بازدید 11659

ادامه واکنش‌ها به فضاسازی علیه وزیر پیشنهادی اطلاعات

هم آقای طائب و هم آقای خطیب از مدیران موفق اطلاعاتی کشور در سطح کلان هستند و ارتباط خوبی که آقای خطیب با گروههای مختلف و بزرگان و علما داشت، وی را به فردی شاخص در پیشبرد امور در قم تبدیل کرده بود.
کد خبر: ۱۰۷۲۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱ 25 August 2021

به گزارش تابناک به نقل از قم نو، حسن خلیلیان، اولین فرماندار و عضو موسس سپاه قم، با اشاره به پیشنهاد حجت‌الاسلام «سید اسماعیل خطیب» به عنوان وزیر اطلاعات از سوی رئیس جمهور، اظهار داشت: زمانی که من فرماندار قم بودم، ایشان در سمت مدیرکل اطلاعات استان بعداز آقای طائب، فردی بسیار موفق بود و ما به دلیل سعه صدر و تخصص ایشان، در طول آن ۹ سال، در قم تنش و اختلافی نداشتیم و مسائل با آرامش و منطقی حل می‌شد.

خلیلیان گفت: هم آقای طائب و هم آقای خطیب از مدیران موفق اطلاعاتی کشور در سطح کلان هستند و ارتباط خوبی که آقای خطیب با گروههای مختلف و بزرگان و علما داشت، وی را به فردی شاخص در پیشبرد امور در قم تبدیل کرده بود. خصوصیت ایشان این بود که بدون ایجاد حساسیت فعالیت می‌کرد و برخوردهایش در محدوده عملکرد، حرفه‌ای بود. لذا بعداز اطلاعات به دفتر رهبر انقلاب برده شد.

وی افرود: درایت در کار و ارتباطات خوبی که داشت موجب خنثی شدن بسیاری از مسائل می‌شد، کما اینکه در مشهد و قوه قضاییه هم فرد موفقی بود. تنها دستگاهی که در زمان مسئولیت بنده مورد اعتراض و شکوه بزرگان قرار نمی‌گرفت، اداره کل اطلاعات بود که این موضوع مورد وثوق بودن آقای خطیب را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: کسی که در استان قم با پیچیدگی‌های خاص و حضور افرادی از ۱۲۰ کشور جهان و جمعیتی از تمام استانهای کشور، بتواند در زمینه اطلاعات و امنیت، موفق عمل کند، در سطح کلان هم حتماً می‌تواند امور را بسیار خوب پیش ببرد. ایشان یک مدیر جامع و همه جانبه است و به دلیل صداقت، دیانت، تقوا و توانایی که دارد از شایسته‌ترین افراد برای تصدی پست وزارت اطلاعات است. اینکه یک فرد شایسته و شاخص این مسئولیت خطیر را قبول کرده، باید مایه خوشحالی ما باشد و بابت این انتخاب بسیار شایسته، به آقای رئیسی تبریک گفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار