بازدید 6032
۲
هوادار ابزار بازی مدیران و مربیان نشود

مد جدید در فوتبال: قشون‌کشی باشگاه‌ها مقابل فدراسیون و سازمان لیگ!

کد خبر: ۱۰۷۲۱۰۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 25 August 2021

تجمع اعتراضی هواداران مقابل فدراسیون و سازمان لیگ کاملا با تجمع‌های اعتراضی مقابل وزارت ورزش و جوانان متفاوت بود. هواداران وقتی مقابل وزارت ورزش می‌رفتند غالبا برای اعتراض به انتخاب مدیران یا عملکرد آنها اعتراض داشتند و خواستار تغییر یا روی کار آمدن برخی از مدیران در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بودند اما تجمع مقابل ساختمان‌های فوتبال حکایت دیگری داشت. 

هواداران مقابل فدراسیون فوتبال برای اعتراض به محرومیت‌های سرمربیان، بازیکنان ، اعتراض به داوری و.... تجمع می‌کردند حرف آنها در واقع حرف مدیریت باشگاه به صورت غیر رسمی بود.

تجمع مقابل فدراسیون و سازمان لیگ هیچ وقت علیه مدیریت باشگاه صورت نگرفت بلکه آنها تبدیل به نوعی اهرم فشار مدیریت باشگاه به مدیران فوتبال شده بودند. به طور مثال به چند نمونه تجمع اعتراضی هواداران در کوچه‌ پس کوچه‌های خیابان سئول و مقابل فدراسیون فوتبال اشاره می‌کنیم: 

* اول خرداد 1400 هواداران پرسپولیس  در اعتراض به احکام صادره توسط کمیته انضباطی، مقابل در فدراسیون فوتبال تجمع کردند.در این تجمع هواداران پرسپولیس شعارهایی در حمایت از سیدجلال حسینی و تیم پرسپولیس و علیه عزیزی خادم شعار دادند.

* هواداران ذوب آهن نیز در روز 19 تیر 1400 به دلیل اشتباهات متعدد داوری علیه این تیم مقابل در فدراسیون فوتبال تجمع کردند. آنها نیز پلاکاردهایی در دست داشتند که رئیس فدراسیون فوتبال را خطاب قرار داده بودند.

*حتی هواداران استقلال در 26 شهریور 1399 مقابل فدراسیون فوتبال تجمع کردند تا اعتراض‌شان را به منع جذب بازیکن یا مربی خارجی و عدم بازگشت استراماچونی به استقلال را به گوش مسئولان برسانند.

اینها بخشی از اردو کشی خیابانی برخی از هواداران باشگاه‌ها مقابل فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بود که شواهد این طور نشان می داد که هواداران به نوعی از داخل باشگاه برای تحت فشار قرار دادن مدیران فوتبال هدایت شده‌اند. به همین دلیل هم سازمان لیگ مصوبه جرایم یک و دو میلیارد تومانی برای چنین باشگاه‌هایی در فصل آینده به تصویب رساند. به این ترتیب باشگاه‌ها دیگر قادر نخواهند بود با اردوکشی خیابانی هواداران فدراسیون و سازمان لیگ را تحت تاثیر قرار بدهند.

تاثیراتی که گاهی می‌توان نمونه‌اش را در برخی احکام انضباطی شاهد بود. یک مربی به دلیل هل دادن یک مسئول مسابقه با محرومیتی 6 ماهه جریمه می‌شود اما سرمربی باشگاهی دیگر که هواداران‌شان دست به تجمع خوبی داشتند و دارند، به دلیل اهانت شدید به داور فقط یک جلسه محروم می‌شود! امید این هست که با در نظر گرفتن این جرایم میلیاردی راه های نفوذ جریانات هواداری گرفته شود.

منبع: فارس

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کاش تیم استقلال رو هم محروم میکردند
اهانت و درگیری گلممد با داور خط که فقط یک جلسه محروم شد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر