یک عضو کمیسیون انرژی در گفت و گو با «تابناک»

فاطمی‌امین برای معیشت و کنترل بازار برنامه دارد

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: برنامه های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دغدغه های مردم از قبیل بحث معیشت و سیاست های کنترل بازار را در نظر گرفته و باتوجه به این برنامه ایشان گزینه مناسبی برای تصدی این وزارتخانه هستند...
کد خبر: ۱۰۷۱۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵ 22 August 2021
فاطمی‌امین برای معیشت و کنترل بازار برنامه دارد
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برنامه های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دغدغه های مردم از قبیل بحث معیشت و سیاست های کنترل بازار را در نظر گرفته و باتوجه به این برنامه ایشان گزینه مناسبی برای تصدی این وزارتخانه هستند.
 
«محمد طلا مظلومی» در گفت وگو با «تابناک» با اشاره به  کارنامه وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، بیان کرد: تاکنون ایشان در دو جلسه برنامه خود را به نمایندگان ارائه کردند. برنامه ایشان در سطح کلان کشوری، استانی و شهرستانی تنظیم شده است که خود نقطه قوتی می باشد. ایشان برای هر سطحی برنامه بسیار خوبی آماده کرده اند. 
 
وی در ادامه اظهار کرد: در تمام جلساتی که با ایشان برگزار شد،دیدگاه ها، مطالب و نظرات خود را منتقل کردیم و ایشان نیز به نقطه نظرات ما توجه داشتند. در برنامه ایشان دغدغه های مردم از قبیل بحث معیشت و سیاست های کنترل بازار مورد توجه قرار گرفته است. 
 
نماینده مردم بهبهان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از سوی دیگر توسعه صنعت و سیاست های حمایتی از تولید داخل در برنامه ایشان دیده می شود. با توجه به برنامه ای که ایشان به مجلس ارائه کردند در کسب رای اعتماد از نمایندگان عملکرد موفقی خواهند داشت. 
 
وی در ادامه تاکید کرد: ایشان به ما این اجازه را دادند که هر سه ماه یکبار میزان اجرایی شدن برنامه های ایشان را ارزیابی کنیم و نسبت به عملکرد ایشان به آن نمره دهیم. ایشان گزینه مناسبی برای تصدی وزارت صمت است. 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها