بازدید 15534

«نمی‌شود» و «نمی‌توانیم» در دولت سیزدهم وجود ندارد

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری گفت: دیدگاه دولت سیزدهم این است که ما ملت «ما می توانیم» هستیم و «نمی شود» و «امکان ندارد» و «نمی‌توانیم» در قاموس و فرهنگ دولت سیزدهم وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۷۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰ 17 August 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، غلامحسین اسماعیلی صبح سه‌شنبه در آیین افتتاحیه بخش موقت دارویی بیماران کرونایی داروخانه ۲۹ فروردین نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه «مشکلات مردم عموما و مشکل ناشی از بیماری کرونا خصوصاً دغدغه رئیس جمهوری محترم است»، اظهار کرد: آقای رئیسی گره گشایی از کار مردم و رفع مشکلات مردم را ماموریت اصلی خود و دولت سیزدهم می دانند و به همین جهت هم هر کجا آوا و پژواکی از مشکل مردم به سمع و نظر ایشان برسد، شخصا وارد میدان می شوند و تلاش می کنند که مشکلات مردم برطرف شود.

وی گفت: سوالی طی سالهای اخیر در ذهن مردم شکل گرفته بود که آیا مشکلات قابل حل است یا خیر؟ دیدگاه دولت سیزدهم این است که ما ملت «ما می توانیم» هستیم و «نمی شود» و «امکان ندارد» و «نمی‌توانیم» در قاموس و فرهنگ دولت سیزدهم وجود ندارد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری خاطرنشان کرد: آنچه در این روزها اتفاق افتاد و تلاشی که عزیزان ما در ارتش و نیروی زمینی انجام دادند و احداث بخش بیماران کرونایی بعد از حضور رئیس جمهوری در داروخانه ۲۹ فروردین ارتش ثابت کرد که «ما می توانیم».

اسماعیلی با تقدیر از اقدامات وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو پس از دستور رئیس جمهوری مبنی بر افزایش داروخانه‌های ارایه دهنده داروهای کرونایی در کشور اظهار کرد: امروز در تهران ۴۹۰ داروخانه داروهای بیماران کرونایی را توزیع می کنند و در سراسر کشور دو هزار داروخانه در این زمینه متولی هستند؛ این اقدام این پیام را دارد که اولا با پیگیری‌های انجام شده دارو به میزان نیاز تامین شده است و مردم دغدغه تامین دارو نداشته باشند. پیام دیگر این است که این هم شدنی بود و فقط اراده می خواست که این اراده را دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف یه وجود آورده است.

وی در پایان با بیان اینکه «کار جهادی نتیجه دارد و ما امروز برای غلبه بر مشکلات یک راه داریم و آن کار جهادی است»، خاطر نشان کرد: ان شاءالله با روحیه جهادی مشکلات کشور یکی بعد از دیگری برطرف خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۱۹
همین اول بسم الله خاندوزی گفته «نمیشود» تورم را کم کرد! همین اول کار معاون رئیسی گفته تحریمها برداشته نمیشود! چرا شعار الکی میدید؟ هنوز نیامده دلار ده درصد گران شد و اقلام مصرفی مردم هم دست کم چهل درصد گرانتر شده! کجایی و با خودت چند چندی ؟
ماشالله حرف خوب بلدیم بزنیم
40 ساله دارید این شعارها رو دارید میدید دیگه مردم شما را شناختند
همان روزاول همه چیز را گفت .نمی توانیم در مقابل استکبار (امریکا اروپا)نتیجه بگیریم .می توانیم در مقابل مردم خودمان نتیجه بگیریم .صیانت -طرحهای ملی -فقر- گرانی
این که همون شعار محموده . از محمودجون چه خبر؟
مردم دیگه از حرف گوششون پره، عمل رو باید ببینن!
یا به قول معروف به عمل کار برآید.....
چرا قیمت بنزین تکون نخورد چون صفر تا صد تولید خودمون چرا قیمت مرغ انقد بالا پایین شد چون تولید خود ما نیست به علت اینک ما به صورت وحشتناکی وابسته هستیم انقد تورم داریم کشوری مثل کروه جنوبی ما یک دهم مساحت ما در کشاورزی خودکفا شدن نگید اب نداریم که حرف بی خودی شمال ما به تنهایی خیلی بزرگتر از کشورهای اروپایی استاولا باید مدرن کشاورزی کنیم و محصولات مثل هندوانه نکاریم به جاش غذاهای اصلی بکاریم مثل جو گندم ذرت سویا
قیمت خودرو بی دلیل و دلال بازی ترمز بریده، رئیسی و دسته و طرفداراش: کجاییدددددد؟! اوضاع که بدتر شده که...
باشه
آقای رئیس دفتر، توی این مملکت هم میشود که نشود هم میتواند که نتواند
امیدوارم شعار نباشد
احمدی نژاد هم برای مدیریت جهان برنامه داشت اما........‌‌
بجای شعار و وعده سریع مذاکرات با امریکا رو شروع کنید و به fatf بپیوندید چون هیچ راهی نمونده
وای یعنی چه اتفاق خاصی افتاده که در طول یک هفته از شروع فعالیت تیم آقای رئیسی اینجوری شده ؟نکنه این هم ورژن جدید معجزه هزاره سوم است ؟البته هاله نور هنوز روشن نشده است .لطف کنید هاله نور رو روشن کنید .
شماها هم عین دار و دسته‌های قبلی هستید و همتون سر و ته یه کرباسید.

اتوبوس قبلی بار خودش رو بست و رفت و برادران الان دارن توی باستی‌هیلز تعطیلاتشون رو می‌گذرونن.

اتوبوس شما هم تازه به ایستگاه رسیده و مشغول پهن‌کردن بساط هستید ...
دروغ و بلوف چی داریم یا نداریم ؟
راست میگه چون سازنده 20 میلیون واکسن داخلی در یک ماه شده همه کاره دولت
امیدوارم حرفهایی که این روزها میزنید بعدا یادتان نرود هرچند همیشه برای کاری یک مشکل درست میشه برای ان هزران توجیح درست میکنید دوم اینکه تلاش عزیزان در ارتش و نیروی زمینی انجام دادند چه ربطی به رییس جمهور حال دارد قبلا هم میتوانستند ولی نکردند یا از انها نخواستند تا انجام دهند حالا هرچیزی را به خودتان ربط ندهید ملت برای شما می خندند . ( رئیس دفتر رئیس‌جمهوری گفت: دیدگاه دولت سیزدهم این است که ما ملت «ما می توانیم» هستیم و «نمی شود» و «امکان ندارد» و «نمی‌توانیم» در قاموس و فرهنگ دولت سیزدهم وجود ندارد.
خواهیم دید
اول عمل کنید بعد تو بوق بدمید
خدا کنه
اولین "می توانیم" و "می شود" هم رسیدن به ایمنی گله ای از طریق همه گیری کرونا.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار