بازدید 5362
۱

تمدید شبانه قرارداد منصوریان و اعتراض شدید اراکی‌ها

هنوز ساعتی از انتشار عکس عباسی و منصوریان کنار هم نگذشته بود که ابتدا نماینده شهر اراک در مجلس شورای اسلامی بدون این که نامی از کسی بیاورد، به شرایط فوتبال شهرش و نفوذ دلال‌ها در آلومینیوم اعتراض کرد.
کد خبر: ۱۰۷۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳ 24 August 2021

در آخرین دقایق دوشنبه شب روابط عمومی باشگاه آلومینیوم اراک با انتشار عکسی از عباسی مدیر عامل باشگاه کنار علیرضا منصوریان از تمدید رسمی دوساله قرارداد سرمربی این تیم لیگ برتری خبر داد، اما این تمدید شبانه با اعتراض شدید سه عضو هیات مدیره آلومینیوم مواجه شد.

به گزارش تابناک ورزشی، قبل از آن که علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی معرفی شود نامه‌ای از طرف کمیته فنی باشگاه آلومینیوم از طریق روابط عمومی این باشگاه منتشر شد که در آن ذکر شده بود اعضای کمیته فنی سه گزینه را به مدیر عامل معرفی کردند تا مدیر عامل از میان این سه، گزینه اصلح را به عنوان سرمربی تعیین کند، اما اعضای هیات مدیره آلومینیوم مدعی هستند از تشکیل کمیته فنی بی خبر بودند و تشکیل چنین کمیته‌ای قانونی نیست.

تمدید شبانه قرارداد منصوریان و اعتراض شدید اراکی‌ها

هنوز ساعتی از انتشار عکس عباسی و منصوریان کنار هم نگذشته بود که ابتدا نماینده شهر اراک در مجلس شورای اسلامی بدون این که نامی از کسی بیاورد، به شرایط فوتبال شهرش و نفوذ دلال‌ها در آلومینیوم اعتراض کرد.

علی اکبر کریمی توییت کرد؛ گویا باند فسادی از پایتخت به فوتبال اراک رخنه کرده و قصد توقف ندارد اهالی درستکار فوتبال نگران نباشند بساط فساد را جمع می‌کنیم.

توییت نماینده مجلس در اراک کانال به کانال می‌چرخید که این بار نوبت به مصاحبه مصطفی رضایی، عضو هیات مدیره آلومینیوم رسید. مصطفی رضایی، نایب رئیس هیات مدیره باشگاه مدعی شد انتخاب علیرضا منصوریان غیرقانونی است و او و دو عضو دیگر هیات مدیره حمید محرابی و خلیل دارابی از این انتخاب بی‌خبر هستند. این سه عضو هیات مدیره به حضور غفاری رئیس هیئت فوتبال اراک در هیات مدیره هم اعتراض دارند و می‌گویند طبق قانون فدراسیون فوتبال حضور رئیس هیات فوتبال در هیات مدیره تیم لیگ برتری شهر منع قانونی دارد. رضایی همچنین ادعا کرده در جلسه‌ای که با حضور عباسی و سایر اعضای هیات مدیره در دفتر مدیرعامل کارخانه آلومینیوم داشتند، مدیرعامل کارخانه اعلام کرده بود هیات مدیره و مدیر عامل به دنبال سرمربی دیگری غیر از علیرضا منصوریان باشند و درست به همین دلیل تمدید قرارداد منصوریان مورد تایید هیات مدیره نیست.

در اراک این خبر به گوش می‌رسد که شب گذشته عباسی مدیرعامل باشگاه به اتفاق قنبر زاده و غفاری جلسه هیات مدیره را تشکیل داده و ابتدا تشکیل کمیته فنی را مصوب کرده‌اند و سپس کمیته فنی بر اساس همین مصوبه اقدام به معرفی سه گزینه کرده و عباسی به عنوان مدیرعامل رای به تمدید قرارداد منصوریان داده، اما رضایی، محرابی و دارابی می‌گویند جلسه هیات مدیره بدون حضور اکثریت اعضا برگزار شده و به همین دلیل نه جلسه جنبه قانونی دارد و نه مصوبه‌ای که در آن امضا شده قانونی است. آن‌ها معتقدند غفاری به هیچ عنوان نمی‌تواند عضو هیات مدیره باشد و جدا از منع قانونی که به صراحت در اساسنامه لیگ برتر به آن تاکید شده، نامه عضویت او هم از سوی مدیرعامل کارخانه امضا نشده و دو عضو دیگر نیز نمی‌توانستند در غیاب سه عضو، دست به انتخاب سرمربی بزنند. با این حساب به نظر می‌رسد مدیر عامل کارخانه آلومینیوم باید تکلیف نیمکت تیم اراکی در لیگ برتر را روشن کند.

آیا علیرضا منصوریان با حمایت عباسی در آلومینیوم می‌ماند یا مربی دیگری جای او را روی نیمکت نماینده اراک می‌گیرد؟

منبع: طرفداری

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
به داش علي
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر