بازدید 5151
۱

ابتلا حدود ۳۱ هزار نفر دیگر به کرونا در انگلیس

وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد: در ۲۴ ساعت اخیر ۳۰ هزار و ۸۳۸ نفر دیگر در این کشور، به ویروس کووید 19 مبتلا شده اند.
کد خبر: ۱۰۷۲۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳ 25 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس اعلام کرد: در ۲۴ ساعت اخیر ۳۰ هزار و ۸۳۸ نفر دیگر در این کشور، به کووید مبتلا شده اند که بر این اساس شمار مبتلایان قطعی به کووید در این کشور حدود ۶۷ میلیون نفری، به شش میلیون و ۵۵۵ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

براساس اطلاعیه وزارت بهداشت و رفاه اجتماعی انگلیس، در ۲۴ ساعت اخیر همچنین ۱۷۴ نفر دیگر از مبتلایان به کووید، قربانی این همه گیری شدند و مجموع جان باختگان از این همه گیری، به ۱۳۱ هزار و ۸۵۴ نفر رسید.

دولت انگلیس فقط افرادی را که تا ۲۸ روز پس از ابتلا به کووید ۱۹، جان ببازند، قربانی ویروس کرونا محسوب می‌کند و

به نوشته روزنامه ایوینینگ استاندارد، مرکز ملی آمار انگلیس چند هفته پیش اعلام کرد حدود ۱۵۷ هزار گواهی فوت ناشی از کرونا در این کشور صادر شده است.

به گزارش سازمان ملی بهداشت و درمان انگلیس، تا روز سه شنبه این هفته ۴۷.۸ میلیون نفر، معادل حدود ۸۷.۸ درصد از افراد بالاتر از ۱۶ سال در این کشور دوز اول و نیز ۷۷.۲ درصد از این افراد، هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

دولت انگلیس دیروز اعلام کرد قرارداد خرید ۳۵ میلیون دوز واکسن کرونا از شرکت فایزر را امضا کرده که قرار است از نیمه دوم سال آینده، تحویل بگیرد.

ساجد جاوید، وزیر بهداشت و درمان انگلیس گفت: این واکسن‌های اضافه، بخشی از آمادگی کشور برای مبارزه با کووید ۱۹ در سالیان آینده است.

براساس گزارش مرکز ملی آمار انگلیس، در هفته منتهی به ۱۳ ماه اوت، ۲۲ مرداد ماه، در مجموع ۵۷۱ نفر در این کشور، قربانی همه گیری ویروس کرونا شدند که این تعداد در هفته پیش از آن، ۵۲۷ نفر بود.

به نوشته روزنامه مترو، این شمار جان باخته از کووید در انگلیس، از هفته منتهی به ۲۶ ماه مارس، ۶ فروردین ماه تا کنون سابقه نداشته است. در ان هفته ۷۱۹ نفر جان باختند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
از نطر یک عده ای مگه واکسن نزده بودن؟
پس ما در ایران همچنان بدبخت ترین جهان هستیم !!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر