بازدید 8449
سرلشکر باقری:

شاهد اتفاقات ناگواری در افغانستان هستیم

رییس‌ ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شاهد هستیم که چه اتفاقات ناگواری در این ایام در افغانستان در حال وقوع است و آمریکا ارتش ملی و مردمی این کشور با هزینه هنگفت تبدیل به چه ارتش بی‌خاصیتی کرد که تنها ۱۱ روز در برابر این گروه مهاجم مقاومت کرد.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸ 29 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرلشکر محمد باقری طی سخنانی در مراسم تکریم امیر حاتمی و معارفه امیر آشتیانی با گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: توسعه قدرت دفاعی برای نظام اسلامی بنا به دلایل گوناگون یک ضرورت قطعی است. خداوند به مسلمانان دستور داده است که شما موظف هستید در افزایش توان نظامی بکوشید تا موجب بازدارندگی دشمنان شوید.

وی یادآور شد: از سوی دیگر فرماندهی معظم کل قوا هم بر این موضوع بارها تکرار داشته‌اند و در احکام تقریباً تمامی فرماندهان نیز بر این موضوع تاکید شده است. وزارت دفاع یکی از مهمترین این دستگاه‌ها برای تحقق این امر است.

باقری با اشاره به حضور نیروهای ارتش آمریکا از ۱۱ سپتامبر در منطقه و آسیب‌های این حضور برای کشورهای منطقه، تاکید کرد: شاهد هستیم که چه اتفاقات ناگواری در این ایام در افغانستان در حال وقوع است و آمریکا ارتش ملی و مردمی این کشور را با هزینه هنگفت تبدیل به چه ارتش بی‌خاصیتی کرد که ارتشی سست‌بنیان بود و تنها ۱۱ روز در برابر این گروه مهاجم مقاومت کرد و این درحالی است که آمریکا هزینه‌های سالانه میلیون دلاری برای این ارتش انجام داده بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار