بازدید 25692
۳

طرح ادعایی اسرائیل برای برنامه هسته‌ای ایران

نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور ایالات متحده قرار است در دیدار آتی خود در روز پنج شنبه پیرامون برخی مسائل دیپلماتیک و امنیتی با یکدیگر گفتگو کنند.
کد خبر: ۱۰۷۱۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷ 23 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از اسپوتنیک، سرویس مطبوعاتی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با صدور یک بیانیه اعلام کرد که «نفتالی بنت» نخست وزیر این رژیم در اولین سفر خود به واشنگتن با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد و طرفین قرار است در این دیدار درباره برخی مسائل دیپلماتیک و امنیتی از جمله برنامه هسته‌ای ایران گفتگو کنند.

در این بیانیه آمده است: «نفتالی بنت، نخست وزیر اسرائیل روز سه شنبه ۲۴ آگوست به دعوت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به واشنگتن سفر می‌کند. این نخستین سفر دیپلماتیک نخست وزیر اسرائیل از زمان روی کار آمدن وی خواهد بود».

دیدار بنت با بایدن در کاخ سفید قرار است روز پنجشنبه ۲۶ آگوست انجام شود. طرفین قصد دارند در مورد «شماری از مسائل دیپلماتیک، اقتصادی و امنیتی، به ویژه برنامه هسته‌ای ایران» بحث و گفتگو کنند.

پیش از این در خبرها آمده بود که نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده که «ایران اکنون در پیشرفته‌ترین نقطه خود در فرآیند غنی‌سازی قرار دارد، ولی اسرائیل هم نقشه‌ای برای مقابله با آن و حفاظت از امنیت خود دارد».

نخست وزیر اسرائیل همچنین گزارش‌های مربوط به اتمام بازبینی سیاست‌های تل‌آویو در قبال تهران را تأیید و تصریح کرد که کابینه وی تهدیدهای ایران را از تمام جهات بررسی و راهبرد جدیدی تنظیم کرده است.

بنت ادعا کرد: «ما با تمرکز بالا و با رویکرد شراکت به کاخ سفید می‌رویم؛ رویکردی که با هدف متوقف کردن اقدامات منفی ایران در منطقه - ثبات‌زدایی و تروریسم- و جلوگیری از نزدیک شدن ایران به (نقطه) گریز هسته‌ای است».

روزنامه جروزالم پست نیز در گزارشی نوشت که نفتالی بنت در نشست هفتگی کابینه خود در روز یکشنبه گفت: «ما برای جلوگیری از ایرانیان، هم در حوزه هسته‌ای و هم در مواجهه با تهاجم منطقه‌ای آن، یک طرح منظم و سازمان یافته ارائه خواهیم کرد که ظرف دو ماه گذشته تنظیم کرده ایم».

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳
دوران اسرائیل برای امریکا به سر امده ویا حداقل بسیار کمرنگ شده است .وسعت خاورمیانه و ومنافعی که امریکا برای خود می بیند ویا تعریف میکند قابل مقایسه نیست که اسرائیل احساس کند امریکا انها را انتخاب میکند . امریکا ایران را دشمن خود میداند .اما انچنان به این دشمن نیاز دارد که اصولا خود را در برابرش دست بسته می بیند .اسرائیل هیچ طرفی نمی بندد
تا حالا که هر چی گفتن عمل کردن. مسئولین ما هم بهتره به جای تهدید روزانه، عملا در راه نابودی اسرایل اقدام کنند.
بز رگترین تروریسم و خطر برای دنیا خود اسراییل
و آمریکا هستند پس اول به فکر نابودی خودتان
باشید......
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر