبهانه بی کفایتی های شما باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
غول مجید جان غول
دولت روحاني در زمان خودش با شرايط خاص كشور بهترين عملكرد را داشت شما از اول شروع دولت تا اخر معترض بوديد لطفا واقع بين باشيد خدا ناظر براعمال ماست
وزارت کشور ما بجای رعایت قانون از استفساریه‌ها و استعلام از بالا را ملاک قرار میدهد عاقبت این دولت نیز شبیه قبلی ها عدم رعایت قانون است این اقایان فکر میکنند قانون فقط برای مردم است و خودشان ماورای قانون هستند . ( طبق روال معمول، استفساریه‌ها و استعلام های مختلفی نیز از مراجع قانونی ذیصلاح انجام دادیم.) از اولین اقدام در شروع کار بی قانونی و.....شروع شده است رعایتقانون برای خودی ها نیست
جناب پژمان فر اقای روحانی سیاست های کلان کشور رو اجرا میکرد.
واقعا جا ی تاسف زندگی مردم گره خورده به دست چه افرادی:نمکی، عین الله، پناهیان.....
آقای عین الله گفته ای( امروز شاهد گریه خانواده‌های هستیم که هر روز عده‌ای از آنان عذادار می‌شوند) من تو را به وجدانت واگذار میکنم آیا تو و امثال نمکی نقشی در این گریه‌ها و عذاداریها ندارید؟! اگر دارید وبه دنیای دیگری هم اعتقاد دارید فکری بحال خود کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۲
عزاداری
برخی چنان تبلیغ می کنند و خوش باورند که انگار ریسی عصای موسی در دست دارد اینقدر وعده بیجا ندهید
هرچه اقای سلیمی نمین از احمدی نژاد بیشتر بد میگه به این مرد ( احمدی نژاد) بیشتر علاقه مند می شم.
پناهیان درست است که درسعادت اباد زندگی باسعادت دارند ولی همیشه از جنوب شهری ها دفاع می
کنند ....به همین جهت ایشان حزب الهی است
جناب آقای پژمانفر چرا و چگونه در نظام جمهوری اسلامی تمامی ریئسان جمهوری یعداز ریاست به عنوان دشمن شناخته می شوند پس در طول این 8 سال امثال شما کجا بوده اید ؟
احمدی نژاد به تمجید کسی احتیاج ندارد خودش به معنای واقعی مرد عمل است
درود بر نماینده روشن ضمیر آیت الله سیستانی.
خشت اول چون معمار نهد کج
تا ثریا می رود
بالا و پایین بروید حکم انتصاب زاکانی غیر قانونی است
پاداش پوششی بودن این آقا را با دادن یک مقام دیگر جبران می کردید مگر این که در شهرداری تهران از این بعد خبرهایی باشد می نشینیم و نظاره می کنیم
هر کشوری یک پاشنه آشیل دارد که اگر ریزش کند همه چیز ریزش می کند و پاشنه آشیل کشور ما دلار است که اگر ریزش گند همه چیز ریزش می کند از بورس بگیرید تا شیر و ماست و حودرو مسکن و فولاد وسیمان و ...
من پیشنهاد می‌کنم تا نوار کامل سخنرانی پناهیان را بخصوص آن قسمت که در ارتباط با ورود واکسن کرونا ایشان افاضات فرموده آمد را پخش کنید تا معلوم شود چگونه جان ده ها هزار نفر در اثر چه افکاری در اثر کرونا از بین رفته است و این اقا با حداکثر هفت هشت سال در حوزه درس خواندن چگونه هم در امر پزشکی و هم سیاست و غیره تبحر دارند . تبحر که چه عرض کنم... و عقبه اش به کجا می‌رود که چنین با وقاحت تمام سخنانی تماماً پوچ و واهی را می‌گوید و آب هم از آب تکان نمیخورد .
مدعی العموم و رییس دیوان محاسبات و سایر مراجع لازم و ذی مدخل چگونه صراحت قانونی سابقه و یا رشته تحصیلی آقای زاکانی را اینچنین نادیده میگیرند که ایشان میشود شهردار . البته ایشان اگر مطمئن نبود که حتماً شهردار میشود نه از نمایندگی مجلس استعفا میداد و نه از ریاست مرکز پژوهشهای مجلس. خدا وکیلی اگر قرار بود شورای شهر شخص از جناح دیگر را به عنوان شهردار انتخاب کند که همین شرایط آقای زاکانی را داشت، بازهم اینکار شدنی بود؟ آقای سروری می آمد در سیما و اینگونه بگوید که قانون اشتباه است ؟ آقای وحیدی که بعنوان بالاترین مقام کابینه ار حیث اداره کشور و مراقبت از جاری بودن قانون هستند چگونه و با چه اختیاری خلاف قانون حکمی را امضا میکنند ؟ سالی که نکوست از بهارش پیداست .
الان که شما کشور رو تو مسیر درست قرار دادین یه تغییر تو وصعیت بدین بعدا انتقاد کنین در صمن روحانی برای ملت ایران کار زیادی انجام نداد ولی برای نطام خیلی کارکرد اگه با این فرمان جلو برین کسی براتون نمیمونه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار