بازدید 7805
۱
بازگشت رسول خطیبی به اراک

باشگاه آلومینیوم بدهکارش را سرمربی تیم کرد!

خطیبی دو فصل پیش موفق شد آلومینیوم را به لیگ برتر بیاورد و با این تیم، در پایان نیم‌فصل اول لیگ بیستم به مقام ششم جدول دست یافت اما ناگهان تیم را ترک کرد و به تراکتور رفت تا با شکایت آلومینیوم یک میلیارد تومان محکوم شود
کد خبر: ۱۰۷۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷ 29 August 2021

سرمربی پیشین تراکتور تبریز مجدداً هدایت آلومینیوم اراک را بر عهده گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی، حمید محرابی مدیرعامل در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک گفت: شامگاه روز یکشنبه (هفتم شهریور ماه)، جلسه‌ای با حضور اعضای محترم هیئت مدیره و رسول خطیبی در دفتر باشگاه تشکیل شد. در پایان جلسه، خطیبی به مدت دوسال به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک انتخاب شد و سکان هدایت تیم را به‌ صورت رسمی بر عهده گرفت.

باشگاه آلومینیوم بدهکارش را سرمربی تیم کرد!

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در پایان خاطرنشان کرد: باشگاه آلومینیوم در اولین فرصت، فعالیت خود را به منظور جذب بازیکنان مد نظر رسول خطیبی آغاز خواهد کرد تا امسال نیز تیم با قدرت و آمادگی بالا، لیگ بیست‌ویکم را آغاز کند و نتایج قابل قبولی بگیرد.

 خطیبی دو فصل پیش موفق شد آلومینیوم را به لیگ برتر بیاورد و با این تیم، در پایان نیم‌فصل اول لیگ بیستم به مقام ششم جدول دست یافت. وی پس از آن تصمیم گرفت هدایت تراکتور را بر عهده بگیرد. باشگاه آلومینیوم هم از خطیبی شکایت کرد و این مربی به پرداخت یک میلیارد تومان محکوم شد!

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حقا که بدبختید..آخه چند بار از یه سوراخ باید گزیده بشید؟؟!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار