بازدید 8551

افزایش تصاعدی فوتی‌های کرونایی در آذربایجان غربی

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: تعداد مراجعین به مراکز ۱۶ در استان افزایش یافته و روند صعودی فوتی های کرونایی دراستان وجود دارد.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸ 21 August 2021


به گزارش  تابناک به نقل از همشهری آنلاین، استان این روزها وضعیت خوبی از نظر مبتلایان به کرونا ندارد و کلیه شهرهای استان بجز پیرانشهر قرمز هستند.در روزهای اخیر نیز روند صعودی بستری و فوتی کرونایی در استان رخ داده و این روند ادامه دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در همین زمینه گفت: ۱۷۵۴ بیمار سندرم تنفسی در بخش‌های کرونایی استان بستری بوده و در 16 مرکز درمانی بستری شده اند.

جواد آقازاده با بیان اینکه روند فعلی نشان دهنده افزایش تعداد بیماران در استان است، بااشاره به آخرین وضعیت مبتلایان کرونایی در استان افزود: ۱۷۵۴ بیمار سندرم تنفسی در بخش‌های کرونایی استان بستری هستند که از این تعداد ۸۳۵ مورد مشکوک و مابقی قطعی هستند.

وی بااشاره به فوت ۲۸ نفر در اثر کرونا در استان طی ۲۴ ساعت گذشته، فوتی های کرونایی استان را تاکنون ۵۲۰۷ مورد اعلام کرد.

آقازاده بابیان اینکه ۲۸۰ نفر در بخش مراقبتهای ویژه بستری هستند، تصریح کرد: حال ۵۹ نفر وخیم و به ونتیلاتور متصل هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان از ثبت ۱۲۰۰ مورد کرونایی جدید در استان خبرداد و گفت: آمار مبتلایان به کرونا در استان تاکنون به ۲۱۸ هزار و ۸۳۷ مورد رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با اشاره به امار واکسیناسیون در استان نیزخاطر نشان کرد: تاکنون ۷۰۷ هزار و ۷۶۶ نفر علیه کرونا واکسینه شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار